Sklep gastronomiczny
Oficjalny portal miasta Lubina
Dziś  7°C
Jutro  14°C
CHF 3.4293
-0.52
EUR 4.182
-0.35
GBP 5.0789
-0.47
USD 3.0265
-0.17
      Sobota, 19 kwietnia 2014r.
Imieniny:  Adolf, Tymon, Włodzimierz, Konrad, Leon, Leonia, Tytus
 
Strona główna -

Ogłoszenia - Oferty pracy - Dam pracę

18 kwietnia 2014 godz. 10:34

18 kwietnia 2014 godz. 10:13

18 kwietnia 2014 godz. 08:04

17 kwietnia 2014 godz. 19:41

17 kwietnia 2014 godz. 10:38

17 kwietnia 2014 godz. 08:43

16 kwietnia 2014 godz. 15:32

16 kwietnia 2014 godz. 13:36

15 kwietnia 2014 godz. 23:10

15 kwietnia 2014 godz. 21:15

15 kwietnia 2014 godz. 19:50

15 kwietnia 2014 godz. 13:50

15 kwietnia 2014 godz. 10:17

15 kwietnia 2014 godz. 09:48
Avon Sp. z o.o. jest światowym liderem wśród firm kosmetycznych. Jesteśmy stabilną, międzynarodową firmą, dostarczającą unikalny asortyment kosmetyków w sprzedaży bezpośredniej. Obroty Avon sięgają ponad 10 mld $ rocznie. Aktualnie poszukujemy partnerów w biznesie; osób przedsiębiorczych, energicznych, lubiących pracę z ludźmi, które chcą realizować się współpracując jako: Koordynator Sprzedaży (teren: Lubin i okolice) Koordynator Sprzedaży: • Buduje i Zarządza zespołem Konsultantek oraz Koordynatorów • Pozyskuje nowe osoby do współpracy • Organizuje i prowadzi szkolenia i spotkania • Organizuje i uczestniczy w akcjach i imprezach promujących Avon Naszym Koodrynatorom oferujemy: • Rosnące wynagrodzenie uzależnione od poświęconego czasu • Atrakcyjne bonusy oraz nagrody rzeczowe • Prywatną opiekę medyczna • Szerokie możliwości rozwoju poprzez: udział w szkoleniach oraz indywidualny coaching • Udział w konferencjach sprzedażowych • Możliwość wyjazdów zagranicznych w ramach konkursów wspierających sprzedaż • Elastyczny czas współpracy (3 ścieżki rozwoju w zależności od możliwości czasowych) Od Koordynatorów oczekujemy: • wykształcenia średniego • chęci do działania i aktywnej współpracy • kreatywnego myślenia i elastyczności w działaniu • czynnego prawa jazdy kat. B Aplikacje, zawierajace CV z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych, prosimy przesyłać na adres: zostankonsultantkaavon@onet.pl

15 kwietnia 2014 godz. 09:30

15 kwietnia 2014 godz. 09:22

14 kwietnia 2014 godz. 23:15

14 kwietnia 2014 godz. 21:02

14 kwietnia 2014 godz. 15:15

14 kwietnia 2014 godz. 14:22
Kancelaria Prawna T&W spółka akcyjna jest jedną z wiodących Kancelarii prawnych o zasięgu ogólnopolskim. Naszą specjalizacją jest pomoc w uzyskaniu należnego odszkodowania w zakresie szkód zdrowotnych, komunikacyjnych i medycznych. Zaufanie klientów zdobyliśmy dzięki skutecznym i szybkim działaniom oraz dzięki zatrudnianiu najlepszych specjalistów. W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy osób zainteresowanych stanowiskiem: W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy osób zainteresowanych stanowiskiem: Specjalisty ds. Odszkodowań Obowiązki: • aktywne pozyskiwanie klientów • przedstawienie Kancelarii oraz jej usług osobom poszkodowanym, • podpisanie z poszkodowanymi umowy o dochodzenie roszczeń. • zebranie wstępnej dokumentacji dotyczącej danego klienta oraz przekazanie jej do Kancelarii. Wymagania: • umiejętność nawiązywania i budowania długofalowych relacji z klientami, • samodzielność, zaangażowanie, umiejętność organizowania pracy własnej, • doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej, branży odszkodowawczej, ubezpieczeniowej, finansowej, medycznej (mile widziane) • nastawienie na sukces i wytrwałość w dążeniu do celu, • motywacja do pracy w branży odszkodowań Oferujemy: • współpracę opartą na umowie agencyjnej lub na umowie o dzieło, • pracę jako zajęcie stałe lub dodatkowe, • bardzo dobre warunki finansowe: wysokie wynagrodzenie prowizyjne, wynagrodzenie dodatkowe, wysokie zaliczki po złożeniu sprawy do Kancelarii, • możliwość tworzenia własnej grupy doradców i otrzymywanie z tego tytułu dodatkowych korzyści finansowych, • efektywnym współpracownikom oferujemy również: możliwość dopłaty do telefonu, paliwa etc., • dodatkowe bonusy poza finansowe dla najlepszych (wycieczki, nagrody), • możliwość stałego rozwoju zawodowego, zdobywania doświadczenia oraz realnego awansu w strukturach firmy w oparciu o jasny plan kariery, • zdobycie branżowej wiedzy poprzez bezpłatne, cykliczne szkolenia prowadzone przez wykwalifikowanych trenerów, • pomoc merytoryczną i organizacyjną oraz fachową pomoc naszych prawników (w ramach konsultacji) w czasie współpracy przy kontaktach z klientami, • dostęp do nowoczesnego i funkcjonalnego systemu on-line, • bezpłatne materiały marketingowe (plakaty, ulotki, teczki, wizytówki, i inne), Zainteresowane osoby prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883). Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami

14 kwietnia 2014 godz. 13:52
HELPEA Twoje Centrum Odszkodowań to nowa jakość na rynku odszkodowawczym. Jako firma pomagamy osobom poszkodowanym w wypadkach oraz ich bliskim. Propagujemy etyczne działania, z zachowaniem najwyższych standardów jakości oraz rzetelności. Aktualnie, do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko Przedstawiciela ds. odszkodowań. Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów podpisywanie umów kompletowanie dokumentacji budowa struktur sprzedaży przy wsparciu ze strony firmy (po okresie wprowadzenia i nabycia niezbędnego doświadczenia) Oferujemy: NOWOCZESNY SYSTEM SZKOLEŃ - certyfikowani trenerzy dostępni w całej Polsce - szkolenia to podstawa skutecznej adaptacji do nowych warunków w pracy - zapewniamy możliwość indywidualnej pracy z każdym partnerem - po to, aby skupić się na konkretnych możliwościach i potrzebach WYSOKIE PROWIZJE - adekwatne do włożonej pracy. Nasz system wynagradzania jest jednym z najkorzystniejszych w branży - wiemy, że warto dzielić się z innymi w maksymalny możliwy sposób, dlatego optymalnie gospodarujemy zyskami, z korzyścią dla naszych klientów oraz partnerów CIEKAWE MOŻLIWOŚCI ROZWOJU, zarówno na poziomie zawodowym jak i osobistym - praca z osobami poszkodowanymi w wypadkach to wielka misja pomagania, a to, oprócz korzyści finansowych, jest nieocenioną wartością dodaną, która daje spełnienie wielu osobom w naszych strukturach NOWOCZESNE NARZĘDZIA WPSOMAGANIA PRACY - system online umożliwiający komunikację w firmie na linii klient-partner-centrala-prawnik, znakomicie ułatwiający i usprawniający codzienne zadania Wymagania: wysoka kultura osobista i etyczne podejście do pracy zaangażowanie i determinacja otwartość na nowe możliwości i wyzwania ZACZNIJ Z NAMI WSPÓŁTWORZYĆ NOWĄ JAKOŚĆ. Wyślij do nas swoje CV oraz list motywacyjny, a my skontaktujemy się telefonicznie i ustalimy szczegóły spotkania informacyjnego. adres email: rekrutacja@helpea.pl

14 kwietnia 2014 godz. 11:20

13 kwietnia 2014 godz. 18:05

13 kwietnia 2014 godz. 12:43

13 kwietnia 2014 godz. 09:25

12 kwietnia 2014 godz. 19:14

11 kwietnia 2014 godz. 17:17

11 kwietnia 2014 godz. 15:54

11 kwietnia 2014 godz. 15:00
W związku z szeroką ekspansją proponujemy zatrudnienie na stanowisku: REFERENT DS. KONTROLI ELEMENTÓW KALKULACYJNYCH Miejsce pracy: Polkowice Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: kontrolę i analizę dokumentów transportowych, kontrolę prawidłowości zadeklarowanych kosztów, kontrolę prawidłowości określonej wartości celnej z dokumentami celnymi, przygotowanie i gromadzenie danych dotyczących optymalizacji rozwiązań transportowych, wykonywanie podstawowych czynności w zakresie kontroli elementów kalkulacyjnych: ceny nabycia oraz wartości celnej towaru, współpracę z pionem logistyki oraz zewnętrznymi firmami spedycyjno – przewozowymi i kontrahentami zagranicznymi. Od Kandydatów oczekujemy spełnienia następujących wymagań: doświadczenie w firmie transportowo-spedycyjnej, agencji celnej lub dziale celnym, wykształcenie minimum średnie, znajomości podstaw przepisów podatkowych i rachunkowości, znajomości podstaw transportowych, warunków dostaw oraz elementów składowych transportu, dodatkowym atutem będzie znajomość podstaw prawa celnego, administracyjnego oraz procedur celnych, znajomość języka angielskiego oraz niemieckiego umożliwiająca swobodną komunikację, umiejętność analizowania i rozwiązywania problemów, umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania pod presją czasu i stresu, dyspozycyjność, prawo jazdy kat. B. W zamian oferujemy: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w dobrze zorganizowanej firmie o wysokich standardach i zdefiniowanych procedurach, możliwość uczestniczenia w kursie języka angielskiego na terenie firmy, możliwość rozwoju zawodowego, uczestniczenie w dynamicznym rozwoju firmy. Zapraszamy do aplikowania za pomocą arkusza aplikacyjnego: https://praca.ccc.eu/pr/pr_pub_lp.asp?v=ccc.eu&ip=61&at=1

11 kwietnia 2014 godz. 13:48

11 kwietnia 2014 godz. 13:27

10 kwietnia 2014 godz. 17:57

10 kwietnia 2014 godz. 17:46

10 kwietnia 2014 godz. 16:19

10 kwietnia 2014 godz. 15:34

10 kwietnia 2014 godz. 12:11

10 kwietnia 2014 godz. 11:01

10 kwietnia 2014 godz. 10:47

10 kwietnia 2014 godz. 08:31
Avon Sp. z o.o. jest światowym liderem wśród firm kosmetycznych. Jesteśmy stabilną, międzynarodową firmą, dostarczającą unikalny asortyment kosmetyków w sprzedaży bezpośredniej. Obroty Avon sięgają ponad 10 mld $ rocznie. Aktualnie poszukujemy partnerów w biznesie; osób przedsiębiorczych, energicznych, lubiących pracę z ludźmi, które chcą realizować się współpracując jako: Koordynator Sprzedaży (teren: Lubin i okolice) Koordynator Sprzedaży: • Buduje i Zarządza zespołem Konsultantek oraz Koordynatorów • Pozyskuje nowe osoby do współpracy • Organizuje i prowadzi szkolenia i spotkania • Organizuje i uczestniczy w akcjach i imprezach promujących Avon Naszym Koodrynatorom oferujemy: • Rosnące wynagrodzenie uzależnione od poświęconego czasu • Atrakcyjne bonusy oraz nagrody rzeczowe • Prywatną opiekę medyczna • Szerokie możliwości rozwoju poprzez: udział w szkoleniach oraz indywidualny coaching • Udział w konferencjach sprzedażowych • Możliwość wyjazdów zagranicznych w ramach konkursów wspierających sprzedaż • Elastyczny czas współpracy (3 ścieżki rozwoju w zależności od możliwości czasowych) Od Koordynatorów oczekujemy: • wykształcenia średniego • chęci do działania i aktywnej współpracy • kreatywnego myślenia i elastyczności w działaniu • czynnego prawa jazdy kat. B Aplikacje, zawierajace CV z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych, prosimy przesyłać na adres: zostankonsultantkaavon@onet.pl

9 kwietnia 2014 godz. 20:18
Metrohouse S.A. to wiodąca sieć agencji nieruchomości. Współpracuje z nami ponad 800 brokerów i doradców w kilkudziesięciu biurach w ponad czterdziestu miastach. W ciągu kolejnych dwóch lat planujemy potroić liczbę naszych oddziałów. Oferta firmy obejmuje pośrednictwo w sprzedaży, kupnie i wynajmie nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. W skład grupy wchodzi również dział kredytowy Metrofinance i Salon Dewelopera. DORADCA KREDYTOWY Miejsce pracy: Lubin Co miesiąc mamy 2000 nowych klientów. Pomóż nam ich dobrze obsłużyć! ZADANIA: • profesjonalna obsługa klienta w zakresie doradztwa kredytowego, • analiza formalna i cenowa ofert instytucji finansowych pod kątem oczekiwań i możliwości klienta, • pomoc w procesie kompletowania dokumentacji do wniosku kredytowego, • koordynowanie całego procesu kredytowego do momentu wypłaty kredytu, • pomoc we wszelkich zagadnieniach związanych z obsługą kredytu, • analiza potrzeb klienta, • rzetelność w przekazywaniu ofert, • przestrzeganie najwyższych standardów obsługi, • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy. Wymagania: • znajomość pakietu MS Office, • umiejętności sprzedażowe, • umiejętność rozwiązywania problemów, • umiejętność budowania i podtrzymywania długotrwałych relacji z klientami, • komunikatywność, odpowiedzialność, samodzielność. OFERUJEMY: • Wysokie zarobki, • Pracę w zespole profesjonalistów, osób aktywnych otwartych na współpracę, • Elastyczny czas pracy, • Pracę w oparciu o sprawdzone i skuteczne standardy działań, • Możliwość stałego rozwoju zawodowego, zdobywania doświadczenia oraz awansu w strukturach firmy, • Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon komórkowy, • Reprezentowanie firmy o ugruntowanej pozycji. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego. Gwarantujemy poufność. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.) prosimy o załączenie pisemnej zgody na przetwarzanie przez Metrohouse S.A. danych osobowych w celach rekrutacji. Dziękujemy za nadesłanie aplikacji, jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

9 kwietnia 2014 godz. 20:18

9 kwietnia 2014 godz. 18:49

9 kwietnia 2014 godz. 11:35
RE-WO AUTO SERWIS SP. Z O.O. z siedzibą przy ul. Hutniczej 2 w Lubinie, autoryzowany dealer forda, laureat licznych konkursów i nagród krajowych, między innymi : Przedsiębiorstwo „Fair Play”, „Solidna Firma”, „Rzetelna Firma” – poszukuje kandydatów do pracy na niżej wymienione stanowiska, gotowych intensywnie rozwijać się zawodowo, charakteryzujących się wysoką kulturą osobistą i etyką zawodową, a także mających predyspozycje do łatwego nawiązywania kontaktów z klientami: 1. do biura obsługi klientów – Call Center, w ramach odbycia stażu pracy. Wymagania: - wykształcenie minimum średnie, - otwartość i odwaga w komunikacji z klientem, - pogodna osobowość, - prawo jazdy do kierowania samochodem. Oferujemy: - możliwość zatrudnienia na umowę o pracę po zakończonym stażu, - szeroki system wdrożeń i szkoleń, - motywujący system wynagrodzeń. 2. do działu serwisu mechanicznego w charakterze asystenta działu, w ramach odbycia stażu pracy. Wymagania : - wykształcenie techniczne, - wysoka motywacja do pracy, - umiejętność współpracy w zespole, - komunikatywność, - prawo jazdy do kierowania samochodem, - mile widziana znajomość języka obcego. Oferujemy : - możliwość zatrudnienia na umowę o pracę po zakończonym stażu, - perspektywę rozwoju zawodowego, - zdobycie doświadczenia w branży motoryzacyjnej, - motywujący system wynagrodzeń. 3. do działu części i akcesoriów samochodowych w charakterze administratora sprzedawcy aukcji internetowych, w zakresie sprzedaży części, w ramach odbycia stażu pracy. Wymagania: - wykształcenie średnie, - biegła znajomość systemów internetowych, - rozeznanie w aukcjach i formach sprzedaży przez Internet, - skuteczność w sprzedaży i pozyskiwaniu klientów, - umiejętność pracy w zespole. Oferujemy: - możliwość zatrudnienia na umowę o pracę po zakończonym stażu, - zdobycie doświadczenia w sprzedaży części i akcesoriów samochodowych, - motywujący system wynagrodzeń, - perspektywę rozwoju zawodowego. 4. do działu handlowego w charakterze administratora - sprzedawcy internetowej sprzedaży samochodów, w ramach odbycia stażu pracy. Wymagania: - wykształcenie średnie, - biegła znajomość systemów internetowych, - rozeznanie w aukcjach i formach sprzedaży przez Internet, - skuteczność w sprzedaży i pozyskiwaniu klientów, - umiejętność pracy w zespole. Oferujemy: - możliwość zatrudnienia na umowę o pracę po zakończonym stażu, - zdobycie doświadczenia w sprzedaży samochodów, - perspektywę rozwoju zawodowego, - motywujący system wynagrodzeń. 5. kierownika działu serwisu mechanicznego Wymagania: - wykształcenie techniczne, - doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników, - umiejętność organizacji pracy, - orientacja na osiąganie wysokich wyników, - komunikatywność w relacjach z klientami, - prawo jazdy do kierowania pojazdami samochodowymi, - mile widziana znajomość języka obcego. Oferujemy: - zatrudnienie na umowę o pracę, - motywujący system wynagrodzeń. Aplikacje prosimy kierować na adres kadry@rewo.pl wpisując w tytule stanowisko pracy.

9 kwietnia 2014 godz. 11:32

9 kwietnia 2014 godz. 07:29
Europejskie Centrum Odszkodowań SA (EuCO) to jedna z największych w Polsce firm pomagających osobom poszkodowanym i ich bliskim uzyskać od firm ubezpieczeniowych należne odszkodowania i świadczenia. EuCO to firma z ogromnym potencjałem rozwojowym, która w ciągu ostatnich 8 lat stała się jedną z wiodących instytucji w Polsce wspierających ofiary wypadków w walce o odszkodowania. Nasze doświadczenie, wiedza i profesjonalizm są od lat gwarancją najwyższej jakości świadczonych usług. Jesteśmy jedną z nielicznych firm odszkodowawczych w Polsce, która posiada własną kancelarię prawną. Dzięki temu likwidacja szkody może być kontynuowana również na etapie sądowym. Od 2004 roku zaufało nam ponad 90 tysięcy osób. Poszukujemy osób na stanowisko Doradca ds. odszkodowań Opis stanowiska: - dotarcie do osób poszkodowanych w wypadkach - podpisywanie umów oraz pełnomocnictwa z klientami - kompletowanie dokumentacji do sprawy odszkodowawczej Po zdobyciu doświadczenia zostań managerem i zbuduj swój własny zespół! Wymagania: - wykształcenie min. Średnie - Własny samochód lub inna możliwość niezależnego transportu - Dostęp do Internetu i umiejętność korzystania - Nastawienie na sukces i chęć poszerzania wiedzy - Wysoka kultura osobista, - mile widziane osoby po 23 roku życia i z doświadczeniem w sprzedaży Oferujemy: -Wysokie wynagrodzenie prowizyjne -Nienormowany czas pracy -Rozwój kariery w międzynarodowej firmie w Polsce i innych krajach -Naukę nowego zawodu (szkolimy od podstaw!) -Nieograniczone możliwości własnego rozwoju przy wsparciu firm -Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole, -Pracę w dynamicznie rozwijającym się sektorze usług odszkodowawczych, -Program wsparcia skutecznych przedstawicieli: a)program samochodów służbowych b)specjalistyczne pakiety szkoleń przygotowujących do pracy na opisywanym stanowisku pracy (podstawowych, oraz dodatkowych – cyklicznych podnoszących kwalifikacje) c)bogaty system motywacyjny d)wyjazdy zagraniczne e)premie f)nagrody Bardzo prosimy o przesłanie cv na adres: b.kotiuszko@euco.pl UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE SKONTAKTUJEMY SIĘ Z WYBRANYMI KANDYDATAMI.

9 kwietnia 2014 godz. 00:20
WYMAGANIA: • Umiejętność oklejania pojazdów, witryn, tablic (szeroko rozumiana aplikacja folii) • Przygotowywanie plików do produkcji • Umiejętności obróbki końcowej materiałów • Montaż materiałów • Doświadczenie przy montażach wszelkiego rodzaju reklam • Doświadczenie przy produkcji reklam: konstrukcje stalowe, litery blokowe, kasetony świetlne, tablice reklamowe • Doświadczenie w obsłudze wielkoformatowej wraz z serwisem maszyny • Monitorowanie stanów materiałów na magazynie • Przygotowywanie wycen • Duża dokładność, precyzja, kreatywność • Prawo jazdy kat. B • Dyspozycyjność w różnych godzinach • Zdolność do pracy w sytuacjach stresowych DODATKOWO styczność z: • Drukowaniem solwentowym • Drukowaniem sitodrukiem • Ploterem tnącym i termicznym, frezarką • Falcerką, bigowicą, bindownicą • Gilotyną, karuzelą, dziurkarką • Naświetlarką do maszyn, laminarką MILE WIDZIANE: • Doświadczenie w projektowaniu graficznym • Prowadzenie rozmów z Klientem • Doświadczenie w inwentaryzacji/praca w magazynie • Znajomość materiałów oraz ich zastosowanie, przy produkcji reklam • Wykształcenie min. średnie OFERUJEMY: • Zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie • Wysokie wynagrodzenie uzależnione od posiadanych umiejętności • Po przebyciu okresu próbnego stałą umowę o pracę • Dogodne warunki pracy • Cykliczne podnoszenie wynagrodzenia DODATKOWE INFORMACJE: • Godziny pracy: 9.00 – 17.00 od poniedziałku do piątku • Częste nadgodziny związane ze specyfika zatrudnienia • Miejsce wykonywania pracy Lubin czasem Wrocław (dojazd do Wrocławia zapewniony) Proszę o wysyłanie aplikacji wraz ze zdjęciem na adres: prezes@draft.lubin.pl Nasz strona ulega ciągłym modyfikacjom, dlatego wielu zdjęć, nie ma jeszcze zamieszczonych, można się jednak z nią zapoznać: http://www.draft.pl

8 kwietnia 2014 godz. 20:42

8 kwietnia 2014 godz. 19:08

8 kwietnia 2014 godz. 12:04
,,Sukces znajduje się na wyciągnięcie ręki i od Ciebie zależy czy po niego sięgniesz'' Oferta Pracy Europejskie Centrum Odszkodowań SA (EuCO) to jedna z największych w Polsce firm pomagających osobom poszkodowanym i ich bliskim uzyskać od firm ubezpieczeniowych należne odszkodowania i świadczenia. EuCO to firma z ogromnym potencjałem rozwojowym, która w ciągu ostatnich 8 lat stała się jedną z wiodących instytucji w Polsce wspierających ofiary wypadków w walce o odszkodowania. Nasze doświadczenie, wiedza i profesjonalizm są od lat gwarancją najwyższej jakości świadczonych usług. Jesteśmy jedną z nielicznych firm odszkodowawczych w Polsce, która posiada własną kancelarię prawną. Dzięki temu likwidacja szkody może być kontynuowana również na etapie sądowym. Od 2004 roku zaufało nam ponad 90 tysięcy osób. Poszukujemy osób na stanowisko Doradca ds. odszkodowań Opis stanowiska: - dotarcie do osób poszkodowanych w wypadkach - podpisywanie umów oraz pełnomocnictwa z klientami - kompletowanie dokumentacji do sprawy odszkodowawczej Po zdobyciu doświadczenia zostań managerem i zbuduj swój własny zespół! Wymagania: - wykształcenie min. Średnie - Własny samochód lub inna możliwość niezależnego transportu - Dostęp do Internetu i umiejętność korzystania - Nastawienie na sukces i chęć poszerzania wiedzy - Wysoka kultura osobista, - mile widziane osoby po 23 roku życia i z doświadczeniem w sprzedaży Oferujemy: -Wysokie wynagrodzenie prowizyjne -Nienormowany czas pracy -Rozwój kariery w międzynarodowej firmie w Polsce i innych krajach -Naukę nowego zawodu (szkolimy od podstaw!) -Nieograniczone możliwości własnego rozwoju przy wsparciu firm -Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole, -Pracę w dynamicznie rozwijającym się sektorze usług odszkodowawczych, -Program wsparcia skutecznych przedstawicieli: a)program samochodów służbowych b)specjalistyczne pakiety szkoleń przygotowujących do pracy na opisywanym stanowisku pracy (podstawowych, oraz dodatkowych – cyklicznych podnoszących kwalifikacje) c)bogaty system motywacyjny d)wyjazdy zagraniczne e)premie f)nagrody Prosimy o przesłanie swojego CV na adres: k.kubach@euco.pl tel. 889220990, www.krystiankubach.pl, www.euco.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami

8 kwietnia 2014 godz. 08:51

7 kwietnia 2014 godz. 22:24

7 kwietnia 2014 godz. 10:59

7 kwietnia 2014 godz. 10:23

7 kwietnia 2014 godz. 10:06
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - instalację komputerów oraz sprzętu elektronicznego w sklepach na terenie całej Polski, - obsługę i konfigurację infrastruktury sieciowej i sprzętu informatycznego, - współpracę z Pionem IT i pracownikami sklepów. Od kandydatów oczekujemy spełnienia następujących wymagań: - doświadczenie na stanowisku instalatora urządzeń komputerowych (w branży IT) mile widziane, - pełna dyspozycyjność - gotowość do samodzielnej pracy w terenie (od poniedziałku do piątku), - wykształcenie min. średnie (kierunki informatyczne lub pokrewne), - umiejętność instalacji i serwisowania sprzętu komputerowego, - znajomość języka angielskiego na poziomie min. komunikatywnym, - prawo jazdy kat. B, - zdolności technicznych i manualnych, - dynamizm i samodzielność w wykonywanych obowiązkach, - umiejętność pracy pod presją czasu, - dobra organizacja pracy, - otwartość na zdobywanie wiedzy i nowych umiejętności. W zamian oferujemy: - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat w dobrze zorganizowanej firmie o wysokich standardach i zdefiniowanych procedurach, - samochód służbowy oraz telefon komórkowy, - niezbędne szkolenia, - uczestniczenie w dynamicznym rozwoju firmy. Zapraszamy do składania aplikacji poprzez formularz zgłoszeniowy umieszczony pod linkiem: https://praca.ccc.eu/pr/pr_pub_lp.asp?v=ccc.eu&ip=52&at=1

7 kwietnia 2014 godz. 09:02

6 kwietnia 2014 godz. 20:43

6 kwietnia 2014 godz. 17:56

6 kwietnia 2014 godz. 16:24

5 kwietnia 2014 godz. 21:32

5 kwietnia 2014 godz. 16:44

5 kwietnia 2014 godz. 10:41

5 kwietnia 2014 godz. 10:17


Szukaj ogłoszeń
Dodaj ogłoszenie

Musisz być zalogowany aby móc dodawać ogłoszenia

Nick:
Hasło:


..