KGHM płacił mediom za milczenie?

40

W ciągu trzech lat Grupa KGHM wydała aż 292 mln zł na reklamy w mediach i tzw. wydatki reprezentacyjne – podaje na swoim portalu internetowym „Gazeta Finansowa”. To pieniądze, które – zdaniem „GF” – płacono redakcjom i poszczególnym dziennikarzom za pozytywne publikacje po zakupie kanadyjskiej Quadry.

Jak czytamy na portalu gf24, przejęcie nowej kopalni od początku budziło sporo kontrowersji, także Skarbu Państwa, któremu podlega KGHM. Ale zaraz po zakupie zagranicznej inwestycji w mediach pojawiło się wiele pozytywnych artykułów na temat Quadry i sprawa przycichła. Jak sugeruje „Gazeta Finansowa” wszystko dlatego, że miedziowy holding płacił mediom za milczenie. Komu i ile? – tego jednak gazeta nie ustaliła.

Łącznie na promocję w mediach w latach 2012-2015 wydano ponad ćwierć miliarda złotych. Więcej można przeczytać TUTAJ.


POWIĄZANE ARTYKUŁY