Sklep gastronomiczny
Oficjalny portal miasta Lubina
Dziś  6°C
Jutro  5°C
 
      Sobota, 28 lutego 2015r.
Imieniny:  Roman, Ludomir, Makary
 
Strona główna -

Ogłoszenia - Oferty pracy - Dam pracę

27 lutego 2015 godz. 22:36

27 lutego 2015 godz. 17:11

27 lutego 2015 godz. 11:21

27 lutego 2015 godz. 11:16

27 lutego 2015 godz. 10:07

27 lutego 2015 godz. 09:08

26 lutego 2015 godz. 22:47

26 lutego 2015 godz. 17:53

26 lutego 2015 godz. 17:40

26 lutego 2015 godz. 15:47

26 lutego 2015 godz. 14:18

26 lutego 2015 godz. 13:43
OTTO Polska Sp. z o.o. jest jedną z wiodących firm wśród agencji pracy i doradztwa personalnego, która oferuje pracę w Polsce i za granicą. Obecnie poszukujemy dla swojego Klienta, lidera wśród marketów budowlanych: Asystenta/asystentki działu kas nr. ref.: MW/Kasy/CastLUB/2015 Miejsce pracy: Lubin Opis stanowiska pracy: - obsługa kasy fiskalnej - kontakt z klientem - obsługa fakturomatu, - przyjmowanie zwrotów. WYMAGANIA: - Doświadczenie na podobnym stanowisku, - Zaangażowanie w wykonywaną pracę, - Żywiołowość oraz dynamiczność, - Umiejętność pracy w zespole, - Rzetelność i odpowiedzialność. OFERTA: - Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie z możliwością przejścia na umowę o pracę, - Atrakcyjne wynagrodzenie, - Zdobycie cennego doświadczenia zawodowego. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Proszę o zawarcie w CV następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.) przez OTTO Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu dla celów związanych z rekrutacją pracowników i poszukiwaniem pracy. Wyrażam również zgodę na przekazanie moich danych potencjalnym pracodawcom i ewentualną weryfikację prawdziwości przekazanych przeze mnie dokumentów i zawartych w nich informacji.

26 lutego 2015 godz. 10:17
Drogi studencie i uczniu szukasz pracy? Lubisz filmy, pracę w dużym, aktywnym zespole ? Mamy dla Ciebie miejsce. Spotkajmy się w kinie! Kino Helios, poszukuje uczniów/studentów chętnych do pracy przy obsłudze kina. Forma zatrudnienia: umowa- zlecenie. Zakres obowiązków: - obsługa kas biletowych - przygotowywanie i sprzedaż artykułów spożywczych - utrzymanie czystości obiektu, dbałość, jakość obsługi klienta, zarówno w salach projekcyjnych, jak i w punktach usługowych rozmieszczonych na terenie całego obiektu Wymagania: - dyspozycyjność - umiejętność pracy w zespole - komunikatywność - ukierunkowanie na klienta - dokładność i sumienność - umiejętność efektywnej organizacji pracy Oferujemy dużo więcej niż tylko kino: - atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do wykonywanej pracy - pracę w renomowanym i dynamicznie rozwijającym się środowisku - umowę zlecenie ZUS, - ubezpieczenie na czas trwania umowy, - odprowadzanie przez pracodawcę składek emeryt., rentowych, chorobowych, - pakiet szkoleń, - perspektywę rozwoju i możliwości kariery w firmie o stabilnej pozycji na rynku - nowych doświadczeń i cennego wpisu w CV - możliwość nawiązania stałej współpracy - elastyczne godziny pracy, dopasowane do trybu Twoich studiów Zainteresowany? Prześlij swoją aplikację (CV koniecznie ze zdjęciem + list motywacyjny) na adres lub pozostawić w kasie kina. Mile widziana książeczka sanitarno-epidemiologiczna.

26 lutego 2015 godz. 09:31

26 lutego 2015 godz. 08:48

26 lutego 2015 godz. 08:42

26 lutego 2015 godz. 07:49

25 lutego 2015 godz. 22:33

25 lutego 2015 godz. 22:30

25 lutego 2015 godz. 19:29

25 lutego 2015 godz. 17:03

25 lutego 2015 godz. 16:49

25 lutego 2015 godz. 16:33

25 lutego 2015 godz. 15:43

25 lutego 2015 godz. 12:51
Getin Noble Bank S.A. poszukuje Kandydatów/ Kandydatek do pracy na stanowisko: OPIEKUN KLIENTA Miejsce pracy: LUBIN Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: • realizację zadań sprzedażowych, • aktywną sprzedaż produktów bankowych w obszarze klientów detalicznych z wykorzystaniem telemarketingu i sprzedaży bezpośredniej, • inicjowanie działań wspierających sprzedaż, • pozyskiwanie i profesjonalną obsługę Klientów, • kształtowanie pozytywnego wizerunku banku, • przestrzeganie procedur i standardów, • obsługę kasowo – dysponencką. Oczekujemy: • wykształcenia minimum średniego maturalnego, • minimum 1 roku doświadczenia w aktywnej sprzedaży w instytucji finansowej lub 1,5 roku doświadczenia w aktywnej sprzedaż produktów lub usług, • umiejętności sprzedażowych, • umiejętności społecznych, • umiejętności przekazywania informacji w sposób dostosowany do odbiorcy, • umiejętność aktywnego słuchania, • umiejętność pracy w zespole, • silnej motywacji do działania, • biegłej obsługi komputera, • praktycznej znajomości MS Office, • mile widziany ukończony kurs kasjera walutowo – złotowego, • statusu osoby niekaranej. Oferujemy: • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, • atrakcyjny system wynagrodzeń (część stała + atrakcyjny system prowizyjny), • prywatną opiekę medyczną, • pakiet sportowo – rekreacyjny, • niezbędne narzędzia pracy, • szerokie możliwości rozwoju, • uczestnictwo w szkoleniach. Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na poniższy adres wraz z klauzulą: „Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnych i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez jednostki z grupy kapitałowej (w rozumieniu przepisów ustawy o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz spółkach publicznych), do której należy Getin Noble Bank SA z siedzibą w Warszawie przy ul. Przyokopowej 33 (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. O Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ustaw z 2002 nr 101 poz. 926- tj z późn. zm.).„ j.tyndyk@getinbank.pl z dopiskiem w tytule wiadomości: OK/02/15/WL/Lubin Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

25 lutego 2015 godz. 11:58

25 lutego 2015 godz. 11:40
Obecnie poszukujemy specjalistów na stanowisko: Manager ds. Sieci Handlowych Abonamentowa opieka medyczna w sprzedaży bezpośredniej dla klienta indywidualnego jak również firmowego staje się absolutnym hitem w Polsce. Wyobraź sobie ... ... co by było, gdyby służba zdrowia wyglądała w ten sposób? • Miałbyś dostęp do większości(1000) dobrych placówek medycznych w całej Polsce • Nie musiałbyś płacić za każdą wizytę • Nie musiałbyś stać w kolejkach • Lekarze byliby dla Ciebie mili i zależałoby im na Twoim zdrowiu oraz opinii • Do lekarzy specjalistów umawiałbyś się bez skierowania • Miałbyś dostęp do infolinii 24h i pod jednym telefonem kilkanaście tysięcy lekarzy dostępnych • Kosztowałoby Cię to w zależności od pakietu od 49 zł/m-c Właśnie poznałeś produkt, dedykowany 38 milionom mieszkańców Polski, ponieważ każdy z nas jest pacjentem Państwowej lub Prywatnej Służby Zdrowia. Dołączając do naszego zespołu nauczymy Cię jak skutecznie ten fakt spieniężyć. Oferujemy: • Comiesięczny dochód z pozyskanych klientów przez wiele lat(do kiedy opłacają abonament) do 55% prowizji! • Prowizję z zespołu od 3 do 30% • Możliwość obsługi firm – zwielokrotnienie dochodów(specjalnie przygotowana oferta dla sektora małych i średnich firm) • Wraz ze wzrostem ilości klientów rośnie wynagrodzenie i wysokość prowizji dla Partnera • Samochody służbowe mini, BMW 3,5,7 oraz Porsche Panamera • Premie za awans od 10.000zł do 100.000zł • Możliwość stania się udziałowcem/akcjonariuszem firmy • Unikatowy system szkoleń • Dedykowana personalna strona sprzedażowa pracująca dla Ciebie • Bierzemy na siebie sprzedaż i rekrutację – marketing 4G • Dział wsparcia sprzedaży Wymagania Nie stawiamy sztywnych wymagań. Zainteresuj nas swoją osobą tak, żebyśmy widzieli korzyść z podzielenia się naszym dorobkiem biznesowym właśnie z Tobą. Kogo zapraszamy do współpracy? • Osoby, które pragną własnego biznesu i chcą skorzystać z naszego doświadczenia, dlatego, że dzięki naszemu dorobkowi ich działalność nie będzie obciążona na starcie. • Osoby, które posiadają już własny zespół sprzedażowy i poszukują innowacyjnego produktu, który mocno wzbogaci portfel dotychczas oferowanych produktów bądź usług. •Multi-agencje ubezpieczeniowe, specjalistów ds. sprzedaży bezpośredniej, biura rachunkowe, liderów struktur MLM, marketerów internetowych, przedstawicieli handlowych oraz każdego kto czuje się dobrze w sprzedaży i budowaniu zespołów. Korzyści ze współpracy: ➥ Otrzymujesz dedykowanego wprowadzającego, który zapewni pełne wdrożenie ➥ Pełne wsparcie ze strony firmy, dajemy system pracy czyli sposób sprzedaży i rekrutacji ➥ Zapewniamy unikalne szkolenia (szkolenia produktowe, sprzedażowe, indywidualne, coaching, mentoring – stacjonarne oraz cotygodniowe webinary z prezesem firmy) ➥ Nie trzeba mieć licencji by świadczyć nasze usługi ➥ Oferowane przez nas produkty mają prestiż, nasz zespół jest bardzo dobrze odbierany w swoich grupach społecznych ➥ Budujesz portfel klientów na lata, czyli również dochód, który będzie stawał się dochodem pasywnym ➥ Z nami będziesz zawsze blisko rynku i wszelkich nowych możliwości finansowych ➥ Poznasz wielu optymistycznie nastawionych do życia i pracy ludzi Tel 889220990 Email krystian.kubach@gmail.com

25 lutego 2015 godz. 09:56

25 lutego 2015 godz. 07:19

25 lutego 2015 godz. 00:11

24 lutego 2015 godz. 17:13

24 lutego 2015 godz. 10:26

24 lutego 2015 godz. 09:02

23 lutego 2015 godz. 21:36

23 lutego 2015 godz. 13:55
W związku z dynamicznym rozwojem znanej marki dermokosmetycznej na polskim rynku, poszukujemy osób na stanowisko dermokonsultantki na terenie Lubina, Głogowa, Polkowic, Ścinawy. Opis stanowiska pracy: - aktywna promocja i sprzedaż produktów promowanej marki - dbanie o merchandising produktów w miejscu pracy - kreowanie pozytywnego wizerunku firmy Wymagania: - nastawienie pro sprzedażowe - duża aktywność - komunikatywność - wysokie zdolności interpersonalne - minimalna miesięczna dyspozycyjność: 8 dni roboczych - nienaganna cera - mile widziane wykształcenie kosmetyczne/ realizacja studiów kosmetologicznych, zainteresowanie branżą kosmetyczną - doświadczenie w pracy na stanowisku dermokonsultantki będzie znaczącym atutem Oferujemy: - szkolenia produktowo- sprzedażowe - atrakcyjne wynagrodzenie - motywujący system premiowy - elastyczny grafik pracy CV z aktualnym zdjęciem proszę wysyłać na podany adres mailowy dermorekrutacja@wp.pl, wpisując w tytule "Dermokonsultantka Lubin, Głogów, Polkowice, Ścinawa". Proszę zaopatrzyć CV o zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby procesu rekrutacji: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).” Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

23 lutego 2015 godz. 13:35

23 lutego 2015 godz. 11:59

23 lutego 2015 godz. 11:54
OFERTA NR. 10/1 Dla naszego klienta w Niemczech ( praca ok. 200km. od Zgorzelca ) poszukujemy spawacza MAG do pracy w firmie zajmującej się montażem samochodów ciężarowych. Zakres obowiązków : - spawanie MAG - sprawdzenie i ocena poprawności spawu Wymagania : - świdectwa kwalifikacyjne spawacza MAG - konieczne doświdczenie zawodowe - wykształcenie w branży metalowej - dyspozycyjność , gotowość do pracy na zmiany - podstawowa znajomość języka niemieckiego konieczna - umiejętość czytania rysunku technicznego - mile widziane osoby które już pracowały na terenie Niemiec Oferujemy : - różnorodność pracy za odpowiednie wynagrodzenie - umowę o pracę na czas nieograniczony - ponadtaryfowe wynagrodzenie według taryfy BAP - wypłatę dodatkowych bonusów - zapeniamy pomoc w znalezieniu zakwaterowania i wsparcie pracownika mówiącego po polsku Jeśli jesteście Państwo zainteresowani naszą ofertą pracy prosimy o przesłanie swojego CV ( w języku niemieckim ) z podaniem numeru oferty , pocztą na adres: teamkompetent GmbH Personaldienstleistungen Innere Schneeberger Str.18/20 08056 Zwickau Frau Tobiś Małgorzata lub na adres email : zwickau@teamkompetent.de Proszę o dołączenie kopii świadectw, ukończenia kursów, świdectw pracy , dyplomów. Informujemy ,że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Pozdrowienia teamkompetent

23 lutego 2015 godz. 11:34

23 lutego 2015 godz. 08:37

22 lutego 2015 godz. 22:06

22 lutego 2015 godz. 20:21

21 lutego 2015 godz. 11:37

21 lutego 2015 godz. 11:23

20 lutego 2015 godz. 12:29

20 lutego 2015 godz. 09:01
Poszukujemy kandydatów na stanowisko: Doradca Klienta Miejsce pracy: Lubin Nr Ref.: S-Lubin Oferujemy: - Możliwość zdobycia bogatego doświadczenia zawodowego - Gwarancję stabilnego zatrudnienia - Umowę o pracę, która zapewni Ci bezpieczeństwo i wiarygodność - Szansę rozwoju zawodowego wspieraną przez stabilną organizację o ugruntowanej pozycji na rynku - Pracę w zespole fachowców i specjalistów, dającą wiele satysfakcji motywującą do ciągłego rozwoju i osiągania coraz lepszych wyników - Osobom ambitnym i zaangażowanym, chcącym coś zmienić w swoim życiu, możliwość awansu i rozwoju zawodowego Oczekujemy: - Doświadczenia w zakresie obsługi klientów - Mile widziana znajomość asortymentu z branży budowlanej (drzwi i podłogi) - Umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych - Znajomość obsługi programów biurowych typu MS Office, Open Office itp Wysokich umiejętności w organizacji pracy własnej - Łatwości nawiązywania kontaktów – szczycimy się tym, że utrzymujemy dobre relacje z naszymi klientami i chcemy podtrzymywać tę tradycję, - Umiejętności pracy w zespole – tworzymy wykwalifikowane zespoły sprzedażowe, ich członkowie idealnie ze sobą współpracują i w tej umiejętności tkwi ich siła Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: - Obsługa klientów detalicznych w sklepie - Doradztwo techniczne - Wystawianie dokumentów sprzedażowych - Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji sprzedażowej - Opieka nad stanami magazynowymi Aplikacje na adres: k.kluska@bel-pol.com.pl W tytule: D/Lubin

20 lutego 2015 godz. 08:45

19 lutego 2015 godz. 18:36

19 lutego 2015 godz. 16:39

19 lutego 2015 godz. 16:03
W związku z szeroką ekspansją proponujemy zatrudnienie na stanowisku: GRAFIK Miejsce pracy: Polkowice. OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: ◾ projektowanie elementów dekoracji sezonowej, nośników komunikatów handlowych, opakowań, toreb reklamowych, uniformów firmowych, etykiet i innych oznaczeń na potrzeby sieci salonów sprzedaży, ◾ pomoc graficzną na potrzeby innych działów Spółki, np. ogłoszenia rekrutacyjne, zaproszenia, schematy organizacyjne, prezentacje itp., ◾ wizualizacje reklam zewnętrznych na elewacjach centrów handlowych oraz innych nośnikach, ◾ przygotowanie zaakceptowanych projektów do produkcji, akceptowanie prototypów i wydruków próbnych oraz nadzór produkcji, ◾ współpracę z drukarniami, agencjami reklamowymi i innymi firmami produkującymi materiały marketingowe potrzebne do sezonowej ekspozycji dekoracji i towaru w sieci salonów sprzedaży zgodnie z harmonogramem sezonów akcji marketingowych, ◾ współpracę ze spółkami zagranicznymi grupy CCC oraz podmiotami franczyzowymi w celu przygotowania różnych wersji językowych wszystkich elementów dekoracji i oznaczeń marketingowych na potrzeby salonów zagranicznych. OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY SPEŁNIENIA NASTĘPUJACYCH WYMAGAŃ: ◾ minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w dużej Spółce z branży mody, FMCG lub agencji reklamowej, ◾ wykształcenie średnie lub wyższe, kierunkowe (grafika komputerowa, malarstwo; mile widziani absolwenci ASP), ◾ wiedza z zakresu identyfikacji wizerunkowej, komunikacji wizualnej, znajomość branży reklamowej, ◾ biegła znajomość programów graficznych: zalecany ADOBE CS5, ◾ znajomość języka angielskiego zapewniająca swobodną komunikację, ◾ wrażliwość i wyczucie piękna przy projektowaniu, ◾ kreatywność, twórczość, nieszablonowość, ◾ sumienność, terminowość, dobra organizacja pracy, ◾ umiejętność pracy w zespole, ◾ praca pod presją czasu, ◾ prawo jazdy kategorii B. OFERUJEMY: ◾ stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat w dobrze zorganizowanej firmie o wysokich standardach i zdefiniowanych procedurach, ◾ możliwość rozwoju zawodowego, ◾ wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników, ◾ uczestniczenie w dynamicznym rozwoju firmy, ◾ możliwość uczestniczenia w kursach językowych. Dodatkowo prosimy o wysłanie swojego portfolio na adres mailowy podany na stronie www.ccc.eu Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez formularz rekrutacyjny znajdujący się w zakładce praca na stronie: www.ccc.eu bądź skopiowanie poniższego linku, pod którym znajduje się kwestionariusz i wklejenie go do paska adresu w przeglądarce:https://praca.ccc.eu/pr/pr_pub_lp.asp?v=ccc.eu&ip=36&at=1 Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".

19 lutego 2015 godz. 13:07

19 lutego 2015 godz. 12:09
W związku z szeroką ekspansją proponujemy zatrudnienie na stanowisku: REFERENT DS. KONTROLI JAKOŚCI Miejsce pracy: Polkowice OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: ◾ obsługę procesów reklamacyjnych w CCC S.A., ◾ przyjmowanie zgłoszeń konsumenckich i opiniowanie zgłoszeń niezgodności towaru z umową, ◾ obsługę wewnętrznego programu, ◾ zapewnianie właściwego poziomu obsługi klientów podczas procesu reklamacji, ◾ zapoznanie się i działanie zgodnie z Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz z Kodeksem Cywilnym, ◾ dokładną znajomość procedur zachodzących w procesach reklamacyjnych, ◾ sprawdzanie jakości towaru i dokonywanie napraw. OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY SPEŁNIENIA NASTĘPUJĄCYCH WYMAGAŃ: ◾ wykształcenie średnie, zawodowe bądź podstawowe, ◾ doświadczenie w pracy jako szewc lub kaletnik - mile widziane, ◾ zdolności manualne, ◾ sumienność i dokładność w wykonywaniu obowiązków, ◾ umiejętność pracy w zespole. OFERUJEMY: ◾ stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w dobrze zorganizowanej firmie o wysokich standardach i zdefiniowanych procedurach, ◾ możliwość rozwoju zawodowego, ◾ uczestniczenie w dynamicznym rozwoju firmy, ◾ karty rabatowe na zakup produktów CCC, BOTI, Lasocki, ◾ niezbędne szkolenia. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez formularz rekrutacyjny znajdujący się w zakładce praca na stronie: www.ccc.eu bądź skopiowanie poniższego linku, pod którym znajduje się kwestionariusz i wklejenie go do paska adresu w przeglądarce: https://praca.ccc.eu/pr/pr_pub_lp.asp?v=ccc.eu&ip=23&at=1 Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".

19 lutego 2015 godz. 12:07
W związku z szeroką ekspansją proponujemy zatrudnienie na stanowisku: REFERENT DS. REKLAMACJI Miejsce pracy: Polkowice OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: ◾ obsługę procesów reklamacyjnych w CCC S.A., ◾ przyjmowanie zgłoszeń konsumenckich i opiniowanie zgłoszeń niezgodności towaru z umową, ◾ obsługę wewnętrznego programu, ◾ zapewnianie właściwego poziomu obsługi klientów podczas procesu reklamacji, ◾ zapoznanie się i działanie zgodnie z Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz z Kodeksem cywilnym, ◾ dokładną znajomość procedur zachodzących w procesach reklamacyjnych. OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY SPEŁNIENIA NASTĘPUJĄCYCH WYMAGAŃ: ◾ wykształcenie średnie, preferowane wyższe, ◾ bardzo dobra znajomość j. angielskiego lub niemieckiego zarówno w mowie jak i w piśmie, ◾ bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office – szczególnie Excel, ◾ doświadczenie w pracy z klientem - mile widziane, ◾ doskonała organizacja pracy, sumienność w wykonywaniu obowiązków, ◾ umiejętność pracy w zespole, ◾ odporność na stres. OFERUJEMY: ◾ stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w dobrze zorganizowanej firmie o wysokich standardach i zdefiniowanych procedurach, ◾ możliwość rozwoju zawodowego, ◾ uczestniczenie w dynamicznym rozwoju firmy, ◾ karty rabatowe na zakup produktów CCC, BOTI, Lasocki, ◾ możliwość uczestniczenia w kursie języka angielskiego, ◾ niezbędne szkolenia. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez formularz rekrutacyjny znajdujący się w zakładce praca na stronie: www.ccc.eu bądź skopiowanie poniższego linku, pod którym znajduje się kwestionariusz i wklejenie go do paska adresu w przeglądarce: https://praca.ccc.eu/pr/pr_pub_lp.asp?v=ccc.eu&ip=46&at=1 Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".

19 lutego 2015 godz. 12:01

18 lutego 2015 godz. 13:46

18 lutego 2015 godz. 10:59

18 lutego 2015 godz. 06:56

17 lutego 2015 godz. 19:23

17 lutego 2015 godz. 18:59

17 lutego 2015 godz. 12:15

17 lutego 2015 godz. 11:05

16 lutego 2015 godz. 14:20
Obecnie poszukujemy kandydatów i kandydatek do pracy w sieci Getin Banku na stanowisko: OPIEKUN KLIENTA Miejsce pracy: Lubin Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: • realizację zadań sprzedażowych, • aktywną sprzedaż produktów bankowych w obszarze klientów detalicznych z wykorzystaniem telemarketingu i sprzedaży bezpośredniej, • inicjowanie działań wspierających sprzedaż, • pozyskiwanie i profesjonalną obsługę Klientów, • kształtowanie pozytywnego wizerunku banku, • przestrzeganie procedur i standardów, • obsługę kasowo – dysponencką. Oczekujemy: • wykształcenia minimum średniego maturalnego, • minimum 1 roku doświadczenia w aktywnej sprzedaży w instytucji finansowej lub 1,5 roku doświadczenia w aktywnej sprzedaż produktów lub usług, • umiejętności sprzedażowych, • umiejętności społecznych, • umiejętności przekazywania informacji w sposób dostosowany do odbiorcy, • umiejętności aktywnego słuchania, • umiejętności pracy w zespole, • silnej motywacji do działania, • biegłej obsługi komputera, • praktycznej znajomości MS Office, • mile widziany ukończony kurs kasjera walutowo – złotowego, • statusu osoby niekaranej. Oferujemy: • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, • atrakcyjny system wynagrodzeń (część stała + atrakcyjny system prowizyjny), • prywatną opiekę medyczną, • pakiet sportowo – rekreacyjny, • niezbędne narzędzia pracy, • szerokie możliwości rozwoju, • uczestnictwo w szkoleniach. Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na poniższy adres wraz z klauzulą: „Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnych i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez jednostki z grupy kapitałowej (w rozumieniu przepisów ustawy o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz spółkach publicznych), do której należy Getin Noble Bank SA z siedzibą w Warszawie przy ul. Przyokopowej 33 (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. O Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ustaw z 2002 nr 101 poz. 926- tj z późn. zm.).„ j.tyndyk@getinbank.pl z dopiskiem OK/02/15/LUBIN w tytule wiadomości. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

16 lutego 2015 godz. 14:18

16 lutego 2015 godz. 14:16

16 lutego 2015 godz. 13:04

16 lutego 2015 godz. 13:03

16 lutego 2015 godz. 12:17

16 lutego 2015 godz. 10:18
SANHA Polska Sp. z o.o. wiodące niemieckie przedsiębiorstwo, produkujące złączki z zakresu branży sanitarnej i klimatyzacyjnej, poszukuje do pracy w Legnicy kandydatów na stanowisko: Pracownik magazynowy Miejsce: SANHA Polska Sp. z o.o., Legnica, ul. Poznańska 49 Termin rozpoczęcia: od zaraz Co proponujemy? Przyjmowanie towarów, produktów i materiałów do magazynu, Kontrola przyjmowanego towaru pod kontem ilościowym i jakościowym, Rozmieszczanie (obsługa wózków widłowych) produktów na odpowiednich miejscach magazynowych, Konfekcjonowanie i pakowanie produktów. Od kandydatów oczekujemy: Realizacja działań operacyjnych związanych z gospodarką magazynową, Obsługa wózka widłowego, Mile widziane doświadczenie w obsłudze wózków wysokiego składowania, Mile widziana doświadczenie w pracy w magazynie. Oferujemy: Atrakcyjny system wynagrodzeń, Możliwość rozwoju zawodowego, Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie na odpowiedzialnym stanowisku. SANHA rozrasta się - chciałbyś rosnąć z nami? Z przyjemnością pragniemy poinformować, iż od początku swojej działalności stale obserwujemy dynamiczny wzrost potencjału firmy, dochodów, a także satysfakcji klientów. Dzięki naszym produktom, doskonałym referencjom i zmotywowanej załodze, codziennie poszerzamy swoje horyzonty: jeszcze większe zorientowanie na klienta, większa efektywność produkcji, więcej odpowiedzialności. Jeśli podzielasz nasze poglądy i chcesz zwiększyć swoje umiejętności i potencjał - zapraszamy do składania aplikacji. Sposób aplikowania: Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o zgłaszanie swoich aplikacji na adres e-mail: elzbieta.loza@sanha.com.pl lub na adres siedziby: SANHA Polska Sp. z o.o., Legnica, ul. Poznańska 49 Więcej informacji na temat Sanha Polska sp. z o.o.: www.sanha.com.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych (Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 833 )."

15 lutego 2015 godz. 14:01
Poszukuję energicznej, pomysłowej Niani do 14 miesięcznego chłopca. Oczekuję, że masz już doświadczenie w pracy z dziećmi i zawsze masz pomysły na wartościowe spędzanie czasu ze swoim podopiecznym. Praca w różnych godzinach uzależniona od zmian. Rozpoczęcie pracy od 2 KWIETNIA. Wymagania: - przede wszystkim poszukuję osoby kochającej dzieci -odpowiedzialnej - posiadającej duże dowiadczenie w pracy z dziećmi w wieku żłobkowym - mile widziane wykształcenie kierunkowe, ale nie jest to warunek konieczny - kreatywnej ( m.in. w temacie karmienia:) ) - zaradnej - energicznej - uśmiechniętej - ciepliwej ( dziecko potrzebuje duzo czasu aby sie zaadaptowac) - o wysokiej kulturze osobistej - punktualnej - o dobrym stanie zdrowia - nastawionej na rodzicielstwo bliskości - najlepiej zamieszkującej osiedle Przylesie Obowiązki: - pielęgnacja i opieka nad 14 miesięcznym dzieckiem - ciekawe i kreatywne zarządzanie czasem wolnym dziecka - spacery - przygotowywanie posiłków ( śniadania ,podwieczorki wg zaleceń rodziców) Osobom ponizej 25go roku zycia i tym, co nie maja doswiadczenia w pracy jako niania dziekujemy :) W razie pytań proszę o kontakt telefoniczny 724771181, postaram się odpowiedzieć na wszelkie pytania dotyczące warunków pracy:). Proszę o wysyłanie zgłoszenia z informacją o doswiadczeniu w pracy z dziecmi wraz ze zdjęciem i numerem kontaktowym .Zgłoszenia proiszę wysyłać mailowo urszulakog@interia.eu .W temacie wiadomości proszę o wpisanie NIANIA LUBIN.


Szukaj ogłoszeń
Dodaj ogłoszenie

Musisz być zalogowany aby móc dodawać ogłoszenia

Nick:
Hasło:


..