Piotruś Królik w kinie Muza

66

Od dzisiaj, 13 kwietnia, w lubińskim kinie Muza można obejrzeć produkcję „Piotruś Królik”. Ponadto nadal wyświetlane będą filmy: „Maria Magdalena” i „Twarz”.

„Maria Magdalena” i „Twarz” pokazywane będą do 19 kwietnia, natomiast „Piotruś Królik” nieco dłużej, bo do 26 kwietnia.

Natomiast w najbliższym DKF-ie, 18 kwietnia, będzie można obejrzeć „Jeszcze nie koniec”.

Szczegółowy repertuar kina Muza oraz cennik biletów można znaleźć na stronie www.ckmuza.eu.

O filmach:

„Piotruś Królik”

Złośliwy, niepokorny i ciekawski Piotruś Królik to postać wyjątkowa. Na jego zuchwałych przygodach wychowują się kolejne pokolenia dzieci na całym świecie (powieść Beatrix Helen Potter).

W komedii „Piotruś Królik” wojna tytułowego bohatera z panem McGregorem (Domhnall Gleeson) przechodzi na zupełnie nowy poziom – być może najwyższy z możliwych. Walka toczy się o kontrolę nad ogrodem pana McGregora oraz o serce zakochanej w zwierzętach sąsiadki (Rose Byrne). Film w polskiej wersji językowej.

„Twarz”

Film, za który Małgorzata Szumowska otrzymała Nagrodę Grand Prix Jury – Srebrnego Niedźwiedzia na tegorocznym MFF w Berlinie.

Współczesna baśń o człowieku, który stracił twarz w wypadku. Po nowatorskiej operacji wraca do rodzinnej miejscowości, ale ludzie nie wiedzą jak go traktować. Staje się dla nich kimś obcym.

W roli głównej Mateusz Kościukiewicz.

„Maria Magdalena”

To spojrzenie na jedną z najbardziej tajemniczych i zarazem najbardziej niezrozumianych kobiet wszech czasów.

Biblijna biografia opowiada historię Marii (dwukrotnie nominowana do Oscara Rooney Mara) – młodej kobiety, szukającej nowej drogi życia. Skrępowana hierarchią i obyczajowością swych czasów, Maria przeciwstawia się swej tradycjonalnej rodzinie i dołącza do nowego społecznego ruchu kierowanego przez Jezusa z Nazaretu (trzykrotnie nominowany do Oscara Joaquin Phoenix). Wkrótce odnajdzie tam dla siebie miejsce, znajdując się w sercu podróży wiodącej do Jeruzalem.

Film z polskim dubbingiem.

„Jeszcze nie koniec”

Miriam i Antoine Besson są po rozwodzie. Miriam chciałby uzyskać wyłączną opiekę nad synem Julienem, aby ochronić go przed ojcem, który – jak twierdzi – jest brutalny. Z kolei Antoine przedstawia siebie jako lekceważonego rodzica. Przydzielony do sprawy sędzia zarządza wspólną opiekę nad dzieckiem. Julien staje się zakładnikiem narastającego konfliktu pomiędzy rodzicami. Przyparty do muru stara się zapobiec najgorszemu.


POWIĄZANE ARTYKUŁY