Sklep gastronomiczny
Oficjalny portal miasta Lubina
Dziś  4°C
Jutro  1°C
 
      Czwartek, 29 stycznia 2015r.
Imieniny:  Zdzisław, Franciszek, Józef, Salomea, Konstancja
 
Strona główna -

Ogłoszenia - Oferty pracy - Dam pracę

28 stycznia 2015 godz. 18:13

28 stycznia 2015 godz. 09:12

28 stycznia 2015 godz. 08:59

28 stycznia 2015 godz. 08:28
Centrum Językowe Konik poszukuje Opiekunki Osób Starszych w Niemczech 1. Oferujemy zatrudnienie z niemieckim ubezpieczeniem. 2. Umowa jest polska LECZ UBEZPIECZENIE JEST NIEMIECKIE JUŻ NA DRUGI DZIEŃ OTRZYMANIE PISMA POTWIERDZAJĄCE UBEZPIECZENIE I MOZLIWOSC KORZYSTANIA ZE WSZYSTKICH LEKARZY W NIEMCZECH A DO 6 TYG KARTA AOK Z CZIPEM. 3. Emerytura już po 5 latach pracy. około 180euro 4. Kindergeld w kwocie 184 euro na jedno dziecko do wieku do lat 25!Nasz partner pomaga we wszystkich formalnościach. 5. zwrot kosztów podróży od 120-150 euro. 6. Karta AOK- Państwowe ubezpieczenie niemieckie. kindergeld (świadczenia rodzinne) Przysługują rodzicom (opiekunom prawnym) dzieci do 25 roku życia. Świadczenia należą się dzieciom przedszkolnym, w wieku szkolnym oraz studiującym. Na pierwszą dwójkę dzieci należą się świadczenia w wysokości 184 €, na trzecie dziecko – 190 €, a na czwarte 215 € miesięcznie. prawo do zasiłku dla bezrobotnych w Polsce Jeśli przepracujesz 12 miesięcy (w ciągu ostatnich 18 miesięcy kalendarzowych), przysługuje Ci prawo do niemieckiego zasiłku dla bezrobotnych w Polsce z możliwością jego wypłaty w Polsce Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie Gwarantujemy: * legalność * umowę zlecenie * wysokie zarobki w zależności od poziomu języka * bezpłatne zakwaterowanie i wyżywienie * zwrot kosztów podróży od 120-150 * opiekę koordynatora w Polsce i Niemczech Wymagania: * minimum komunikatywna znajomość j. niemieckiego * doświadczenie w opiece nad osobami starszymi * miłe usposobienie, otwartość na ludzi język komunikatywny od 1000 do 1100 Euro netto język dobry od 1100 do 1200 Euro netto język bardzo dobry od 1200 do 1300 Euro netto WYSYŁAMY UMOWĘ PRZEDWSTĘPNĄ – W KTÓREJ PANI MA GWARANCJE WYNAGRODZENIA.

27 stycznia 2015 godz. 13:48

27 stycznia 2015 godz. 13:45

27 stycznia 2015 godz. 11:31

27 stycznia 2015 godz. 11:18

27 stycznia 2015 godz. 10:33

27 stycznia 2015 godz. 10:07
PRZEDSTAWICIEL - KOORDYNATOR DS. KLIENTA BIZNESOWEG Drukonosze Sp. z o. o.jest nowoczesną i młodą firmą wielobranżową Nasza działalność opiera się przede wszystkim na sprzedaży internetowej produktów i usług W związku z rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko Przedstawiciela– Koordynatora ds. Klienta Biznesowego Zakres głównych obowiązków i odpowiedzialności: *Nawiązywanie kontaktów handlowych z firmami*Prezentacje oferty u Klienta*Utrzymywanie pozytywnej relacji z Klientami*Realizacja planów sprzedażowych*Gromadzenie i analiza informacji od klientów na temat oferty*Wyjazdy służbowe*Motywowanie firm partnerskich do działań marketingowych*Prowadzenie Rekrutacji Pracowników*Sporządzanie Raportów*Prowadzenie Kontroli. Od Kandydata oczekujemy:*Wykształcenia min. średniego*Min. 2letniego doświadczenia w sprzedaży WARUNEK KONIECZNY*Znajomość branży poligraficznej oraz branży Reklamowej*Dobrej Znajomości Topografii Miasta i okolic*Wysokich umiejętności interpersonalnych, łatwości w nawiązywaniu kontaktów*Inicjatywy i samodzielności, umiejętności analitycznego myślenia*Pro aktywnej postawy*Obsługi komputera i pakietu MS Office, a w szczególności bardzo dobre znajomości Excela*Czynnego prawa jazdy kat. B. Zapewniamy:*Zatrudnienie na Umowę o Pracę*Szansę rozwoju zawodowego*Szkolenia*Dobrą atmosferę w pracy*Pracę w zgranym zespole*System premiowania zależny od wyników*Narzędzia do Pracy. CV proszę przesłać na adres e-mail : joanna.drukonosze@gmail.com W temacie proszę wpisać MIASTO Uprzejmie informujemy,że na rozmowy kwalifikacyjne zostaną zaproszeni tylko wybrani kandydaci. Zapewniamy poufność informacji o kandydatach podczas procesu rekrutacyjnego. Prosimy o dołączenie do aplikacji klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawa z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (DZ. U. z 2002 r., Nr 101, Poz. 926 ze zmianami

26 stycznia 2015 godz. 20:28

26 stycznia 2015 godz. 20:20

26 stycznia 2015 godz. 19:52

26 stycznia 2015 godz. 17:29

26 stycznia 2015 godz. 15:03

26 stycznia 2015 godz. 15:00
Obecnie poszukujemy kandydatów i kandydatek do pracy w sieci Getin Banku na stanowisko: OPIEKUN KLIENTA Miejsce pracy: Lubin Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: • realizację zadań sprzedażowych, • aktywną sprzedaż produktów bankowych w obszarze klientów detalicznych z wykorzystaniem telemarketingu i sprzedaży bezpośredniej, • inicjowanie działań wspierających sprzedaż, • pozyskiwanie i profesjonalną obsługę Klientów, • kształtowanie pozytywnego wizerunku banku, • przestrzeganie procedur i standardów, • obsługę kasowo – dysponencką. Oczekujemy: • wykształcenia minimum średniego maturalnego, • minimum 1 roku doświadczenia w aktywnej sprzedaży w instytucji finansowej lub 1,5 roku doświadczenia w aktywnej sprzedaż produktów lub usług, • umiejętności sprzedażowych, • umiejętności społecznych, • umiejętności przekazywania informacji w sposób dostosowany do odbiorcy, • umiejętności aktywnego słuchania, • umiejętności pracy w zespole, • silnej motywacji do działania, • biegłej obsługi komputera, • praktycznej znajomości MS Office, • mile widziany ukończony kurs kasjera walutowo – złotowego, • statusu osoby niekaranej. Oferujemy: • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, • atrakcyjny system wynagrodzeń (część stała + atrakcyjny system prowizyjny), • prywatną opiekę medyczną, • pakiet sportowo – rekreacyjny, • niezbędne narzędzia pracy, • szerokie możliwości rozwoju, • uczestnictwo w szkoleniach. Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na poniższy adres wraz z klauzulą: „Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnych i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez jednostki z grupy kapitałowej (w rozumieniu przepisów ustawy o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz spółkach publicznych), do której należy Getin Noble Bank SA z siedzibą w Warszawie przy ul. Przyokopowej 33 (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. O Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ustaw z 2002 nr 101 poz. 926- tj z późn. zm.).„ j.tyndyk@getinbank.pl z dopiskiem OK/01/15/LUBIN w tytule wiadomości. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

26 stycznia 2015 godz. 14:46

26 stycznia 2015 godz. 09:48
Branża medyczna jest warta 107MLD zł. rocznie i rośnie o kilka procent każdego roku. Znaleźliśmy na niej swój „Błękitny Ocean” tworząc niemal doskonały produkt, który jest odpowiedzią na zapotrzebowanie społeczeństwa, rozwiązuje ich dotychczasowe problemy związanie z polską służbą zdrowia, jednocześnie poprawiając ich komfort i jakość życia. Obecnie poszukujemy specjalistów na stanowisko: Manager ds. Sieci Handlowych Abonamentowa opieka medyczna w sprzedaży bezpośredniej dla klienta indywidualnego jak również firmowego staje się absolutnym hitem w Polsce. Obecnie abonament medyczny posiada ok. 2 miliony Polaków(głównie poprzez korporacje), a „Gazeta Prawna” podaje, że do 2020 roku liczba ta wzrośnie do 10 milionów. Wyobraź sobie ... ... co by było, gdyby służba zdrowia wyglądała w ten sposób? • Miałbyś dostęp do większości(1000) dobrych placówek medycznych w całej Polsce • Nie musiałbyś płacić za każdą wizytę • Nie musiałbyś stać w kolejkach • Lekarze byliby dla Ciebie mili i zależałoby im na Twoim zdrowiu oraz opinii • Do lekarzy specjalistów umawiałbyś się bez skierowania • Miałbyś dostęp do infolinii 24h i pod jednym telefonem kilkanaście tysięcy lekarzy dostępnych • Kosztowałoby Cię to w zależności od pakietu od 49 zł/m-c Właśnie poznałeś produkt, dedykowany 38 milionom mieszkańców Polski, ponieważ każdy z nas jest pacjentem Państwowej lub Prywatnej Służby Zdrowia. Dołączając do naszego zespołu nauczymy Cię jak skutecznie ten fakt spieniężyć. Oferujemy: • Comiesięczny dochód z pozyskanych klientów przez wiele lat(do kiedy opłacają abonament) do 55% prowizji! • Prowizję z zespołu od 3 do 30% • Możliwość obsługi firm – zwielokrotnienie dochodów(specjalnie przygotowana oferta dla sektora małych i średnich firm) • Wraz ze wzrostem ilości klientów rośnie wynagrodzenie i wysokość prowizji dla Partnera • Samochody służbowe mini, BMW 3,5,7 oraz Porsche Panamera • Premie za awans od 10.000zł do 100.000zł • Możliwość stania się udziałowcem/akcjonariuszem firmy • Unikatowy system szkoleń • Dedykowana personalna strona sprzedażowa pracująca dla Ciebie • Bierzemy na siebie sprzedaż i rekrutację – marketing 4G • Dział wsparcia sprzedaży Wymagania Nie stawiamy sztywnych wymagań. Zainteresuj nas swoją osobą tak, żebyśmy widzieli korzyść z podzielenia się naszym dorobkiem biznesowym właśnie z Tobą. Kogo zapraszamy do współpracy? • Osoby, które pragną własnego biznesu i chcą skorzystać z naszego doświadczenia, dlatego, że dzięki naszemu dorobkowi ich działalność nie będzie obciążona na starcie. • Osoby, które posiadają już własny zespół sprzedażowy i poszukują innowacyjnego produktu, który mocno wzbogaci portfel dotychczas oferowanych produktów bądź usług. •Multi-agencje ubezpieczeniowe, specjalistów ds. sprzedaży bezpośredniej, biura rachunkowe, liderów struktur MLM, marketerów internetowych, przedstawicieli handlowych oraz każdego kto czuje się dobrze w sprzedaży i budowaniu zespołów. Korzyści ze współpracy: ➥ Otrzymujesz dedykowanego wprowadzającego, który zapewni pełne wdrożenie ➥ Pełne wsparcie ze strony firmy, dajemy system pracy czyli sposób sprzedaży i rekrutacji ➥ Zapewniamy unikalne szkolenia (szkolenia produktowe, sprzedażowe, indywidualne, coaching, mentoring – stacjonarne oraz cotygodniowe webinary z prezesem firmy) ➥ Nie trzeba mieć licencji by świadczyć nasze usługi ➥ Oferowane przez nas produkty mają prestiż, nasz zespół jest bardzo dobrze odbierany w swoich grupach społecznych ➥ Budujesz portfel klientów na lata, czyli również dochód, który będzie stawał się dochodem pasywnym ➥ Z nami będziesz zawsze blisko rynku i wszelkich nowych możliwości finansowych ➥ Poznasz wielu optymistycznie nastawionych do życia i pracy ludzi Tel 889220990 Email krystian.kubach@gmail.com

26 stycznia 2015 godz. 08:31

26 stycznia 2015 godz. 08:25
PRZEDSTAWICIEL - KOORDYNATOR DS. KLIENTA BIZNESOWEG Drukonosze Sp. z o. o.jest nowoczesną i młodą firmą wielobranżową Nasza działalność opiera się przede wszystkim na sprzedaży internetowej produktów i usług W związku z rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko Przedstawiciela– Koordynatora ds. Klienta Biznesowego Zakres głównych obowiązków i odpowiedzialności: *Nawiązywanie kontaktów handlowych z firmami*Prezentacje oferty u Klienta*Utrzymywanie pozytywnej relacji z Klientami*Realizacja planów sprzedażowych*Gromadzenie i analiza informacji od klientów na temat oferty*Wyjazdy służbowe*Motywowanie firm partnerskich do działań marketingowych*Prowadzenie Rekrutacji Pracowników*Sporządzanie Raportów*Prowadzenie Kontroli. Od Kandydata oczekujemy:*Wykształcenia min. średniego*Min. 2letniego doświadczenia w sprzedaży WARUNEK KONIECZNY*Znajomość branży poligraficznej oraz branży Reklamowej*Dobrej Znajomości Topografii Miasta i okolic*Wysokich umiejętności interpersonalnych, łatwości w nawiązywaniu kontaktów*Inicjatywy i samodzielności, umiejętności analitycznego myślenia*Pro aktywnej postawy*Obsługi komputera i pakietu MS Office, a w szczególności bardzo dobre znajomości Excela*Czynnego prawa jazdy kat. B. Zapewniamy:*Zatrudnienie na Umowę o Pracę*Szansę rozwoju zawodowego*Szkolenia*Dobrą atmosferę w pracy*Pracę w zgranym zespole*System premiowania zależny od wyników*Narzędzia do Pracy. CV proszę przesłać na adres e-mail : joanna.drukonosze@gmail.com W temacie proszę wpisać MIASTO Uprzejmie informujemy,że na rozmowy kwalifikacyjne zostaną zaproszeni tylko wybrani kandydaci. Zapewniamy poufność informacji o kandydatach podczas procesu rekrutacyjnego. Prosimy o dołączenie do aplikacji klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawa z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (DZ. U. z 2002 r., Nr 101, Poz. 926 ze zmianami

25 stycznia 2015 godz. 22:56

24 stycznia 2015 godz. 16:50

23 stycznia 2015 godz. 16:34
Platforma Integracji Osób Niepełnosprawnych, która od lat jest wiodącym podmiotem pomagającym Osobom Niepełnosprawnym w powrocie na rynek pracy oraz rozwoju kariery zawodowej współdziałając z przedsiębiorstwami społecznymi zorganizuje dla Ciebie miejsce pracy. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik Serwisu Towarowego w Sklepie Budowlanym dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności Opis stanowiska: wykładanie oraz dokładanie towaru na sklepie, dbanie o porządek na stanowisku pracy, Wymagania: orzeczenie o niepełnosprawności, odpowiedzialność, dokładność i rzetelność, zaangażowanie w pracę, Oferujemy: Stabilne zatrudnienie na cały etat (umowa o pracę), warunki pracy zgodne z normami obowiązującymi w zatrudnianiu osób niepełnosprawnych Korzystanie z Zakładowego Funduszu Rehabilitacji (dofinansowanie do leków, itp.), Przygotowanie do pracy na uzgodnionym stanowisku, Opiekę, pomoc i współdziałanie Koordynatora. Miejsce pracy: Lubin Kandydatów zainteresowanych tą ofertą prosimy o przesyłanie CV wraz z informacją o posiadanym orzeczeniu na adres mailowy a.houszka@pi-on.pl Prosimy w tytule maila wpisać nazwę stanowiska.  Prosimy również pamiętać, aby CV zawierało klauzulę o ochronie danych osobowych, której wzór znajdą Państwo poniżej.    Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

23 stycznia 2015 godz. 16:30
Oferta skierowana jest do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności Platforma Integracji Osób Niepełnosprawnych, która od lat jest wiodącym podmiotem pomagającym Osobom Niepełnosprawnym w powrocie na rynek pracy oraz rozwoju kariery zawodowej współdziałając z przedsiębiorstwami społecznymi zorganizuje dla Ciebie miejsce pracy. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: Kasjer w Sklepie Budowlano-Dekoracyjnym dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności Opis stanowiska: profesjonalna obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, zapewnienie bezpieczeństwa powierzonych środków finansowych, kontrolowanie towarów na kasie, udzielanie informacji klientom na temat oferowanych usług Wymagania: orzeczenie o niepełnosprawności, wysoka kultura osobista, odporność na stres, umiejętność obsługi komputera, dyspozycyjność komunikatywność, energiczność, chęć do pracy Oferujemy: Stabilne zatrudnienie na cały etat (umowa o pracę), warunki pracy zgodne z normami obowiązującymi w zatrudnianiu osób niepełnosprawnych Przeszkolenie z zakresu obsługi kasy fiskalnej Korzystanie z Zakładowego Funduszu Rehabilitacji (dofinansowanie do leków, itp.), Przygotowanie do pracy na uzgodnionym stanowisku, Opiekę, pomoc i współdziałanie Koordynatora, Miejsce pracy: Lubin Kandydatów zainteresowanych tą ofertą prosimy o przesyłanie CV wraz z informacją o posiadanym orzeczeniu na adres mailowy a.houszka@pi-on.pl Prosimy w tytule maila wpisać nazwę stanowiska.  Prosimy również pamiętać, aby CV zawierało klauzulę o ochronie danych osobowych, której wzór znajdą Państwo poniżej.    Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

23 stycznia 2015 godz. 16:21

23 stycznia 2015 godz. 14:12

23 stycznia 2015 godz. 13:25

23 stycznia 2015 godz. 12:10

23 stycznia 2015 godz. 11:17

23 stycznia 2015 godz. 09:46

22 stycznia 2015 godz. 21:22
Drukonosze sp. z o. o. jest nowoczesną i młodą firmą wielobranżową Nasza działalność opiera się przede wszystkim na sprzedaży internetowej produktów i usług W związku z rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko: Przedstawiciela – Koordynatora ds. Klienta Biznesowego.Zakres głównych obowiązków i odpowiedzialności: *Nawiązywanie kontaktów handlowych z firmami *Prezentacje oferty u Klienta *Utrzymywanie pozytywnej relacji z Klientami *Realizacja planów sprzedażowych *Gromadzenie i analiza informacji od klientów na temat oferty *Wyjazdy służbowe na terenie kraju *Motywowanie firm partnerskich do działań marketingowych *Prowadzenie Rekrutacji Pracowników *Sporządzanie Raportów *Prowadzenie Kontroli Od Kandydata oczekujemy: • Wykształcenia min. średniego• Min. 2 letniego doświadczenia w sprzedaży WARUNEK KONIECZNY• Znajomość branży poligraficznej oraz branży Reklamowej •Wysokich umiejętności interpersonalnych, łatwości w nawiązywaniu kontaktów•Inicjatywy i samodzielności, umiejętności analitycznego myślenia • Pro aktywnej postawy • Obsługi komputera i pakietu MS Office, a w szczególności bardzo dobrej znajomości Excela • Czynnego prawa jazdy kat. B •Dobrej topografii miasta i okolic. Zapewniamy: • Zatrudnienie na Umowę Zlecenie na 3 miesiące potem Umowa o pracę • Szansę rozwoju zawodowego • Dobrą atmosferę w pracy •Pracę w zgranym zespole • System premiowania zależny od wyników. CV proszę przesłać na adres joanna.drukonosze@gmail.com W temacie proszę wpisać PRZEDSTAWICIEL/KOORDYNATOR Uprzejmie informujemy, że na rozmowy kwalifikacyjne zostaną zaproszeni tylko wybrani kandydaci.Zapewniamy poufność informacji o kandydatach podczas procesu rekrutacyjnego. Prosimy o dołączenie do aplikacji klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawa z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (DZ. U. z 2002 r., Nr 101, Poz. 926 ze zmianami

22 stycznia 2015 godz. 15:58
W związku z uruchomieniem nowego magazynu w siedzibie CCC w Polkowicach prowadzimy nabór pracowników magazynowych na nowo utworzone stanowiska. Rekrutacja trwa, możesz z nami pracować już od lutego 2015 r. Stanowisko: MAGAZYNIER Miejsce pracy: Polkowice OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STABNOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: • rozładunek i załadunek kontenerów towaru, • odpowiadanie za terminową i rzetelną realizację zadań, • przeciwdziałanie przestojom, zahamowaniu i spiętrzeniom pracy, • skuteczna współpraca z pracownikami innych działów, • utrzymywanie magazynu w porządku i czystości, • dokładna znajomość procedur zachodzących w procesach magazynowych, • przestrzeganie regulaminów oraz przepisów wewnętrznych, • eliminowanie zagrożeń i nieprawidłowości związanych z bezpieczeństwem pracy. OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY SPEŁNIENIA NASTEPUJĄCYCH WYMAGAŃ: • dyspozycyjność do pracy od lutego 2015, • wykształcenie – min. zawodowe, • uprawnienia na wózki jezdniowe (mile widziane, ale nie jest to warunek konieczny), • znajomość gospodarki magazynowej będzie dodatkowym atutem, • zaangażowanie i uczciwość. W ZAMIAN OFERUJEMY: • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w dobrze zorganizowanej, międzynarodowej firmie o wysokich standardach i zdefiniowanych procedurach, • system pracy – 3 zmianowy (6-14, 14-22, 22-6), • możliwość uczestniczenia w kursie języka angielskiego na terenie firmy, • możliwość dalszego rozwoju zawodowego, • zniżki na zakupy w salonach firmowych CCC S.A., • uczestniczenie w dynamicznym rozwoju firmy. OSOBY ZAINTERESOWANE PROSIMY O APLIKOWANIE POPRZEZ: • poprzez formularz rekrutacyjny znajdujący się w zakładce praca na stronie: www.ccc.eu, • poprzez skopiowanie poniższego linku, pod którym znajduje się kwestionariusz i wklejenie go do paska adresu w przeglądarce: https://praca.ccc.eu/pr/pr_pub_lp.asp?v=ccc.eu&ip=22&at=1 • osobiście. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".

22 stycznia 2015 godz. 15:12
SANHA Polska Sp. z o.o. wiodące niemieckie przedsiębiorstwo, produkujące części do rurociągów oraz złączki z zakresu branży sanitarnej i klimatyzacyjnej, poszukuje do pracy w Legnicy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. kontroli jakości umowa o pacę Miejsce: SANHA Polska Sp. z o.o., Legnica, ul. Poznańska 49 Termin rozpoczęcia: do uzgodnienia Co proponujemy? •kontrolę odbiorczą wyrobów gotowych oraz komponentów, •jakościowe nadzorowanie produkcji, •nadzorowanie i wzorcowanie wyposażenia kontrolno- pomiarowego, •budowanie układów pomiarowych i przeprowadzanie prób szczelnościowych, •opracowywanie raportów z przeprowadzonych prób w języku obcym, •odpowiadanie na reklamacje klientów z Niemiec, •szkolenie nowych pracowników z zakresu pomiarów. Od kandydatów oczekujemy: •wykształcenia wyższego technicznego, •doświadczenia w kontroli, związanego z pomiarami długości i kąta- min. 2 lata, •znajomości j. angielskiego lub niemieckiego w stopniu min. dobrym, •znajomości rysunku technicznego w stopniu bardzo dobrym- warunek konieczny, •umiejętności obsługi programów Word i Excel w stopniu dobrym, •gotowości do pracy w systemie II- zmianowym, •odpowiedzialności za wykonanie powierzonych zadań, •dokładności, skrupulatności i samodzielności. Oferujemy: •wynagrodzenie adekwatne do zajmowanego stanowiska, •możliwość doskonalenia kompetencji zawodowych w międzynarodowej organizacji, •dobrą atmosferę pracy, •prywatną opiekę medyczną. SANHA rozrasta się - chciałbyś rosnąć z nami? Z przyjemnością pragniemy poinformować, iż od początku swojej działalności stale obserwujemy dynamiczny wzrost potencjału firmy, dochodów, a także satysfakcji klientów. Dzięki naszym produktom, doskonałym referencjom i zmotywowanej załodze, codziennie poszerzamy swoje horyzonty: jeszcze większe zorientowanie na klienta, większa efektywność produkcji, więcej odpowiedzialności. Jeśli podzielasz nasze poglądy i chcesz zwiększyć swoje umiejętności i potencjał - zapraszamy do składania aplikacji. Sposób aplikowania: Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o zgłaszanie swoich aplikacji na adres e-mail: elzbieta.loza@sanha.com.pl lub na adres siedziby: SANHA Polska Sp. z o.o., Legnica, ul. Poznańska 49 Więcej informacji na temat SANHA Polska Sp. z o.o.: www.sanha.com.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych (Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 833 )."

22 stycznia 2015 godz. 13:03

22 stycznia 2015 godz. 12:13

22 stycznia 2015 godz. 12:05
Zgłoś się na Casting Animatorów Czasu Wolnego w Turystyce 24.01.2015 i zostań Animatorem Pro-Staff w Hiszpanii kontynentalnej, na Wyspach Kanaryjskich lub na Balearach (Majorka, Ibiza). Czy nasz casting jest dla Ciebie? Tak, jeśli: - mówisz dobrze po angielsku - swobodnie komunikujesz się także po niemiecku, hiszpańsku, rosyjsku lub w innym dodatkowym języku obcym - możesz wyjechać na min, 4 miesiące w dowolnym okresie między marcem i październikiem 2015 - jesteś duszą towarzystwa, dogadujesz się równie dobrze z dziećmi, rówieśnikami i dorosłymi - Twojego optymizmu, energii i entuzjazmu wystarczyłoby dla kolejnych pięciu osób - masz głowę pełną pomysłów i potrafisz odnaleźć się w każdej sytuacji - żyjesz aktywnie, uwielbiasz być w ruchu, nie możesz usiedzieć długo w jednym miejscu - nie trzeba Cię długo namawiać na fitness, zumbę i taniec - lubisz być w centrum uwagi, łatwo nawiązujesz kontakty - na każdym zdjęciu grupowym to TY uśmiechasz się najszerzej i co najważniejsze: masz wolne 24.01.2015 i chcesz przyjechać do Wrocławia, spędzić ten dzień z Pro-Staff Polska i zapewnić sobie wyjazd animacyjny w sezonie turystycznym 2015! Chcesz do nas dołączyć? Prześlij zgłoszenie z CV i aktualnym numerem telefonu na adres biuro@prostaff.pl z dopiskiem Casting Pro-Staff 24.01.2015. Jeszcze się wahasz? Koniecznie obejrzyj video z poprzednich edycji castingów, zajrzyj na Facebook Pro-Staff Animacja i sprawdź, jak na co dzień wygląda życie Animatorów Czasu Wolnego w Turystyce. To TY możesz okazać się najlepszym z nich!

22 stycznia 2015 godz. 10:22

22 stycznia 2015 godz. 09:25

21 stycznia 2015 godz. 15:18

21 stycznia 2015 godz. 11:43

21 stycznia 2015 godz. 08:23

21 stycznia 2015 godz. 08:19

20 stycznia 2015 godz. 21:44
Zapraszam do współpracy. Oriflame jest wiodącą firmą kosmetyczną, oferującą produkty najwyższej jakości do makijażu, pielęgnacji skóry i włosów, zapachy akcesoria i produkty Wellness. ZOSTAŃ KLIENTEM LUB ZARABIAJ !!! Korzyści współpracy z Oriflame dla Ciebie: - zysk natychmiastowy 30% - dodatkowe rabaty grupowe do 24% - dodatkowe rabaty osobiste do 24 % - jednorazowe nagrody pieniężne - niezależność finansowa - liczne nagrody i prezenty - Ty sam/a decydujesz ile czasu poświęcasz, ile zarabiasz - jesteś własnym szefem - możliwość odroczonej opłaty do 14 dni - możesz kupować tylko dla siebie lub poprowadzić własny dochodowy biznes - kupujesz kiedy chcesz i na dowolną kwotę - BRAK ZOBOWIĄZAŃ - wpisowe GRATIS, katalogi GRATIS - zawsze możesz zrezygnować - Masz dostęp do oferty przez 24 h na dobę. Oglądasz katalog w dogodnej dla Ciebie chwili. - Masz dostęp do ofert specjalnych ( dodatkowych wyprzedaży, promocji) Dołącz do Oriflame już dziś. Możesz tylko zyskać! Chcesz zdobyć nagrody widniejące na załączonym zdjęciu ? Napisz a powiem Ci w jak prosty sposób możesz tego dokonać Po zapisie do mojej grupy: - możesz liczyć na moje fachowe wsparcie i szkolenia !!! - świetne prezenty na start Jesteś zainteresowany/zainteresowana ? napisz : zdrowiezwellness@gmail.com w treści wpisując: imię i nazwisko, wiek, miejscowość, nr telefonu

20 stycznia 2015 godz. 20:21
Szukasz dobrze płatnej pracy i ciągle nic i nic ?? Masz problemy finansowe ? Brakuje Ci funduszy? ... jesteś miłą i kulturalną dziewczyną , która potrafi zadbać o swoją higienę i wygląd ?? masz ukończone 18 lat ? i nie więcej niż 38 ? to ta praca jest dla Ciebie :) Panie bez doświadczenia mile widziane. Dyskrecja zapewniona. Bardzo wysokie zarobki. Z mojej strony gwarantuje : - luksusowe warunki pracy - 100% bezpieczeństwa.. - miłą i swobodną atmosferę.. - pracę w godzinach dziennych.. - dyskrecję w trakcie i po zakończonej współpracy.. - codzienne rozliczenie (wszystkie napiwki oczywiście dla Ciebie).. - stawkę i godziny pracy ustalasz sobie sama.. - wysokie zarobki. - brak ukrytych kosztów.. - możliwość darmowego zamieszkania.. - miła domową atmosferę.. - brak konkurencji klient przychodzi na Twoje profile.. - gwarancja profesjonalnej reklamy w internecie.. - bezpłatna sesja zdjęciowa.. - pomoc finansową na starcie.. Wymagamy: - chęci do pracy - uczciwości - uśmiechu - kultury osobistej To co najważniejsze mamy duży ruch i dużo klientów. Pracując ze mną nie masz konkurencji, ponieważ klienci przyjeżdżają tylko do Ciebie na Twoje prywatne ogłoszenia. To nie jest przepełniona dziewczynami mieszkaniówka albo klub. Tutaj praca wygląda inaczej, będziesz potraktowana indywidualnie i co najważniejsze zarobisz DUŻE PIENIĄDZE. Zadzwoń lub napisz e-mail ewentualnie puść sygnał oddzwonie. KONTAKT: private-1980@tlen.pl GG 11916923 0044 7874091690 Zapraszam Agnieszka

20 stycznia 2015 godz. 19:53

20 stycznia 2015 godz. 15:14

20 stycznia 2015 godz. 10:45

19 stycznia 2015 godz. 14:06

19 stycznia 2015 godz. 09:42

19 stycznia 2015 godz. 02:03

18 stycznia 2015 godz. 19:44
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - tworzenie strategii sprzedaży w poszczególnych kanałach sprzedaży i dostosowanie do niej polityki cenowej, -kontraktowanie klientów korporacyjnych, - poszukiwanie grona stałych klientów oraz utrzymywanie długofalowych relacji, - bieżące analizowanie rynku hotelarskiego, - weryfikacja działań konkurencji, - przygotowywanie analiz i raportów sprzedażowych, - koordynowanie konferencji i imprez zorganizowanych realizowanych na terenie hotelu - analiza skuteczności działań sprzedażowo - marketingowych, Wymagania wobec kandydatów: - umiejętność analizowania danych, badania trendów, celem budowania na ich podstawie strategii sprzedażowej, - dobra znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość języka niemieckiego - prawo jazdy kat. B. - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, - umiejętność efektywnego organizowania czasu pracy, - operatywność i samodzielność w działaniu, - zdolności interpersonalne i komunikacyjne, - wysoka kultura osobista, Oferujemy: - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - pracę w dynamicznie rozwijającym się młodym zespole w nowo otwartym obiekcie hotelowym, - atrakcyjne wynagrodzenie, - szkolenia Zainteresowanych kandydatów zapraszamy do przesłania CV i listu motywacyjnego oraz oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w zgodnie z Ustawą z dn. 29. 08. 97 r. o ochronie danych osobowych

18 stycznia 2015 godz. 15:55

18 stycznia 2015 godz. 13:26

18 stycznia 2015 godz. 12:47

18 stycznia 2015 godz. 10:51
Centrum Językowe Konik. Poszukuje Opiekunek Osób Starszych- WYSOKIE ZAROBKI-UBEZPIECZENIE NIEMIECKIE 1. Oferujemy zatrudnienie z niemieckim ubezpieczeniem. 2. Umowa jest polska LECZ UBEZPIECZENIE JEST NIEMIECKIE JUŻ NA DRUGI DZIEŃ OTRZYMANIE PISMA POTWIERDZAJĄCE UBEZPIECZENIE I MOZLIWOSC KORZYSTANIA ZE WSZYSTKICH LEKARZY W NIEMCZECH A DO 6 TYG KARTA AOK Z CZIPEM. 3. Kindergeld w kwocie 184 euro na jedno dziecko do wieku do lat 24!Nasz partner pomaga we wszystkich formalnościach. 4. zwrot kosztów podróży od 120-150 euro. 5. Karta AOK- Państwowe ubezpieczenie niemieckie. kindergeld (świadczenia rodzinne) Przysługują rodzicom (opiekunom prawnym) dzieci do 25 roku życia. Świadczenia należą się dzieciom przedszkolnym, w wieku szkolnym oraz studiującym. Na pierwszą dwójkę dzieci należą się świadczenia w wysokości 184 €, na trzecie dziecko – 190 €, a na czwarte 215 € miesięcznie. prawo do zasiłku dla bezrobotnych w Polsce Jeśli przepracujesz 12 miesięcy (w ciągu ostatnich 18 miesięcy kalendarzowych), przysługuje Ci prawo do niemieckiego zasiłku dla bezrobotnych w Polsce z możliwością jego wypłaty w Polsce Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie Gwarantujemy: * legalność * umowę zlecenie * wysokie zarobki w zależności od poziomu języka * bezpłatne zakwaterowanie i wyżywienie * zwrot kosztów podróży od 120-150 * opiekę koordynatora w Polsce i Niemczech Wymagania: * minimum komunikatywna znajomość j. niemieckiego * doświadczenie w opiece nad osobami starszymi * miłe usposobienie, otwartość na ludzi język komunikatywny od 1000 do 1100 Euro netto język dobry od 1100 do 1200 Euro netto język bardzo dobry od 1200 do 1300 Euro netto WYSYŁAMY UMOWĘ PRZEDWSTĘPNĄ – W KTÓREJ PANI MA GWARANCJE WYNAGRODZENIA.

17 stycznia 2015 godz. 17:41

16 stycznia 2015 godz. 20:48

16 stycznia 2015 godz. 14:49

16 stycznia 2015 godz. 09:34

16 stycznia 2015 godz. 08:29

15 stycznia 2015 godz. 21:41

15 stycznia 2015 godz. 15:10

15 stycznia 2015 godz. 11:44

15 stycznia 2015 godz. 11:00


Szukaj ogłoszeń
Dodaj ogłoszenie

Musisz być zalogowany aby móc dodawać ogłoszenia

Nick:
Hasło:


..