Sklep gastronomiczny
Oficjalny portal miasta Lubina
Dziś  °C
Jutro  °C
CHF 3.4881
-0.06
EUR 4.212
0.05
GBP 5.3111
-0.28
USD 3.2112
0.24
      Wtorek, 2 września 2014r.
Imieniny:  Julian, Stefan, Seweryn, Wilhelm, Dionizy, Iza
 
Strona główna -

Ogłoszenia - Oferty pracy - Dam pracę

2 września 2014 godz. 13:34

2 września 2014 godz. 13:33

2 września 2014 godz. 13:26

2 września 2014 godz. 12:50

2 września 2014 godz. 12:36
Firma TopArt Jewelry jest liderem w zakresie tworzenie i sprzedaży biżuterii artystycznej w Zachodniej i Północnej Polsce. Nasze wyroby są jedyne i niepowtarzalne, wykonywane są indywidualnie- ręcznie od podstaw. Podstawą sukcesów naszej firmy są pracownicy. Umiejętności każdego z nich, połączone z duchem pracy zespołowej, motywacją i poczuciem odpowiedzialności decydują o rozwoju naszej firmy. Aktualnie poszukujemy kandydatek na nasze stoisko firmowe w prestiżowym Centrum Handlowym Cuprum Arena w Lubinie. Twoim zadaniem będzie tworzenie i sprzedaż biżuterii oraz dbanie o jak najlepszą obsługę naszych klientów. Poszukujemy kandydatek od których oczekujemy: - kreatywności, - komunikatywności, - samodyscypliny, - zdolności manualnych,, - dyspozycyjności - (minimum 3-5 dni w tygodniu) - mile widziany status osoby uczącej się, - mile widziana umiejętność tworzenia biżuterii, - mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta. W treści maila / wiadomości, prosimy o informację dotyczącą Państwa dyspozycyjności - pracujemy w systemie 8:45-15:15 oraz 14:45-21:15 od poniedziałku do niedzieli. Oferujemy: - pełen cykl szkoleń przygotowujących do pracy - możliwość indywidualnego dopasowania godzin pracy - przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole - wynagrodzenie 6 - 10 zł/h netto na podstawie umowy zlecenie - około 80-120 godzin pracy w miesiącu - 3-5 dni w tygodniu (również w weekendy) Rozpatrywane będą TYLKO CV ze zdjęciem oraz klauzulą : "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami)" Aplikację z aktualnym zdjęciem prosimy wysyłać na adres : rekrutacja@topartizuteria.pl http://www.topartbizuteria.pl www.facebook.com/topartbizuteria

2 września 2014 godz. 10:16
Biuro kredytowe poszukuje kreatywnych i zaangażowanych pracowników na stanowisko: Doradca Klienta Miejsce pracy: Lubin (centrum) Zakres obowiązków: organizowanie spotkań z potencjalnymi klientami bezpośrednia, profesjonalna obsługa klienta (analiza potrzeb, kompletowanie dokumentów, przygotowywanie umów i wniosków) podtrzymywanie pozytywnych relacji z klientami obsługa infolinii przychodzącej (bez aktywnego pozyskiwania klientów) budowanie pozytywnego wizerunku firmy dbanie o wizerunek firmy i biura Wymagania: odpowiedzialność wysokie zdolności komunikacyjne wysoka kultura osobista pozytywne nastawienie do pracy i świata chęć uczenia się nowych rzeczy umiejętność i chęć pracy w młodym i dynamicznym zespole efektywna organizacja pracy, systematyczność w działaniu, umiejętność identyfikowania potrzeb i oczekiwań Klientów, nienaganna prezencja i wysoka kultura osobista, kreatywne podejścia do rozwiązywania problemów, - dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00 - status ucznia/studenta Oferujemy: ciekawą i odpowiedzialną pracę pracę w młodym i dynamicznym zespole poszerzenie wiedzy z zakresu finansów i biznesu pracę w komfortowym biurze kompleksowy system szkoleń z zakresu przeprowadzania profesjonalnej rozmowy telefonicznej, procesu weryfikacji klienta, prawidłowego kompletowania dokumentów finansowych stałe godziny pracy stałe wynagrodzenie + atrakcyjny system premiowy uzależniony od osiąganych wyników możliwość awansu zawodowego Prosimy o dopisanie następującej klauzuli w przesyłanych zgłoszeniach: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji oraz ich przechowywanie dla celów kolejnych rekrutacji (zgodnie z ustawą dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)". Zaznaczmy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

2 września 2014 godz. 10:10

2 września 2014 godz. 10:01

2 września 2014 godz. 07:55

1 września 2014 godz. 19:15
Firma ASM GROUP specjalizuje się we wszystkich formach wsparcia sprzedaży. Merchandising, promocje sprzedaży, leasing pracowniczy, outsourcing sił sprzedaży, dystrybucja materiałów POS, monitoring cen, jak również wsparcie w procesie wprowadzania nowych produktów, to główny zakres usług. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy Kandydata, Kandydatki na stanowisko: Sprzedawcy Miejsce pracy: Lubin Tesco – Tobacco Shop Oczekiwania wobec kandydatów: • wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych • wysoki poziom obsługi klienta • doskonała organizacja pracy • odpowiedzialność • kreatywność • aktualna książeczka sanepidowska • Status studenta dziennego mile widziany Zakres obowiązków: • realizacja celów sprzedażowych poprzez aktywną sprzedaż produktów tytoniowych, • odpowiedzialność za zamówienia i dostęp produktów • zachowanie standardów merchandisingowych. • Oferujemy: • atrakcyjne wynagrodzenie godzinowe oraz premia uzależniona od efektów pracy • możliwość długofalowej współpracy • szkolenia produktowe i sprzedażowe • praca w weekend • umowa zlecenie Kontakt: Zainteresowane osoby które, spełniają wyżej wymienione oczekiwania, prosimy o przysyłanie CV Odpowiemy tylko na wybrane oferty pracy.

1 września 2014 godz. 13:52

1 września 2014 godz. 10:20

1 września 2014 godz. 08:42

31 sierpnia 2014 godz. 20:51

31 sierpnia 2014 godz. 01:21

30 sierpnia 2014 godz. 19:28

29 sierpnia 2014 godz. 21:36

29 sierpnia 2014 godz. 15:42

29 sierpnia 2014 godz. 07:50

28 sierpnia 2014 godz. 20:57

28 sierpnia 2014 godz. 17:47

28 sierpnia 2014 godz. 12:46

28 sierpnia 2014 godz. 11:52

28 sierpnia 2014 godz. 11:02

27 sierpnia 2014 godz. 21:36

27 sierpnia 2014 godz. 17:12
Spedytor Międzynarodowy MIEJSCE PRACY: Polkowice OBOWIĄZKI: - pozyskiwanie nowych klientów - planowanie transportu na podstawie przyjętych zleceń - optymalizacja kosztów transportu - dbałość o jakość dostaw - stały kontakt z Kierowcami - tworzenie ofert OCZEKUJEMY: -wykształcenie minimum średnie -doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub znajomość branży TSL -znajomość języka niemieckiego w stopniu biegłym -znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym -umiejętność podejmowania trafnych decyzji -komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole OFERUJEMY: -bardzo atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do efektów pracy od 3tyś do 6tyś zł -pracę w zgranym zespole -dobre warunki zatrudnienia w nowocześnie zarządzanej firmie -przyjazną atmosferę pracy w profesjonalnym dziale -możliwość rozwoju na rynku międzynarodowym Prosimy o przesłanie aplikacji, zawierających CV oraz list motywacyjny na poniższy adres. Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę:P.H.U. Ritex Michałowski Waldemar ul. G. Morcinka 18D/3 67-200 Głogów dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawienia* jarek@ritex.glogow.pl PHU RITEX ul.Krzywa 3 III Piętro 59-100 Polkowice tel. 0048 76 746 16 05 fax. 0048 76 746 16 01

27 sierpnia 2014 godz. 16:52

27 sierpnia 2014 godz. 14:28
Kancelaria Radców Prawnych DRB Bartosz Kozak Spółka komandytowa jest jedną z największych kancelarii prawnych obsługujących osoby poszkodowane w wypadkach. Pomagamy uzyskać należne odszkodowanie na drodze postępowania sądowego. Z uwagi na dynamiczny rozwój poszukujemy kandydatów na stanowisko: Referent - Asystent Radcy Prawnego Praca w siedzibie Kancelarii w Legnicy Obowiązki w zakresie stanowiska: - pomoc przy sporządzaniu pozwów sądowych i pism procesowych, - przygotowywanie dokumentacji do prowadzenia spraw sądowych, - kontakt telefoniczny z sądami, klientami. Wymagania: - wykształcenie wyższe (preferowane prawnicze lub administracyjne), - wysoki poziom kultury osobistej i komunikatywności, - poprawność językowa w mowie i piśmie, - zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, - umiejętność obsługi komputera, dobra znajomość pakietu MS Office, - dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w Kancelarii Prawnej. Oferujemy: - atrakcyjne warunki wynagrodzenia, - umowę o pracę, - możliwość rozwoju i awansu zawodowego - pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole. Aplikacje zawierające list motywacyjny oraz CV wraz ze zdjęciem i zgodą na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać na adres rekrutacja@drb.pl W tytule proszę podać nr referencyjny ogłoszenia: DRB/KAN/08/2014. Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się jedynie z wybranymi kandydatami.

27 sierpnia 2014 godz. 11:15

27 sierpnia 2014 godz. 08:44

26 sierpnia 2014 godz. 20:31

26 sierpnia 2014 godz. 20:22
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie Wymiar zatrudnienia: Pełny etat PANEK S.A. - Sieć Wypożyczalni Samochodów Jesteśmy jedną z największych firm w branży krótko jak i długoterminowego wynajmu samochodów osobowych i dostawczych na terenie naszego kraju. Poszukujemy kandydatów ambitnych, zmotywowanych na sukces i rozwój zawodowy, miłośników motoryzacji, ludzi nie bojących się pracy i kontaktów z ludźmi. Kierowca kat.b/Przedstawiciel w wypożyczalni samochodów Miejsce pracy: Lubin Obowiązki: Wynajem samochodów na terenie Lubina i okolicznych miejscowości Dbanie o stan techniczny (zaprowadzanie aut do serwisów, sprzątanie samochodów, tankowanie). Relokacja pojazdów między oddziałami. Praca polega na oczekiwaniu na zlecenia, które jest podawane telefonicznie. Wymagania: Obowiązkowo status studenta/ucznia zaocznego Zamieszkanie w Lubinie Wysoka dyspozycyjność "pod telefonem" Punktualność Uczciwość Odpowiedzialność Doświadczenie w prowadzeniu pojazdów Zamiłowanie do motoryzacji. Oferujemy: Pracę na umowę zlecenie. Wynagrodzenie od około 2000zł netto do około 3000zł netto. Pracę w młodym zespole w największej sieci wypożyczalni samochodów w kraju. Pracowników jest dwóch więc można się podzielić obowiązkami Miłą atmosferę. Praca na nowoczesnej flocie samochodów. Telefon służbowy oraz wszelkie inne narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonej pracy. Pytania i CV proszę przesyłać tylko na e-mail

26 sierpnia 2014 godz. 17:57

26 sierpnia 2014 godz. 15:54

26 sierpnia 2014 godz. 15:09

26 sierpnia 2014 godz. 15:06

26 sierpnia 2014 godz. 13:44
Krajowe Biuro Odszkodowań ogłasza od dnia 25 lipca 2014 r. nabór na stanowisko Dyrektora Sprzedaży Usług Odszkodowawczych. Do składania aplikacji zapraszamy wyłącznie osoby z doświadczeniem w budowaniu grupy aktywnych sprzedawców usług odszkodowawczych. Miejsce pracy – Legnica. Zatrudnienie na pełny etat. Wynagrodzenie stałe – w wysokości 3.500 zł. netto oraz prowizja od sprzedaży. Zapewniamy samochód służbowy, telefon, laptop, wyposażenie konferencyjne. Do zadań Dyrektora Sprzedaży U.O. należy budowa grupy sprzedawców, szkolenie, nadzór, sprzedaż bezpośrednia usług odszkodowawczych w zakresie : - wypadki komunikacyjne OC, AC, NNW - szkody wyrządzone przez organy wymiaru sprawiedliwości i organy ścigania, - szkody wyrządzone przez funkcjonariuszy państwowych, - szkody w wyniku błędów medycznych - szkody w wyniku nieszczęśliwych wypadków - szkody powstałe w wyniku poślizgnięć i upadku - szkody przy pracy - szkody na pojeździe ( wykup szkód - cesje ) - szkody w majątku - szkody pożarowe - szkody powodziowe - szkody budowlane - szkody górnicze - szkody w wyniku zniszczenia upraw rolnych - szkody w gospodarstwie rolnym - szkody zimowe Osoby zainteresowane i spełniające wymagania zapraszamy do składania aplikacji pocztą lub elektronicznie na adres kbo@kbo.pl

26 sierpnia 2014 godz. 13:28

26 sierpnia 2014 godz. 12:19

26 sierpnia 2014 godz. 11:36

26 sierpnia 2014 godz. 11:03

26 sierpnia 2014 godz. 09:57

26 sierpnia 2014 godz. 09:15

26 sierpnia 2014 godz. 07:58

26 sierpnia 2014 godz. 05:27

25 sierpnia 2014 godz. 22:21
Zapraszam do współpracy. Oriflame jest wiodącą firmą kosmetyczną, oferującą produkty najwyższej jakości do makijażu, pielęgnacji skóry i włosów, zapachy akcesoria i produkty Wellness. ZOSTAŃ STAŁYM KLIENTEM LUB ZARABIAJ !!! Korzyści współpracy z Oriflame dla Ciebie: - zysk natychmiastowy 30% - dodatkowe rabaty grupowe do 24% - dodatkowe rabaty osobiste do 24 % - jednorazowe nagrody pieniężne - niezależność finansowa - liczne nagrody i prezenty - Ty sam/a decydujesz ile czasu poświęcasz, ile zarabiasz - jesteś własnym szefem - możliwość odroczonej opłaty do 14 dni - możesz kupować tylko dla siebie lub poprowadzić własny dochodowy biznes - kupujesz kiedy chcesz i na dowolną kwotę - BRAK ZOBOWIĄZAŃ - wpisowe GRATIS, katalogi GRATIS - TYLKO U MNIE w prezencie zestaw kosmetyków o wartości 50 zł ( dowiedz się więcej ) - zawsze możesz zrezygnować - Masz dostęp do oferty przez 24 h na dobę. Oglądasz katalog w dogodnej dla Ciebie chwili. - Masz dostęp do ofert specjalnych ( dodatkowych wyprzedaży, promocji) Dołącz do Oriflame już dziś. Możesz tylko zyskać! Twój kod promocyjny przy rejestracji to: 1796557 Po zapisie do mojej grupy: - możesz liczyć na moje fachowe wsparcie i szkolenia !!! - świetne prezenty na start Jesteś zainteresowany/zainteresowana ? napisz : zdrowieuroda@interia.pl w treści wpisując: imię i nazwisko, wiek, miejscowość, nr telefonu

25 sierpnia 2014 godz. 18:43

25 sierpnia 2014 godz. 13:21
Oferta Pracy Firma S7 Medical Company Poszukujemy osób na stanowisko Doradca ds. opieki medycznej Opis stanowiska - podpisywanie umów oraz pełnomocnictwa z klientami - kompletowanie dokumentacji Po zdobyciu doświadczenia zostań managerem i zbuduj swój własny zespół! Wymagania: - wykształcenie min. Średnie - Własny samochód lub inna możliwość niezależnego transportu - Dostęp do Internetu i umiejętność korzystania - Nastawienie na sukces i chęć poszerzania wiedzy - Wysoka kultura osobista, - mile widziane osoby po 23 roku życia i z doświadczeniem w sprzedaży Oferujemy: -Wysokie wynagrodzenie prowizyjne -Nienormowany czas pracy -Rozwój kariery w międzynarodowej firmie w Polsce i innych krajach -Naukę nowego zawodu (szkolimy od podstaw!) -Nieograniczone możliwości własnego rozwoju przy wsparciu firm -Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole, -Pracę w dynamicznie rozwijającym się sektorze usług medycznych -Program wsparcia skutecznych przedstawicieli: a)program samochodów służbowych b)specjalistyczne pakiety szkoleń przygotowujących do pracy na opisywanym stanowisku pracy (podstawowych, oraz dodatkowych – cyklicznych podnoszących kwalifikacje) c)bogaty system motywacyjny d)wyjazdy zagraniczne e)premie f)nagrody Prosimy o przesłanie swojego CV na adres: krystian.kubach@gmail.com, tel. 889220990. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami

25 sierpnia 2014 godz. 10:10

25 sierpnia 2014 godz. 00:05

24 sierpnia 2014 godz. 18:59

24 sierpnia 2014 godz. 14:38

24 sierpnia 2014 godz. 14:38

22 sierpnia 2014 godz. 14:54

22 sierpnia 2014 godz. 14:06

22 sierpnia 2014 godz. 14:00
Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny, jedna z najbardziej nowoczesnych i innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce, obsługująca klientów indywidualnych i biznesowych. Aktualnie w związku z dynamicznym rozwojem na rynku lokalnym poszukujemy Kandydatów i Kandydatek do pracy na stanowisko: Opiekun Klienta - Lubin Miejsce pracy: Lubin Opis stanowiska Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: •bieżącą obsługę klientów w oddziale Alior Express •aktywne pozyskiwanie Klientów indywidualnych poprzez rozmowy telefoniczne i spotkania bezpośrednie •analizowanie potrzeb Klientów oraz dostosowywanie produktów i usług do ich wymagań •realizację celów sprzedażowych zgodnie z wewnętrznie określonymi standardami Banku Wymagania: •praca w trybie zmianowym – również w weekendy •doświadczenie w sprzedaży produktów bankowych •znajomość rynku lokalnego •doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu Klientów poparte wymiernymi sukcesami •orientacja na osiąganie wyników i wysoka motywacja do pracy •umiejętność identyfikowania potrzeb i oczekiwań Klienta •umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania długotrwałych relacji z Klientami Wybranym osobom oferujemy: •stabilne zatrudnienie w strukturach najszybciej rozwijającego się Banku w Polsce •atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy i prowizji •realne możliwości rozwoju zawodowego w organizacji oraz możliwość zdobycia doświadczenia pod okiem ekspertów •szeroką ofertę szkoleń wdrażających, miękkich oraz produktowych •bogaty pakiet socjalny (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.) Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

22 sierpnia 2014 godz. 10:22

21 sierpnia 2014 godz. 21:59

21 sierpnia 2014 godz. 21:33

21 sierpnia 2014 godz. 20:45

21 sierpnia 2014 godz. 20:08

21 sierpnia 2014 godz. 16:55

21 sierpnia 2014 godz. 16:49

21 sierpnia 2014 godz. 15:13

21 sierpnia 2014 godz. 14:44

21 sierpnia 2014 godz. 12:04

21 sierpnia 2014 godz. 10:51

21 sierpnia 2014 godz. 00:06

20 sierpnia 2014 godz. 21:32

20 sierpnia 2014 godz. 18:38
Firma Finn Job dla swojego klienta magazynu spożywczego z z Trondheim ( Nowegia) poszukuje pracowników na stanowisko: Magazynier/ka - pracownik fizyczny Nr ref.: SRT 244/3/14 NOR Ogloszenie skierowane dla kobiet oraz mężczyzn w wieku 18- 45 lat z doswiadczeniem w branży magazynowej lub spożywczej. Oferta bez znajomosci języka. Do obowiązków pracownika należeć będą prace magazynowe - kompletacja zamówień, pakowanie gotowych potraw, salatek, kanapek oraz ogólne prace magazynowe. Termin rozpoczecia pracy: od zaraz Wymagania: - Doświadczenie w pracy na magazynie (mężczyzni- mile widziane uprawnienia na wózki widłowe) - Wysoka motywacja do podjęcia pracy - Odpowiedzialność i sumienność - Energia i zaangażowanie - Poczucie humoru Oferujemy: - Umowa o pracę tymczasową 3 m-ce ( w perspektywie możliwość zatrudnienia przez naszego Klienta) - Pełen etat + dodatki - Praca w systemie zmianowym (2 zmiany) -System wynagrodzen tygodniowych, stawka godzinowa: 165 NOK -Mozliwość zakwaterowania w hotelu robotniczym ok. 2500 NOK miesięcznie (opłaca pracownik) Kandydatury mozna zglaszac ( w jez.ang) za pomoca formularza na stronie: http://www.finn.no/ lub e-mail finnjob@norway-mail.com. Kontakt telefoniczny w celu aplikacji pon.-pt. 09:00-17:30 pod numerem: 0034 61-129-1792 (PL). Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi jedynie na wybrane oferty. Oferta aktualna do momentu usuniecia.

20 sierpnia 2014 godz. 14:08
Krajowe Biuro Odszkodowań ogłasza od dnia 25 lipca 2014 r. nabór na stanowisko Dyrektora Sprzedaży Usług Odszkodowawczych. Do składania aplikacji zapraszamy wyłącznie osoby z doświadczeniem w budowaniu grupy aktywnych sprzedawców usług odszkodowawczych. Miejsce pracy – Legnica. Zatrudnienie na pełny etat. Wynagrodzenie stałe – w wysokości 3.500 zł. netto oraz prowizja od sprzedaży. Zapewniamy samochód służbowy, telefon, laptop, wyposażenie konferencyjne. Do zadań Dyrektora Sprzedaży U.O. należy budowa grupy sprzedawców, szkolenie, nadzór, sprzedaż bezpośrednia usług odszkodowawczych w zakresie : - wypadki komunikacyjne OC, AC, NNW - szkody wyrządzone przez organy wymiaru sprawiedliwości i organy ścigania, - szkody wyrządzone przez funkcjonariuszy państwowych, - szkody w wyniku błędów medycznych - szkody w wyniku nieszczęśliwych wypadków - szkody powstałe w wyniku poślizgnięć i upadku - szkody przy pracy - szkody na pojeździe ( wykup szkód - cesje ) - szkody w majątku - szkody pożarowe - szkody powodziowe - szkody budowlane - szkody górnicze - szkody w wyniku zniszczenia upraw rolnych - szkody w gospodarstwie rolnym - szkody zimowe Osoby zainteresowane i spełniające wymagania zapraszamy do składania aplikacji pocztą lub elektronicznie na adres kbo@kbo.pl

20 sierpnia 2014 godz. 09:30
MR JOB Agencja Pracy Tymczasowej Sp. z o.o. (5606/1) poszukuje dla swojego Klienta z Lubina kandydatów na stanowisko: OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO Opis stanowiska: - zapewnienie prawidłowego funkcjonowania centrum dystrybucyjnego - przyjmowanie i wydawanie towarów - kompletowanie towaru - obsługa wózka widłowego - miejsce pracy: Lubin Od kandydatów oczekujemy: - wykształcenia minimum zasadniczego zawodowego lub średniego - aktualnych uprawnień oraz doświadczenia w obsłudze wózków widłowych - aktualnej książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznych (lub możliwości jej szybkiego wyrobienia) - gotowości do pracy fizycznej - gotowości do pracy w trybie zmianowym, od poniedziałku do niedzieli - chęci do pracy Wybranemu kandydatowi oferujemy: - umowę o pracę tymczasową - pracę w renomowanej firmie - możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego - atrakcyjne wynagrodzenie - możliwość zatrudnienia u naszego Klienta po upływie 3 miesięcy Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie swojego CV wraz z listem motywacyjnym na adres rekrutacja.legnica@mrjob.pl w tytule maila prosimy o wpisanie MAG-WÓZ/LUB/2014 Więcej informacji oraz ogłoszeń znajdą Państwo na naszej stronie http://www.mrjob.pl/ Prosimy o załączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawa z 2002 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 101 poz. 926, ze zmianami)”.

20 sierpnia 2014 godz. 08:20

20 sierpnia 2014 godz. 07:21


Szukaj ogłoszeń
Dodaj ogłoszenie

Musisz być zalogowany aby móc dodawać ogłoszenia

Nick:
Hasło:


..