Ogłoszenie o publicznym przetargu ofertowym na sprzedaż samochodu
1. Nazwa i siedziba sprzedającego:
Urząd Miejski w Lubinie
ul. Kilińskiego 10, 59-300 Lubin
Osoby do kontaktu:
– w sprawach realizacji umowy: Elżbieta Mamrosz tel. 76 74 68 222
– w sprawach danych technicznych pojazdu: Ryszard Świech tel. 602 298 064
2. Przedmiot przetargu: samochód osobowy marki marki MERCEDES-BENZ VIANO nr rejestracyjny DLU 17797
3. Specyfikacja pojazdu:
Rodzaj samochodu: Samochód osobowy
Marka: MERCEDES-BENZ
Model: VIANO 3.0 CDI MR’11 639
Wersja: Trend
Nr VIN: WDF63981313688890
Rok produkcji: 2011
Nr rejestracyjny: DLU 17797
Pojemność/ Moc silnika: 2987cm/165 kW (224 KM)
Kolor powłoki lak.: Czarny
Rodzaj nadwozia: Van 4 drzwiowy (6 osobowy)
Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna
Paliwo: Diesel
Przebieg: 217 000 km
Pojazd garażowany, pierwszy właściciel: Urząd Miejski w Lubinie, data pierwszej rejestracji 24.10.2011 r. Ponadto samochód posiada:
– ABS+EBV- korektor siły hamowania elektr.
– Antena radiowa w szybie przedniej
– Drzwi boczne prawe przesuwne
– Drzwi tylne podnoszone do góry
– Fotele komfortowe
– Immobilizer
– Kierownica wielofunkcyjna
– Klimatyzacja
– System stabilizacji toru jazdy TSA
– Tarcze kół stalowe 16”
– Lusterka zew. podgrzewane i regul. elektr.
– Poduszki powietrzne kierowcy i pasażera
– Radio Sound 5
– System elektronicznej kontroli toru jazdy ESP
– System p/poślizgowy przy przyśpieszaniu ASR
Konieczne naprawy pojazdu wg opinii rzeczoznawcy samochodowego:
– zderzak przedni, nadkole,
– wyłącznik otwierania szyby przedniej – strona lewa drzwi kierowcy,
– odblask tył strona lewa,
– fotel tylni lewy, uszkodzona mechanicznie obudowa plastikowa fotela.
Badanie techniczne pojazdu ważne do 13.10.2018 r.
3. Cena minimalna samochodu:
Cena minimalna samochodu wynosi 38100 zł (słownie złotych: trzydzieści osiem tysięcy sto 00/100).
4. Wysokość Wadium
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 10% ceny minimalnej pojazdu w wysokości 3810,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące osiemset dziesięć 00/100). Wadium należy wpłacić na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Lubinie nr 08 1240 3464 1111 0010 2750 7835 do 9 lutego 2018 r. (dowód wpłacenia wadium należy załączyć do oferty).
a/ Wadium wpłacone przez oferentów, których oferty nie zostaną wybrane lub zostaną odrzucone, zostanie zwrócone na wskazany przez oferenta rachunek bankowy niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty.
b/ Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku, gdy uczestnik przetargu, który wygrał przetarg, uchyli się od zawarcia umowy.
c/ Wadium złożone przez Nabywcę zostanie zaliczone na poczet ceny.
5. Termin, miejsce i tryb złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Ogłoszenia
w zamkniętej kopercie adresowanej wg wzoru.
Oferta pisemna powinna być złożona w zaklejonej kopercie z napisem: „Oferta na zakup samochodu marki MERCEDES-BENZ VIANO nr rejestracyjny DLU 17797” w Kancelarii Ogólnej pokój nr 13 w Urzędzie Miejskim w Lubinie w terminie do 9 lutego 2018 r. do godz. 15.00 osobiście lub za pośrednictwem usług pocztowych. W przypadku korzystania z usług pocztowych, Sprzedający uznaje za termin złożenia oferty – termin i godzinę potwierdzenia odbioru przesyłki przez Sprzedającego.
6. Miejsce i termin przeprowadzenia przetargu:
Otwarcia ofert dokona komisja przetargowa 12 lutego 2018 r. o godz. 9.00, pokój nr 126 w Urzędzie Miejskim w Lubinie.
7. Miejsce i termin, w którym można obejrzeć przedmiot przetargu:
Parking przy Urzędzie Miejskim w Lubinie. Pojazd będzie udostępniany zainteresowanym w dniach od 5 lutego 2018 r. do 9 lutego 2018 r. po uprzednim powiadomieniu telefonicznym.
Osoba do kontaktu: Ryszard Świech 602 298 064, Elżbieta Mamrosz tel. 76 74 68 222
8. Wymagane dokumenty uczestników postępowania:
a/ formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Ogłoszenia,
b/ dowód wpłaty wadium,
c/ dowód osobisty, w przypadku osób prawnych: stosowne pełnomocnictwa, aktualny odpis z Krajowego rejestru Sądowego, kopie dokumentów mają być potwierdzone za zgodność z oryginałem. Należy okazać oryginał dokumentów.
9. Pozostałe informacje:
1. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę w niniejszym postępowaniu,
2. Komisja Przetargowa wybierze oferenta, którego oferta będzie spełniała wymagania określone w Ogłoszeniu i który zaoferuje najwyższą cenę za pojazd będący przedmiotem przetargu,
3. W przypadku złożenia równorzędnych ofert o najwyższej wartości, Komisja Przetargowa zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferty oraz unieważnienia przetargu bez podania przyczyny,
4. Data podpisania umowy kupna-sprzedaży zostanie wyznaczona niezwłocznie po pozytywnym zakończeniu przetargu. Nie później jednak niż 7 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu
5. Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia pojazdu (pomniejszoną o wartość wpłaconego wadium) przed podpisaniem umowy kupna-sprzedaży pod rygorem utraty wadium.
6. Wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy nastąpi niezwłocznie po podpisaniu umowy kupna-sprzedaży.
7. Szczegóły na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Lubinie.
Załączniki:
1. Formularz ofertowy
2. Projekt umowy kupna – sprzedaży