Sklep gastronomiczny
Oficjalny portal miasta Lubina
Dziś  °C
Jutro  °C
 
      Sobota, 29 sierpnia 2015r.
Imieniny:  Beata, Jan, Sabina, Flora, Racibor
 
Strona główna -

Ogłoszenia - Oferty pracy - Dam pracę

28 sierpnia 2015 godz. 17:46

28 sierpnia 2015 godz. 13:49
Winkelmann Sp. z o. o. to dynamicznie rozwijająca się firma, działająca w branży motoryzacyjnej i grzewczej. Największe przedsiębiorstwo produkcyjne w Legnicy, zatrudniające obecnie 1300 pracowników. Jest częścią niemieckiej Winkelmann Group, składającej się z kilkunastu niezależnych jednostek biznesowych, zlokalizowanych na całym świecie. Sektor automotive Winkelmann Sp. z o. o. od 2005 roku zajmuje się produkcją części samochodowych dla prestiżowych światowych marek. W związku z intensywnym rozwojem i nowymi inwestycjami w tej branży poszukujemy doświadczonych osób na stanowisko: Referent ds. Jakości umowa zlecenie Jaki zakres obowiązków i odpowiedzialności proponujemy?  -pomoc w tłumaczeniu dokumentacji,  -dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji,  -udział we wdrażaniu nowych narzędzi jakościowych,  wsparcie w aktualnych zadaniach. Oczekiwania stawiane Kandydatom:  -biegła znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,  -biegła znajomość MS Office (Excel, Power Point, Office),  -samodzielność,  -komunikatywność,  -zdolność analitycznego myślenia,  -mile widziana wiedza z zakresu zagadnień jakościowych. W zamian oferujemy:  -umowę zlecenie na okres 10 m-cy  -perspektywy rozwoju zawodowego  -ciągły kontakt z nowoczesnymi technologiami Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym i zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres: Dział Personalny WINKELMANN Sp. z o. o. ul. Jaworzyńska 277 59-220 Legnica e-mail: Elzbieta.Loza@winkelmann-automotive.com Zainteresowanych informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. www.winkelmann-group.de

28 sierpnia 2015 godz. 13:36
Winkelmann Sp. z o. o. to dynamicznie rozwijająca się firma, działająca w branży motoryzacyjnej i grzewczej. Największe przedsiębiorstwo produkcyjne w Legnicy, zatrudniające obecnie 1300 pracowników. Jest częścią niemieckiej Winkelmann Group, składającej się z kilkunastu niezależnych jednostek biznesowych, zlokalizowanych na całym świecie. Sektor automotive Winkelmann Sp. z o. o. od 2005 roku zajmuje się produkcją części samochodowych dla prestiżowych światowych marek. W związku z intensywnym rozwojem i nowymi inwestycjami w tej branży poszukujemy doświadczonych osób na stanowisko: Tokarz CNC Jaki zakres obowiązków i odpowiedzialności proponujemy?  -obsługa tokarek numerycznych,  -ustawienia parametrów, wprowadzanie korekt,  -wykonywanie detali na podstawie powierzonej dokumentacji technicznej,  -wymiana narzędzi,  -zapewnienie odpowiedniego poziomu jakości według wymagań Klienta. Oczekiwania wobec Kandydatów:  -dobra znajomość czytania oraz tworzenia rysunku technicznego,  -umiejętność obsługi narzędzi warsztatowych i aparatury pomiarowej,  -mile widziana znajomość programowania,  -dokładność, samodzielność, kreatywność,  -dyspozycyjność do pracy na III zmiany W zamian oferujemy:  -stabilne zatrudnienie i atrakcyjne warunki wynagrodzenia,  -perspektywy rozwoju i realizacji ambicji zawodowych,  -ciągły kontakt z nowoczesnymi technologiami,  -skuteczne szkolenia wdrożeniowe i doszkalające kompetencje stanowiskowe,  -możliwość używania języków obcych – dofinansowanie do nauki,  -możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym,  -świadczenia z ZFŚS,  -dofinansowaną stołówkę posiłkową,  -imprezy integracyjne,  -roczne rozmowy pracownicze. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym i zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres: Dział Personalny WINKELMANN Sp. z o. o. ul. Jaworzyńska 277 59-220 Legnica e-mail: Elzbieta.Loza@winkelmann-automotive.com Zainteresowanych informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. www.winkelmann-group.de

28 sierpnia 2015 godz. 13:26
Winkelmann Sp. z o. o. to dynamicznie rozwijająca się firma, działająca w branży motoryzacyjnej i grzewczej. Największe przedsiębiorstwo produkcyjne w Legnicy, zatrudniające obecnie 1300 pracowników. Jest częścią niemieckiej Winkelmann Group, składającej się z kilkunastu niezależnych jednostek biznesowych, zlokalizowanych na całym świecie. Winkelmann Sp. z o. o. oferuje różnorodne szanse zapoczątkowania kariery dla studentów i absolwentów szkół wyższych. Praktykant / Praktykantka Obszar praktyki: DZIAŁ LOGISTYKI Termin praktyk: do uzgodnienia Miejsce praktyki: Legnica, Winkelmann – Automotive Zadania:  -Współpraca przy opracowaniu i aktualizacji dokumentacji,  -Współpraca przy wprowadzaniu nowych rozwiązań logistycznych dotyczących przepływu materiału,  -Pomiar czasów i udział w tworzeniu standaryzacji pracy na magazynie. Wymagania:  -Chęć do pracy w logistyce i na magazynie,  -Znajomość procesów magazynowych,  -Dyspozycyjność. W zamian oferujemy:  -Mentoring pracowniczy,  -perspektywy rozwoju i realizacji ambicji edukacyjnych i zawodowych,  -ciągły kontakt z nowoczesnymi technologiami,  -możliwość pozyskania cennego doświadczenia. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres: Dział Personalny WINKELMANN Sp. z o. o. ul. Jaworzyńska 277 59-220 Legnica e-mail: Elzbieta.Loza@winkelmann-automotive.com CV można składać na portierniach firmy Winkelmann Zainteresowanych informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. www.winkelmann-group.de

28 sierpnia 2015 godz. 13:13
Winkelmann Sp. z o. o. to dynamicznie rozwijająca się firma, działająca w branży motoryzacyjnej i grzewczej. Największe przedsiębiorstwo produkcyjne w Legnicy, zatrudniające obecnie 1300 pracowników. Jest częścią niemieckiej Winkelmann Group, składającej się z kilkunastu niezależnych jednostek biznesowych, zlokalizowanych na całym świecie. Sektor automotive Winkelmann Sp. z o. o. od 2005 roku zajmuje się produkcją części samochodowych dla prestiżowych światowych marek. W związku z intensywnym rozwojem i nowymi inwestycjami w tej branży poszukujemy doświadczonych osób na stanowisko: Pracownik Narzędziowni Jaki zakres obowiązków i odpowiedzialności proponujemy?  -prowadzenie i nadzór nad gospodarką narzędziową,  -nadzór nad prawidłową obsługą, eksploatacją maszyn, urządzeń i narzędzi kontrolno-pomiarowych obsługiwanych przez pracowników,  -nadzór w zakresie planowanego i prawidłowego wykonania remontów i napraw (analiza przyczyn awarii) oraz udział w technicznych odbiorach końcowych maszyn i urządzeń,  -wprowadzanie zmian w narzędziach, wpływających na poprawę jakości produkcji oraz redukcję czasów przezbrojeń,  -planowanie produkcji części zapasowych,  -nadzór i optymalizacja kosztów budżetu,  -nadzór nad dokumentacją techniczną. Oczekiwania wobec Kandydatów:  -wykształcenia technicznego,  -doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej,  -znajomości narzędzi technicznych,  -umiejętności czytania rysunku technicznego. W zamian oferujemy:  -stabilne zatrudnienie i atrakcyjne warunki wynagrodzenia,  -perspektywy rozwoju i realizacji ambicji zawodowych,  -ciągły kontakt z nowoczesnymi technologiami,  -skuteczne szkolenia wdrożeniowe i doszkalające kompetencje stanowiskowe,  -możliwość używania języków obcych – dofinansowanie do nauki,  -możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym,  -świadczenia z ZFŚS,  -dofinansowaną stołówkę posiłkową,  -imprezy integracyjne,  -roczne rozmowy pracownicze. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym i zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres: Dział Personalny WINKELMANN Sp. z o. o. ul. Jaworzyńska 277 59-220 Legnica e-mail: Elzbieta.Loza@winkelmann-automotive.com Zainteresowanych informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. www.winkelmann-group.de

28 sierpnia 2015 godz. 13:05
Winkelmann Sp. z o. o. to dynamicznie rozwijająca się firma, działająca w branży motoryzacyjnej i grzewczej. Największe przedsiębiorstwo produkcyjne w Legnicy, zatrudniające obecnie 1300 pracowników. Jest częścią niemieckiej Winkelmann Group, składającej się z kilkunastu niezależnych jednostek biznesowych, zlokalizowanych na całym świecie. Sektor automotive Winkelmann Sp. z o. o. od 2005 roku zajmuje się produkcją części samochodowych dla prestiżowych światowych marek. W związku z intensywnym rozwojem i nowymi inwestycjami w tej branży poszukujemy doświadczonych osób na stanowisko: Elektromechanik – Utrzymanie Ruchu Jaki zakres obowiązków i odpowiedzialności proponujemy?  -Zapewnienie ciągłości utrzymania ruchu maszyn,  -Naprawy, konserwacje maszyn produkcyjnych,  -Diagnozowanie oraz naprawa usterek z zakresu elektryki i mechaniki,  -Usprawnienia i optymalizacja pracy maszyn produkcyjnych,  -Analizy schematów elektrycznych i dokumentacji technicznej. Oczekiwania wobec Kandydatów:  -Wykształcenie elektromechaniczne, elektrotechniczne, mechaniczne,  -Znajomość rysunku technicznego i umiejętność czytania dokumentacji technicznej,  -Uprawnienia do eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych – co najmniej do 1 kV,  -Samodzielność i dokładność, zdolności manualne będą atutem,  -Gotowość pracy w systemie trzy zmianowym: pon – sb. W zamian oferujemy:  -stabilne zatrudnienie i atrakcyjne warunki wynagrodzenia,  -perspektywy rozwoju i realizacji ambicji zawodowych,  -ciągły kontakt z nowoczesnymi technologiami,  -skuteczne szkolenia wdrożeniowe i doszkalające kompetencje stanowiskowe,  -możliwość używania języków obcych – dofinansowanie do nauki,  -możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym,  -świadczenia z ZFŚS,  -dofinansowaną stołówkę posiłkową,  -imprezy integracyjne,  -roczne rozmowy pracownicze. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym i zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres: Dział Personalny WINKELMANN Sp. z o. o. ul. Jaworzyńska 277 59-220 Legnica e-mail: Elzbieta.Loza@winkelmann-automotive.com Zainteresowanych informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. www.winkelmann-group.de

28 sierpnia 2015 godz. 12:45
Winkelmann Sp. z o. o. to dynamicznie rozwijająca się firma, działająca w branży motoryzacyjnej i grzewczej. Największe przedsiębiorstwo produkcyjne w Legnicy, zatrudniające obecnie 1300 pracowników. Jest częścią niemieckiej Winkelmann Group, składającej się z kilkunastu niezależnych jednostek biznesowych, zlokalizowanych na całym świecie. Sektor automotive Winkelmann Sp. z o. o. od 2005 roku zajmuje się produkcją części samochodowych dla prestiżowych światowych marek. W związku z intensywnym rozwojem i nowymi inwestycjami w tej branży poszukujemy doświadczonych osób na stanowisko: Automatyk – Utrzymanie Ruchu Jaki zakres obowiązków i odpowiedzialności proponujemy?  -Zapewnienie utrzymania sprawności maszyn i urządzeń technicznych,  -Diagnozowanie usterek układów automatycznych i usuwanie bieżących awarii,  -Obsługę, programowanie, diagnozowanie, korektowanie ustawień sterowników Siemens S7,  -Wykonywanie instalacji, testów i kalibracji maszyn,  -Usprawnienia i optymalizację pracy systemów automatyki. Oczekiwania wobec Kandydatów:  -Wykształcenie techniczne, elektryk, automatyk, mechatronik,  -Doświadczenie na podobnym stanowisku – mile widziane,  -Znajomość systemów automatyki przemysłowej (falowniki, serwonapędy), pneumatyki, hydrauliki  -Znajomość rysunku technicznego i umiejętność czytania dokumentacji technicznej,  -Znajomość układów sterowania PLC oraz Siemens S7,  -Uprawnienia SEP 1 KV,  -Samodzielność, dokładność i systematyczność, zdolność analitycznego myślenia,  -Gotowość pracy w systemie trzy zmianowym. W zamian oferujemy:  -stabilne zatrudnienie i atrakcyjne warunki wynagrodzenia,  -perspektywy rozwoju i realizacji ambicji zawodowych,  -ciągły kontakt z nowoczesnymi technologiami,  -skuteczne szkolenia wdrożeniowe i doszkalające kompetencje stanowiskowe,  -możliwość używania języków obcych – dofinansowanie do nauki,  -możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym,  -świadczenia z ZFŚS,  -dofinansowaną stołówkę posiłkową,  -imprezy integracyjne,  -roczne rozmowy pracownicze. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym i zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres: Dział Personalny WINKELMANN Sp. z o. o. ul. Jaworzyńska 277 59-220 Legnica e-mail: Elzbieta.Loza@winkelmann-automotive.com Zainteresowanych informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. www.winkelmann-group.de

28 sierpnia 2015 godz. 11:49

28 sierpnia 2015 godz. 11:47

28 sierpnia 2015 godz. 11:46

28 sierpnia 2015 godz. 07:25

28 sierpnia 2015 godz. 07:07

27 sierpnia 2015 godz. 23:13
Firma LPP S.A. lider w zakresie projektowania oraz dystrybucji odzieży w Polsce, właściciel marki House poszukuje pracownika na stanowisko ASYSTENTA KIEROWNIKA do salonu w Lubinie. Oferuję umowę o pracę, mile widziane doświadczenie w branży odzieżowej . Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: • realizacja wyznaczonego planu sprzedaży; • efektywne zarządzanie zespołem; • zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta w salonie; • dbałość o bardzo dobry wizerunek salonu poprzez realizację procedur VM. OFERUJEMY • stabilne zatrudnienie; • niebanalną atmosferę i pracę w dynamicznym zespole; • możliwość rozwoju zawodowego; • pracę opartą o przejrzyste standardy; • zakupy na preferencyjnych warunkach; • pracę w znanej modowej marce. Od kandydatów oczekujemy: • doświadczenia w zarządzaniu zespołem, najchętniej w branży sprzedażowej; • zainteresowania modą i podstaw VM; • samodzielności oraz dobrej organizacji pracy; • kreatywności oraz dynamiki w działaniu; • otwartości na zmiany; • wykształcenia wyższego (mile widziane); • komunikatywnej znajomości języka angielskiego; • znajomości obsługi komputera (MS Office). Osoby zainteresowane dołączeniem do Naszego zespołu proszę o składanie CV w salonie House (C.H Cuprum Arena) lub wysyłanie drogą elektroniczną.

27 sierpnia 2015 godz. 10:19
Azymut Agencja Zatrudnienia jest licencjonowanym podmiotem działającym w oparciu o wpis do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 10700. Obecnie dla naszego klienta z Dolnego Śląska poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku: Technik utrzymania ruchu (dział obróbki mechanicznej i odlewni) Miejsce pracy: Polkowice NR REF. S/137/15 Wymagania: - Wykształcenie min. średnie techniczne - Znajomość budowy maszyn - Umiejętność czytania rysunku technicznego - Znajomość zagadnień z dziedziny pneumatyki i hydrauliki - Obsługa komputera Mile widziane: - Uprawnienia SEP: E1; E2; E3 - Uprawnienia spawalnicze - Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym Obowiązki: - Utrzymanie ruchu maszyn produkcyjnych - Dokonywanie okresowych przeglądów - Wypisywanie raportów z pracy - Usprawnianie procesu produkcyjnego Oferujemy: - umowę o pracę - atrakcyjne warunki wynagrodzenia - stabilne zatrudnienie Aplikacja powinna zawierać klauzulę następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r.” Dziękujemy za wszystkie zgłoszenia i jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Galeria Cuprum Arena (III poziom) ul. Sikorskiego 20 59-300 Lubin

26 sierpnia 2015 godz. 20:06

26 sierpnia 2015 godz. 19:57
Zatrudnimy księgową. Obowiązki: - prowadzenie ksiąg rachunkowych w pełnym zakresie, zgodnie z ustawą o rachunkowości, - prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów zgodnie z obowiązującymi przepisami, - kontrola merytoryczna dokumentów i prawidłowości operacji księgowych, - umiejetnosc prowadzenia spraw płacowych i kadrowych, - sporządzanie deklaracji VAT, CIT, PIT oraz sprawozdań GUS, - sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, - sporządzanie raportów, analiz i zestawień dla klientów, - kontakt z instytucjami zewnętrznymi US, GUS, ZUS. Wymagania: - doświadczenie - minimum 5 lat w dziale księgowości - przede wszystkim spółki z o.o. i spółki jawne, - umiejętność zastosowania w praktyce zagadnień ustawy o rachunkowości oraz obowiązujących przepisów podatkowych, przepisów ZUS i prawa pracy, - bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza arkusza kalkulacyjnego Excel, - - biegła obsługa programów finansowo-księgowych najlepiej: InsertGT, - umiejętność pracy w grupie i pod presją czasu, - doskonała organizacja własnego czasu pracy oraz komunikatywność, - samodzielność, sumienność, zdolność analitycznego myślenia, - mile widziana znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie, - dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym. Mile widziane osoby na rencie i emeryturze. Oferujemy: - umowa o pracę , - samodzielne i odpowiedzialne stanowisko, - pracę z klientami z różnych branż, - elastyczny czas pracy (możliwość dostosowania godzin pracy do potrzeb i możliwości kandydata), - szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe. Cv proszę przesyłać na adres: e.wieczorek@olimpspzoo.pl

26 sierpnia 2015 godz. 15:14
Azymut Agencja Zatrudnienia jest licencjonowanym podmiotem działającym w oparciu o wpis do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 10700. Obecnie dla naszego klienta z Dolnego Śląska poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku: Inżynier Jakości (dział obróbki mechanicznej) Miejsce pracy: Polkowice NR REF. S/136/15 Wymagania: • wykształcenie wyższe techniczne • 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej • znajomość narzędzi jakościowych: FMEA, 8D, tzw. stara siódemka, analiza SPC. • umiejętność obsługi maszyny współrzędnościowej, profilografu, chropowartościomierza • znajomość rysunku technicznego • dobra znajomość języka angielskiego • znajomość pakietu MS Office Obowiązki: • kontrolowanie zgodności procesu produkcyjnego z bieżącymi wymaganiami dotyczącymi jakości • prowadzenie dokumentacji jakościowej, • tworzenie i ciągłe doskonalenie programów pomiarowych, • analiza przyczyn powstawania braków produkcyjnych oraz zapobieganie im • planowanie i opracowanie metod kontroli jakości Oferujemy: • umowę o pracę • atrakcyjne warunki wynagrodzenia • stabilne zatrudnienie Aplikacja powinna zawierać klauzulę następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r.” Dziękujemy za wszystkie zgłoszenia i jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Galeria Cuprum Arena (III poziom) ul. Sikorskiego 20 59-300 Lubin

26 sierpnia 2015 godz. 13:52

26 sierpnia 2015 godz. 12:38

26 sierpnia 2015 godz. 10:14
BrokerHR specjalizuje się w kompleksowej obsłudze działań rekrutacyjnych. Jako jeden z nielicznych podmiotów łączymy nowatorskie rozwiązania, będące przedmiotem badań ośrodków naukowych, a także współpracujemy z ośrodkami akademickimi, realizując zadania dla naszych partnerów. Dla naszego klienta działającego w branży finansowej poszukujemy kandydatów na stanowisko: DORADCA KLIENTA Miejsce pracy: Lubin Opis stanowiska: - bezpośredni kontakt z Klientami w oddziale firmy, - obsługa Klienta w oparciu o obowiązujące standardy, - analiza potrzeb Klienta, - budowanie długofalowych relacji z Klientami, - kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, - promowanie usług firmy, - ścisła współpraca z Centralą firmy, - realizacja wyznaczonych celów. Oczekiwania: - pozytywne nastawienie do pracy, - zaangażowanie w powierzone obowiązki, - nastawienie na cel i osiąganie sukcesów, - zdolność szybkiego uczenia się, - samodzielność i odpowiedzialność, - motywacja do pracy i chęć rozwoju zawodowego. Oferujemy: - umowę o pracę po okresie próbnym, - wynagrodzenie podstawowe plus satysfakcjonujący system prowizyjny, - bogaty pakiet socjalny, - możliwość rozwoju zawodowego, - przyjazną atmosferę pracy. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres kontakt@brokerhr.pl Proszę o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.” Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane zgłoszenia.

26 sierpnia 2015 godz. 10:14
BrokerHR specjalizuje się w kompleksowej obsłudze działań rekrutacyjnych. Jako jeden z nielicznych podmiotów łączymy nowatorskie rozwiązania, będące przedmiotem badań ośrodków naukowych, a także współpracujemy z ośrodkami akademickimi, realizując zadania dla naszych partnerów. Dla naszego klienta działającego w branży finansowej poszukujemy kandydatów na stanowisko: DORADCA KLIENTA Miejsce pracy: Lubin Opis stanowiska: - bezpośredni kontakt z Klientami w oddziale firmy, - obsługa Klienta w oparciu o obowiązujące standardy, - analiza potrzeb Klienta, - budowanie długofalowych relacji z Klientami, - kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, - promowanie usług firmy, - ścisła współpraca z Centralą firmy, - realizacja wyznaczonych celów. Oczekiwania: - pozytywne nastawienie do pracy, - zaangażowanie w powierzone obowiązki, - nastawienie na cel i osiąganie sukcesów, - zdolność szybkiego uczenia się, - samodzielność i odpowiedzialność, - motywacja do pracy i chęć rozwoju zawodowego. Oferujemy: - umowę o pracę po okresie próbnym, - wynagrodzenie podstawowe plus satysfakcjonujący system prowizyjny, - bogaty pakiet socjalny, - możliwość rozwoju zawodowego, - przyjazną atmosferę pracy. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres kontakt@brokerhr.pl Proszę o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.” Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane zgłoszenia.

26 sierpnia 2015 godz. 10:13

26 sierpnia 2015 godz. 07:11

25 sierpnia 2015 godz. 23:41

25 sierpnia 2015 godz. 19:25
ATERIMA MED świadczy usługi opieki domowej dla osób niesamodzielnych w Polsce i w Niemczech. Zapewniamy bezpieczne zatrudnienie, kierując pracowników jedynie do sprawdzonych i pewnych miejsc pracy. Starannie dobieramy personel opiekuńczy, dzięki któremu nasi podopieczni otrzymują wsparcie i fachową pomoc w codziennych czynnościach. Poszukujemy osób na stanowisko: OPIEKUN(KA) OSÓB STARSZYCH Miejsce pracy: Niemcy/ różne miejscowości/ domy prywatne Zapewniamy: - legalne i bezpieczne zatrudnienie, - atrakcyjne wynagrodzenie (nawet do 1350 euro), - sprawdzone i pewne miejsca pracy, - pakiet prywatnego ubezpieczenia zdrowotnego, - ofertę dopasowaną do doświadczenia, stopnia znajomości języka oraz oczekiwań opiekuna, - stałą opiekę ze strony zespołu naszych Koordynatorów, - organizację podróży, - zakwaterowanie i wyżywienie w miejscu pracy, - narzędzia umożliwiające stałe podnoszenie kwalifikacji językowych (zajęcia stacjonarne, kursy internetowe). Opis pracy: - sprawowanie podstawowej opieki oraz wsparcie podopiecznego w codziennych czynnościach, - proste prace domowe, - dotrzymywanie towarzystwa i aktywizacja podopiecznego. Wymagania: - znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym, - doświadczenie w opiece nad osobą chorą lub w podeszłym wieku. Kontakt: Niezależny Przedstawiciel ATERIMA MED, nr tel.723-911-521

25 sierpnia 2015 godz. 16:49
Ogólnopolska sieć szkół zatrudni pracownika na samodzielnym stanowisku ds. Administracyjnych w naszej filii w Lubinie. OPIS STANOWISKA: -przyjmowanie i obsługa uczniów w sekretariacie szkoły; - obsługa telefoniczna interesantów; - bieżąca organizacja i koordynacja pracy sekretariatu; - zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; - wprowadzanie i administracja danych; - przygotowywanie podstawowych dokumentów dla działu Kadr oraz działu Księgowości; -obsługa elektronicznej poczty służbowej; -pomoc w pracy dyrektora szkoły; WYMAGANIA NIEZBĘDNE: - wykształcenie wyższe kierunkowe- administracja, zarządzanie dokumentacją lub pokrewne; - doświadczenie w pracy w administracji- minimum dwuletnie; - chęć do pracy na samodzielnym stanowisku, zaangażowanie, otwartość na nowe wyzwania, gotowość do nauki nowych zagadnień i przepisów prawnych; - umiejętność pracy w zespole; - wysoka komunikatywność; - bardzo dobre zdolności organizacyjne, skrupulatność , dokładność w pracy- warunek konieczny; - nienaganny wygląd ,wysoka kultura osobista; - bardzo dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych; - bardzo dobra znajomość pakietu MS Office; - asertywność oraz odporność na stres; - znajomość podstaw reklamy i marketingu; - dyspozycyjność – praca w roku szkolnym : od wtorku po piątku od 7.00-15.00 oraz co drugi lub trzeci weekend w zależnosci od ustalonego harmonogramu pracy szkoły zaocznej; WYMAGANIA DODATKOWE: -mile widziane doświadczenie w administracji szkoły ( warunek niekonieczny) ; OFERUJEMY: - pracę w przyjaznym zespole; - pomoc merytoryczną – nie tylko w okresie adaptacyjnym ; - umowę (- praca na pełny etat) wynagrodzenie płacone w terminie; - wyjazdy na szkolenia w centrali naszej firmy- dwa razy w roku; KONTAKT: - CV ze zdjęciem i listem motywacyjnym prosimy przesłać na adres lubin@bezplatneszkoly.pl - niezbędne jest wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych;

25 sierpnia 2015 godz. 14:47

25 sierpnia 2015 godz. 12:43
Miejsce pracy : dolnośląskie / Lubin Producent i Dystrybutor układów chłodzenia i wymienników ciepła poszukuje Kandydata na stanowisko Specjalista/ Inżynier ds. Zakupów Technicznych Opis stanowiska: • Tworzenie i składanie zapytań ofertowych oraz zamówień do dostawców krajowych i zagranicznych • Weryfikacja zamówień pod kątem zgodności ze zgłoszonym zapotrzebowaniem • Kontrola terminowej realizacji zamówień, monitorowanie dostaw • Monitorowanie i audytowanie dostawców, dokonywanie analiz cenowych • Przeprowadzanie negocjacji cen i warunków zakupu • Wyszukiwanie i ustalanie warunków współpracy z nowymi dostawcami (także spoza Polski) Wymagania: • Mile widziane wykształcenie wyższe techniczne (Budowa Maszyn, Inżynieria Środowiska) • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku • Prawo jazdy kat. B • Mile widziana dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w mowie i piśmie • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel/Word/ Outlook • Umiejętności techniczne • Umiejętność analizy specyfikacji technicznych • Umiejętność negocjacji, rzetelność, odpowiedzialność • Umiejętność pracy pod presją czasu • Doskonała organizacja pracy, umiejętność analitycznego myślenia Oferujemy: • Stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • Możliwość rozwoju zawodowego • Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: p.chomicz@zrch.pl Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez Z-R-CH s.c. Roman Chomicz Renata Chomicz z siedzibą w Lubinie przy ul. Legnickiej 76, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r.: Dz. U. 2014 r. poz. 1182). Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."

25 sierpnia 2015 godz. 12:22
Tax Care S.A., wiodąca na rynku firma świadcząca usługi w zakresie finansów i księgowości poszukuje stażystów do biura w Lubinie. Płatny staż w biurze finansowym z możliwością nawiązania dalszej współpracy Do Twoich zadań będzie należało: • Pozyskiwanie i bieżąca obsługa operacyjna Klientów, • Budowanie i utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji Klienta, • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy. Wymagamy od Ciebie: • Chęć do pracy i szkolenia się. • Komunikatywność, otwartość i nastawienie na pracę z ludźmi, Oferujemy: • Podstawę oraz premie za dobre wyniki na stażu, • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w jednej z największych firm w branży finansowej, • Pracę w młodym i dynamicznym zespole, • Możliwość wdrażania własnych pomysłów, • Możliwość rozwoju zawodowego, • Możliwość kontynuacji współpracy po okresie stażu. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres lukasz.szwed@taxcare.pl obowiązkowo z klauzulą "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania." Dziękujemy za zainteresowanie ofertą. Informujemy, że będziemy się kontaktować tylko z wybranymi osobami.

25 sierpnia 2015 godz. 11:30

25 sierpnia 2015 godz. 11:29

25 sierpnia 2015 godz. 10:21

25 sierpnia 2015 godz. 09:48

25 sierpnia 2015 godz. 09:26

25 sierpnia 2015 godz. 08:39
MEDIPE jest dynamicznie rozwijającą się firmą oferującą legalną i bezpieczną pracę na terenie Niemiec w zakresie usług opiekuńczych. Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu wiemy jak zapewnić sprawdzone miejsca pracy oraz profesjonalne wsparcie i opiekę dla współpracujących z nami Opiekunek/ów. OPIEKUNKA / OPIEKUN OSOBY STARSZEJ Miejsce pracy: NIEMCY Opis stanowiska: Praca polega na zapewnieniu opieki osobie starszej lub chorej. Obejmuje ona pomoc w codziennych czynnościach takich jak: • pielęgnacja, • prace domowe (przygotowywanie posiłków, robienie zakupów, sprzątanie), • dotrzymywanie towarzystwa (spacery, rozmowa itp.). Zapewniamy: • atrakcyjne zarobki (od 850 do 1350 euro netto na miesiąc, uzależnione od doświad-czenia oraz stopnia znajomości j. niemieckiego), • terminową wypłatę wynagrodzenia (w euro lub złotówkach), • bezpieczną i legalną pracę - opłacone składki ZUS, • dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne, • oferty pracy indywidualnie dostosowane do potrzeb Opiekunki/a, • stały kontakt i opiekę polskojęzycznego koordynatora podczas trwania zlecenia, • dostęp do całodobowego numeru alarmowego w nagłych wypadkach, • organizację wyjazdu i powrotu, • kursy j. niemieckiego i szkolenia podnoszące kwalifikacje Opiekunek/ów, • atrakcyjne premie za polecenie nowej Opiekunki, • bonusy za pracę w okresie świątecznym. Oczekujemy: • doświadczenia w opiece nad osobą starszą i chorą, • dobrego stanu zdrowia, • znajomości języka niemieckiego, • wrażliwości na potrzeby drugiego człowieka. Mile widziane: • czynne prawo jazdy kategorii B i gotowość do prowadzenia samochodu na terenie Niemiec. Wszystkich zainteresowanych rozpoczęciem współpracy prosimy o kontakt mailowy: kontakt@medipe.com lub telefoniczny: 713778888 Do aplikacji proszę dołączyć następującą klauzulę: Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez spółkę MEDIPE Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Strzegomska 236A, NIP 5242772921 oraz inne spółki powiązane kapitałowo w procesie świadczenia oferowanych usług - w celach rekrutacyjnych (zarówno do obecnej rekrutacji jak i rekrutacji późniejszych).

25 sierpnia 2015 godz. 08:31

24 sierpnia 2015 godz. 23:16

24 sierpnia 2015 godz. 21:57

24 sierpnia 2015 godz. 20:46
OPIEKUNKA/N POMOC DOMOWA PRACA ZA GRANICĄ n-work sp. z o.o. poszukuje kandydatów chętnych do pracy na stanowisku:  Opiekunka/n Osób Starszych lub Pomoc Domowa w Niemczech (całe Niemcy) Wymagania:  - Komunikatywna lub dobra znajomość języka niemieckiego, umożliwiająca codzienną komunikację - Doświadczenie w opiece nad osobami starszymi lub schorowanymi - Gotowość do pracy na już .  - Miłe usposobienie, empatia . Zadania:  -Zapewnienie opieki dla osoby starszej lub chorej,  -Wykonywanie oraz pomoc w codziennych czynnościach (np. pomoc przy myciu lub ubieraniu) Oferujemy:  - Legalną pracę w Niemczech na podstawie umowy  - Atrakcyjne wynagrodzenie  - Zakwaterowanie i wyżywienie  - Pełne ubezpieczenie na warunkach niemieckich - Organizacja i pokrycie kosztów podróży do i z Niemiec - Stałą opiekę koordynatora na terenie całych Niemiec oraz pomoc ze strony pracowników n-work (polskojęzycznych ) -Nie pobieramy żadnych prowizji.

24 sierpnia 2015 godz. 18:43

24 sierpnia 2015 godz. 18:26
PANEK S.A. - Sieć Wypożyczalni Samochodów Jesteśmy jedną z największych firm w branży krótko jak i długoterminowego wynajmu samochodów osobowych i dostawczych na terenie naszego kraju. Poszukujemy kandydatów ambitnych, zmotywowanych na sukces i rozwój zawodowy, miłośników motoryzacji, ludzi nie bojących się pracy i kontaktów z ludźmi. Kierowca kat.b/Przedstawiciel Miejsce pracy: Lubin Obowiązki: Wynajem samochodów na terenie Lubina i okolicznych miejscowości. Dbanie o stan techniczny (przewożenie aut do serwisów, sprzątanie samochodów, tankowanie). Relokacja pojazdów między oddziałami. Praca polega na oczekiwaniu na zlecenia, które jest podawane telefonicznie. Wymagania: Status studenta/ucznia zaocznego - warunek konieczny Zamieszkanie w Lubinie Wysoka dyspozycyjność (oczekiwanie na telefon ze zleceniem) Punktualność Uczciwość Niekaralność Odpowiedzialność Znajomość topografii Lubina i okolic. Doświadczenie w prowadzeniu pojazdów Zamiłowanie do motoryzacji. Oferujemy: Pracę na umowę zlecenie. Wynagrodzenie od 1800zł netto do około 2600zł netto. Pracę w młodym zespole w największej sieci wypożyczalni samochodów w kraju. Miłą atmosferę. Praca na nowoczesnej flocie samochodów. Telefon służbowy oraz wszelkie inne narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonej pracy. Dostosowanie pracy do zajęć na uczelni/szkole. Pytania proszę kierować tylko na e-mail. CV proszę przesyłać tylko poprzez e-mail (prosimy nie przynosić osobiście CV).

24 sierpnia 2015 godz. 17:54

24 sierpnia 2015 godz. 12:07

24 sierpnia 2015 godz. 10:51

24 sierpnia 2015 godz. 10:35
Azymut Agencja Zatrudnienia jest licencjonowanym podmiotem działającym w oparciu o wpis do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 10700. Obecnie dla naszego klienta z Dolnego Śląska poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku: Pracownik odlewni (ustawiacz) Miejsce pracy: Polkowice NR REF. S/134/15 Zakres obowiązków: • Optymalizacja procesu odlewania aluminium • Usprawnianie działań produkcyjnych (minimalizacja czasu przezbrojeń) • Współpracę z działami Utrzymania Ruchu i Utrzymania Form w celu polepszenia procesu i redukcji strat Wymagania: • Wykształcenie średnie techniczne • 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku • Znajomość rysunku technicznego • Praktyczna znajomość pracy na odlewni • Znajomość obsługi pakietu MS Office • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym • Mile widziana umiejętność obsługi robotów Motoman Pracodawca oferuje: • stabilne zatrudnienie • atrakcyjny system wynagradzania • możliwość rozwoju zawodowego Aplikacja powinna zawierać klauzulę następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r.” Dziękujemy za wszystkie zgłoszenia i jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

24 sierpnia 2015 godz. 10:18

24 sierpnia 2015 godz. 09:56

24 sierpnia 2015 godz. 07:20

23 sierpnia 2015 godz. 21:36

23 sierpnia 2015 godz. 16:57

23 sierpnia 2015 godz. 15:15

22 sierpnia 2015 godz. 07:23

21 sierpnia 2015 godz. 23:45
Firma produkująca styropian do nowo powstającego oddziału w LUBINIE poszukuje osób lubiących wyzwania, otwartych na nowe doświadczenia i pomysły. Naszym pracownikom dajemy możliwość rozwijania kwalifikacji oraz samodzielności i kreatywności. Stanowisko: Brygadzista / Pracownik produkcji Obowiązki: - Udział w pracach podległej brygady - Logistyczna koordynacja produkcji - Opieka nad prawidłowym oraz terminowym wykonaniem produkcji - Nadzorowanie poszczególnych procesów produkcyjnych - Odpowiedzialność za prace produkcyjne wg. planu produkcyjnego oraz za jakość pracy - Utrzymanie ciągłości i terminowości produkcji. - Analiza sytuacji oraz rozwiązywanie problemów powstałych w trakcie realizacji projektu (nadzór i bieżąca naprawa maszyn) - Bezpośrednia współpraca z działem sprzedaży i zakupów - Umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu Wymagania: Wykształcenie średnie, preferowane techniczne Doświadczenie na podobnym stanowisku, - mile widziane Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy technicznej Dobra organizacja pracy, Samodzielność, odpowiedzialność, Znajomość MS Office Oferujemy Szkolenie z obsługi maszyn produkcyjnych w zakładzie Umowę o pracę bezpośrednio z pracodawcą, Interesującą i odpowiedzialną pracę, Stabilne długotrwałe zatrudnienie, Możliwość podnoszenia kwalifikacji. Jeśli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie proszone są o nadsyłanie CV ze zdjęciem oraz List Motywacyjny na adres: produkcja.styropian@go2.pl W tytule wiadomości prosimy podać stanowisko. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o zamieszczenie klauzuli o ochronie danych osobowych.

21 sierpnia 2015 godz. 15:48

21 sierpnia 2015 godz. 13:34

21 sierpnia 2015 godz. 12:45
Media Expert to największa sieć elektromarketów RTV, AGD, IT i multimediów w Polsce – poprzez 360 elektromarketów jesteśmy obecni w niemal 300 miastach na terenie całego kraju. Sieć zatrudnia ok. 4 tys. pracowników. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy pracowników na stanowisko: Doradca Klienta- Sprzedawca Miejsce pracy: Lubin Specjalista odpowiedzialny jest za: • kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy • realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie • fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu • dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu • pomoc Klientom w załadunku towaru Od kandydatów oczekujemy: • chęci poszerzania wiedzy z zakresu technik sprzedaży oraz wiedzy produktowej • umiejętności pracy w zespole • łatwości w nawiązywaniu kontaktów • umiejętność radzenia sobie ze stresem • niekaralności Twoimi dodatkowymi atutami będą: • zainteresowanie branżą RTV, AGD, IT/MM • doświadczenie w sprzedaży usług telekomunikacyjnych • doświadczenia w sprzedaży, bezpośredniej obsłudze Klienta Naszym pracownikom oferujemy: • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu • stabilną pracę w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • atrakcyjne wynagrodzenie • możliwość doskonalenia zawodowego poprzez system szkoleń Prosimy o składanie swojej aplikacji (CV i listu motywacyjnego) poprzez stronę www.mediaexpert.pl. W zakładce INFORMACJE- PRACA (zamieszczona na dole strony internetowej) proszę o wybranie interesującej Państwa oferty i zaaplikowanie na nią za pomocą przycisku „Aplikuj”. Prosimy o dopisanie klauzuli: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez TERG S.A., zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 101, poz. 926)”

21 sierpnia 2015 godz. 12:08
ATERIMA MED świadczy usługi opieki domowej dla osób niesamodzielnych w Polsce i w Niemczech. Zapewniamy bezpieczne zatrudnienie, kierując pracowników jedynie do sprawdzonych i pewnych miejsc pracy. Starannie dobieramy personel opiekuńczy, dzięki któremu nasi podopieczni otrzymują wsparcie i fachową pomoc w codziennych czynnościach. Poszukujemy osób na stanowisko: OPIEKUN(KA) OSÓB STARSZYCH Miejsce pracy: Niemcy/ różne miejscowości/ domy prywatne Zapewniamy: - legalne i bezpieczne zatrudnienie, - atrakcyjne wynagrodzenie (nawet do 1350 euro), - sprawdzone i pewne miejsca pracy, - pakiet prywatnego ubezpieczenia zdrowotnego, - ofertę dopasowaną do doświadczenia, stopnia znajomości języka oraz oczekiwań opiekuna, - stałą opiekę ze strony zespołu naszych Koordynatorów, - organizację podróży, - zakwaterowanie i wyżywienie w miejscu pracy, - narzędzia umożliwiające stałe podnoszenie kwalifikacji językowych (zajęcia stacjonarne, kursy internetowe). Opis pracy: - sprawowanie podstawowej opieki oraz wsparcie podopiecznego w codziennych czynnościach, - proste prace domowe, - dotrzymywanie towarzystwa i aktywizacja podopiecznego. Wymagania: - znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym, - doświadczenie w opiece nad osobą chorą lub w podeszłym wieku. Kontakt: Niezależny Przedstawiciel ATERIMA MED, nr tel.723-911-521

21 sierpnia 2015 godz. 10:17

21 sierpnia 2015 godz. 10:07

21 sierpnia 2015 godz. 09:29

20 sierpnia 2015 godz. 19:38

20 sierpnia 2015 godz. 16:43

20 sierpnia 2015 godz. 11:14

20 sierpnia 2015 godz. 09:49

20 sierpnia 2015 godz. 09:49

19 sierpnia 2015 godz. 17:47
Platforma Integracji Osób Niepełnosprawnych, która od lat jest wiodącym podmiotem pomagającym Osobom Niepełnosprawnym w powrocie na rynek pracy oraz rozwoju kariery zawodowej współdziałając z przedsiębiorstwami społecznymi zorganizuje dla Ciebie miejsce pracy. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik Serwisu Towarowego w Sklepie Budowlanym dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności Opis stanowiska: wykładanie oraz dokładanie towaru na sklepie, dbanie o porządek na stanowisku pracy, obsługa klientów. Wymagania: orzeczenie o niepełnosprawności, odpowiedzialność, dokładność i rzetelność, zaangażowanie w pracę. Oferujemy: Stabilne zatrudnienie na cały etat (umowa o pracę), warunki pracy zgodne z normami obowiązującymi w zatrudnianiu osób niepełnosprawnych Korzystanie z Zakładowego Funduszu Rehabilitacji (dofinansowanie do leków, itp.),
Przygotowanie do pracy na uzgodnionym stanowisku,
Opiekę, pomoc i współdziałanie Koordynatora. Miejsce pracy: Lubin Kandydatów zainteresowanych tą ofertą prosimy o przesyłanie CV wraz z informacją o posiadanym orzeczeniu na adres mailowy a.houszka@pi-on.pl Prosimy w tytule maila wpisać nazwę stanowiska.  Prosimy również pamiętać, aby CV zawierało klauzulę o ochronie danych osobowych, której wzór znajdą Państwo poniżej.    Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

19 sierpnia 2015 godz. 17:40

19 sierpnia 2015 godz. 12:52

19 sierpnia 2015 godz. 12:17
CCC Factory sp. z o.o. w Polkowicach poszukuje pracownika na stanowisko: Specjalista ds. personalnych Opis stanowiska: • Obsługa procesów kadrowych, związanych z zatrudnieniem i zwolnieniem pracownika • Prowadzenie akt osobowych pracowników i dokumentacji pracowniczej • Praca z danymi w systemie TETA KP oraz programie Płatnik ZUS • Zadania z obszaru HR m.in. rekrutacja, oceny okresowe, szkolenia • Tworzenie narzędzi i rozwiązań z zakresu HR oraz wsparcie w ich wdrażaniu • Nabór i rekrutacja osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności • Budowanie wizerunku Pracodawcy na rynku pracy, udział w Targach i Giełdach Pracy Wymagania: • Wykształcenie wyższe, preferowane Zarządzanie Zasobami Ludzkimi lub pokrewne, Psychologia, Socjologia, Prawo, Zarządzanie • Mile widziana znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych • Mile widziana znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi • Znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację • Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel • Samodzielność, sumienność i umiejętność organizowania pracy • Wysokie zdolności interpersonalne i organizacyjne • Silna automotywacja oraz nastawienie na współpracę i realizację celów, • Otwartość, kreatywność, energia do działania • Mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze ZZL Oferujemy: • Ciekawą i odpowiedzialną pracę z szerokimi możliwościami rozwoju zawodowego w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę • Warunki finansowe dostosowane do bieżących doświadczeń zawodowych kandydatów • zniżki na zakupy w salonach firmowych CCC S.A. • Bogaty pakiet socjalny • Możliwość kontynuowania nauki języka obcego Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: rekrutacja@cccfactory.pl Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz Ust. Nr 133 poz 883)” Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia, jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

19 sierpnia 2015 godz. 11:23

19 sierpnia 2015 godz. 11:13
Winkelmann Sp. z o. o. to dynamicznie rozwijająca się firma, działająca w branży motoryzacyjnej i grzewczej. Największe przedsiębiorstwo produkcyjne w Legnicy, zatrudniające obecnie 1300 pracowników. Jest częścią niemieckiej Winkelmann Group, składającej się z kilkunastu niezależnych jednostek biznesowych, zlokalizowanych na całym świecie. Sektor automotive Winkelmann Sp. z o. o. od 2005 roku zajmuje się produkcją części samochodowych dla prestiżowych światowych marek. W związku z intensywnym rozwojem i nowymi inwestycjami w tej branży poszukujemy doświadczonych osób na stanowisko: Pracownik Obsługi Maszyn Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna przede wszystkim za:  -obsługę maszyn produkcyjnych, m.in. tokarek, pras, robotów, maszyn sterowanych numerycznie  -zapewnienie odpowiedniego poziomu jakości według wymagań klienta  -wykonanie norm produkcyjnych  -montaż podzespołów według instrukcji pracy  -kontrolę jakości Oczekiwania stawiane Kandydatom:  -znajomość rysunku technicznego  -znajomość przyrządów pomiarowych, suwmiarki  -dyspozycyjność do pracy na III zmiany  -uczciwość, rzetelność, pracowitość W zamian oferujemy:  -stabilne zatrudnienie i atrakcyjne warunki wynagrodzenia  -perspektywy rozwoju i realizacji ambicji zawodowych  -ciągły kontakt z nowoczesnymi technologiami Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym i zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres: Dział Personalny WINKELMANN Sp. z o. o. ul. Jaworzyńska 277 59-220 Legnica e-mail: Elzbieta.Loza@winkelmann-automotive.com Zainteresowanych informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. www.winkelmann-group.de

19 sierpnia 2015 godz. 09:34

18 sierpnia 2015 godz. 18:57
Cekal jest agencją pośrednictwa pracy z siedzibą w Wielkiej Brytanii, która zajmuję się rekrutacją opiekunek osób starszych, opiekunek do dzieci ( programy edukacyjne au pair) i pielęgniarek do pracy w całej Wielkiej Brytanii. Jesteśmy legalnym biurem pośrednictwa pracy o Company Number: 8321774. Cekal w przeciwieństwie do pozostałych polskich biur ma swoją siedzibę w Wielkiej Brytanii oraz współpracuję jedynie z najlepszymi firmami z branży. Posiadamy tzw. fundusz SOS dzięki któremu jesteśmy w stanie pomóc kandydatowi w przypadku nagłych niespodziewanych sytuacji. Ponieważ jesteśmy w Anglii kandydat może czuć się zupełnie bezpiecznie już od pierwszych dni pobytu u pracodawcy. Prowadzimy stałą rekrutację na stanowiska: Opiekunki/owie osób starszych Anglia LIVE IN CARE - opiekunka z zamieszkaniem czyli opieka w domu podopiecznego przez okres 4-6 tyg z przerwami 1-2 tyg. Wynagrodzenie:370-420 GBP na tydzień COMMUNITY CARE - czyli opiekunka środowiskowa to praca która polega na odwiedzaniu podopiecznych przy użyciu służbowego auta i pomocy w czynnościach jak ubieranie się, mycie, przygotowaniu posiłków itd. Wynagrodzenie 7,50 GBP/h + służbowe auto CARE ASSISTANT - czyli opieka na seniorami w domach opieki.Posiadamy oferty w całym UK. Wynagrodzenie 7 GBP/h Wynagrodzenie od 7000 zł - 10000 zł na miesiąc + zapewnione tanie zakwaterowanie w pokojach jednoosobowych lub darmowe (live-in care) Jeżeli znasz komunikatywnie j. angielski skontaktuj się z nami - praca od zaraz ! Wyślij swoje CV w j. angielskim na kontakt@cekal.pl w tytule OPIEKA a oddzwonimy i odpowiemy na twoje pytania. Przypominamy że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.Prosimy również o sprawdzenie skrzynki SPAM.

18 sierpnia 2015 godz. 18:55

18 sierpnia 2015 godz. 16:43

18 sierpnia 2015 godz. 16:43

18 sierpnia 2015 godz. 15:18
OFERTA NR. 10 / 12 Dla naszego klienta w Niemczech ( praca na terenie całych Niemiec ) poszukujemy pracowników budowlanych do pracy przy wykańczaniu wnętrz. Zakres obowiązków : - ogólne prace budowlane - kładzenie płyt gipsowo – kartonowych - montaż sufitów podwieszanych - kładzenie tynków - kładzenie fug - tynkowanie - szpachlowanie -malowanie -tapetowanie - izolacje zewnętrzne budynków Wymagania : - posiadanie wyżej wymienionych umiejętności - doświadczenie w zawodzie - prawo jazdy i własny samochód - dyspozycyjność , - podstawowa znajomość języka niemieckiego konieczna - gotowość do pracy w zespole - najlepiej osoby z okolic Zgorzelca i które już pracowały na terenie Niemiec Oferujemy : - różnorodność pracy za odpowiednie wynagrodzenie - umowę o pracę na czas nieograniczony - ponadtaryfowe wynagrodzenie według taryfy BZA - przewóz na miejsce pracy samochodem firmowym - nocleg opłacany przez pacodawcę - wypłatę dodatkowych bonusów Jeśli jesteście Państwo zainteresowani naszą ofertą pracy prosimy o przesłanie swojego CV ( w języku niemieckim ) , podając nr oferty , pocztą na adres: teamkompetent GmbH Personaldienstleistungen Innere Schneeberger Str.18/20 08056 Zwickau Frau Tobiś Małgorzata lub na adres email : zwickau@teamkompetent.de tel. 004937544069718 Proszę o załączenie kopii dyplomów , kursów , szkoleń , świadectw pracy. Informujemy ,że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Pozdrowienia teamkompetent

18 sierpnia 2015 godz. 12:56

18 sierpnia 2015 godz. 12:49

18 sierpnia 2015 godz. 12:43
Winkelmann Sp. z o. o. to dynamicznie rozwijająca się firma, działająca w branży motoryzacyjnej i grzewczej. Największe przedsiębiorstwo produkcyjne w Legnicy, zatrudniające obecnie 1300 pracowników. Jest częścią niemieckiej Winkelmann Group, składającej się z kilkunastu niezależnych jednostek biznesowych, zlokalizowanych na całym świecie. Sektor automotive Winkelmann Sp. z o. o. od 2005 roku zajmuje się produkcją części samochodowych dla prestiżowych światowych marek. W związku z intensywnym rozwojem i nowymi inwestycjami w tej branży poszukujemy doświadczonych osób na stanowisko: Tłumacz języka niemieckiego w Dziale Jakości (umowa zlecenie) Jaki zakres obowiązków i odpowiedzialności proponujemy? -pomoc w tłumaczeniu dokumentacji z j. niemieckiego na język polski i odwrotnie, -dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji, -udział we wdrażaniu nowych narzędzi jakościowych, -wsparcie w aktualnych zadaniach. Oczekiwania stawiane Kandydatom: -biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie, warunek konieczny, -biegła znajomość MS Office (Excel, Power Point, Office), -samodzielność, -komunikatywność, -zdolność analitycznego myślenia, -mile widziana wiedza z zakresu zagadnień jakościowych. W zamian oferujemy: -umowę zlecenie na okres 10 m-cy, -perspektywy rozwoju zawodowego, -ciągły kontakt z nowoczesnymi technologiami. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym i zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres: Dział Personalny WINKELMANN Sp. z o. o. ul. Jaworzyńska 277 59-220 Legnica e-mail: Elzbieta.Loza@winkelmann-automotive.com Zainteresowanych informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. www.winkelmann-group.de

18 sierpnia 2015 godz. 11:52
Firma produkcyjna z kapitałem zagranicznym w Legnicy, w związku z ciągłym rozwojem, satysfakcją wśród klientów oraz potrzebą wzmacniania zespołu pracowniczego, poszukuje do pracy w Legnicy kandydatów na stanowisko: Pracownika Obsługi Maszyn Miejsce pracy: Legnica Rodzaj umowy: umowa o pracę Termin rozpoczęcia: do uzgodnienia Co proponujemy? -obsługę maszyn produkcyjnych, m.in. tokarek, pras, robotów, maszyn sterowanych numerycznie, -zapewnienie odpowiedniego poziomu jakości według wymagań klienta , -wykonanie norm produkcyjnych, -montaż podzespołów według instrukcji pracy, -kontrolę jakości. Od kandydatów oczekujemy: -znajomość rysunku technicznego, -znajomość przyrządów pomiarowych, suwmiarki, -dyspozycyjność do pracy na III zmiany, -uczciwość, rzetelność, pracowitość. Co oferujemy w zamian? -stabilne zatrudnienie i atrakcyjne warunki wynagrodzenia, -perspektywy rozwoju i realizacji ambicji zawodowych, -ciągły kontakt z nowoczesnymi technologiami, -skuteczne szkolenia wdrożeniowe i doszkalające kompetencje stanowiskowe, -możliwość używania języków obcych – dofinansowanie do nauki, -możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym, -świadczenia z ZFŚS, -dofinansowaną stołówkę posiłkową, -imprezy integracyjne, -roczne rozmowy pracownicze. Każdego dnia swojej działalności stale obserwujemy dynamiczny wzrost potencjału firmy a także satysfakcji wśród klientów. Dzięki naszym produktom, doskonałym referencjom i zmotywowanej załodze, codziennie poszerzamy swoje horyzonty. Silna orientacja na klienta, coraz większa efektywność produkcji oraz szeroka odpowiedzialność, to główne priorytety załogi. Jeśli podzielasz nasze poglądy i chcesz zwiększyć swoje umiejętności i potencjał zawodowy - zapraszamy do składania aplikacji. Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o zgłaszanie swoich aplikacji na adres e-mail: p.pracalegnica@wp.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych (Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 833 )."

18 sierpnia 2015 godz. 11:43
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko: Doradca Klienta Miejsce pracy: Lubin Region: dolnośląskie Opis stanowiska: pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klientów indywidualnych oraz MiŚP realizacja celów sprzedażowych (produkty kredytowe, konta firmowe i osobiste) inicjowanie działań wspierających sprzedaż produktów i usług Banku kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku dbanie o wysoką jakość sprzedaży i obsługi klienta Wymagania: min 1-roczne doświadczenie w sprzedaży (mile widziane w branży finansowej) samodzielność i inicjatywa w działaniu, odporność na stres umiejętność zadawania trafnych pytań, słuchania i wypowiadania się umiejętność budowania długofalowych relacji z klientem ukierunkowanie na realizację zadań i osiągania założonych celów skuteczność w działaniu, orientacja na wyniki zaangażowanie i nastawienie na sukces dodatkowym atutem będzie znajomość produktów i regulacji bankowych Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjny system wynagrodzeń, prywatna opieka zdrowotna, niezbędne narzędzia do pracy, pracę w przyjaznym środowisku nastawionym na współpracę, profesjonalny program wdrożenia w zakres obowiązków, szeroką gamę szkoleń umożliwiających zdobycie nowych kompetencji, możliwość rozwoju zawodowego. Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego wraz z poniższą klauzulą na adres maciej.czajka@partner-alior.pl: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, dla potrzeb aktualnych i przyszłych niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania."

18 sierpnia 2015 godz. 11:39
Firma produkcyjna z kapitałem zagranicznym w Legnicy, w związku z ciągłym rozwojem, satysfakcją wśród klientów oraz potrzebą wzmacniania zespołu pracowniczego, poszukuje do pracy w Legnicy kandydatów na stanowisko: Automatyk – Utrzymanie Ruchu Miejsce pracy: Legnica Rodzaj umowy: umowa o pracę Termin rozpoczęcia: do uzgodnienia Co proponujemy? -Zapewnienie utrzymania sprawności maszyn i urządzeń technicznych, -Diagnozowanie usterek układów automatycznych i usuwanie bieżących awarii, -Obsługę, programowanie, diagnozowanie, korektowanie ustawień sterowników Siemens S7, -Wykonywanie instalacji, testów i kalibracji maszyn, -Usprawnienia i optymalizację pracy systemów automatyki. Od kandydatów oczekujemy: -wykształcenia technicznego: elektryk, automatyk, mechatronik, -mile widziane doświadczenia na podobnym stanowisku, -znajomości systemów automatyki przemysłowej (falowniki, serwonapędy), pneumatyki, hydrauliki, -znajomości rysunku technicznego i umiejętności czytania dokumentacji technicznej, -znajomości układów sterowania PLC oraz Siemens S7, -uprawnień SEP 1 KV, -samodzielności, dokładności i systematyczności, -zdolności analitycznego myślenia, -gotowości do pracy w systemie trzy zmianowym. Co oferujemy w zamian? -stabilne zatrudnienie i atrakcyjne warunki wynagrodzenia, -perspektywy rozwoju i realizacji ambicji zawodowych, -ciągły kontakt z nowoczesnymi technologiami, -skuteczne szkolenia wdrożeniowe i doszkalające kompetencje stanowiskowe, -możliwość używania języków obcych – dofinansowanie do nauki, -możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym, -świadczenia z ZFŚS, -dofinansowaną stołówkę posiłkową, -imprezy integracyjne, -roczne rozmowy pracownicze. Każdego dnia swojej działalności stale obserwujemy dynamiczny wzrost potencjału firmy a także satysfakcji wśród klientów. Dzięki naszym produktom, doskonałym referencjom i zmotywowanej załodze, codziennie poszerzamy swoje horyzonty. Silna orientacja na klienta, coraz większa efektywność produkcji oraz szeroka odpowiedzialność, to główne priorytety załogi. Jeśli podzielasz nasze poglądy i chcesz zwiększyć swoje umiejętności i potencjał zawodowy - zapraszamy do składania aplikacji. Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o zgłaszanie swoich aplikacji na adres e-mail: p.pracalegnica@wp.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych (Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 833 )."

18 sierpnia 2015 godz. 11:29
Firma produkcyjna z kapitałem zagranicznym w Legnicy, w związku z ciągłym rozwojem, satysfakcją wśród klientów oraz potrzebą wzmacniania zespołu pracowniczego, poszukuje do pracy w Legnicy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. pomiarów Miejsce pracy: Legnica Rodzaj umowy: umowa o pracę Termin rozpoczęcia: do uzgodnienia Co proponujemy? -tworzenie instrukcji stanowiskowych, -analiza pomiarów wykonywanych w laboratorium, -przygotowywanie dokumentacji do PPAPu oraz rekwalifikacji, -nadzór nad częściami dummy, ustawczymi, oraz wzorcami granicznymi , -tworzenie prezentacji pomiarowych. Od kandydatów oczekujemy: -mile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe, jakość, inżyniera produkcji, budowa maszyn, -praktycznej znajomości: planów kontroli, instrukcji, narzędzi jakościowych, -bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel), -otwartość na zmiany, dynamizm w działaniu i konsekwencja, pozytywne nastawienie do realizacji celów, -mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, -znajomość rysunku technicznego. Co oferujemy pracownikowi w zamian? -skuteczne szkolenia wdrożeniowe i doszkalające kompetencje stanowiskowe, -możliwość wdrażania podczas pracy własnych pomysłów i usprawnień, -możliwość porozumiewania się i rozwijania znajomości języków obcych: angielski, niemiecki – dofinansowanie do nauki, -wynagrodzenie adekwatne do zajmowanego stanowiska i posiadanych kompetencji, -nagrody uznaniowe, -świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, -dofinansowaną stołówkę posiłkową, -plenerowe imprezy integracyjne, -roczne rozmowy pracownicze, -szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, -kartę Multisport Benefit, -grupowe ubezpieczenia pracownicze, -bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Każdego dnia swojej działalności stale obserwujemy dynamiczny wzrost potencjału firmy a także satysfakcji wśród klientów. Dzięki naszym produktom, doskonałym referencjom i zmotywowanej załodze, codziennie poszerzamy swoje horyzonty. Silna orientacja na klienta, coraz większa efektywność produkcji oraz szeroka odpowiedzialność, to główne priorytety załogi. Jeśli podzielasz nasze poglądy i chcesz zwiększyć swoje umiejętności i potencjał zawodowy - zapraszamy do składania aplikacji. Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o zgłaszanie swoich aplikacji na adres e-mail: p.pracalegnica@wp.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych (Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 833 )."

18 sierpnia 2015 godz. 11:05
Firma produkcyjna z kapitałem zagranicznym w Legnicy, w związku z ciągłym rozwojem, satysfakcją wśród klientów oraz potrzebą wzmacniania zespołu pracowniczego, poszukuje do pracy w Legnicy kandydatów na stanowisko: Referent ds. Jakości Miejsce pracy: Legnica Rodzaj umowy: umowa zlecenie Termin rozpoczęcia: do uzgodnienia Co proponujemy? -pomoc w tłumaczeniu dokumentacji z j. niemieckiego / angielskiego na język polski i odwrotnie, -dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji, -udział we wdrażaniu nowych narzędzi jakościowych, -wsparcie w aktualnych zadaniach. Od kandydatów oczekujemy: -dobrej znajomości języka niemieckiego lub angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny, -biegła znajomość MS Office (Excel, Power Point, Office), -samodzielność, -komunikatywność, -zdolność analitycznego myślenia, -mile widziana wiedza z zakresu zagadnień jakościowych. Co oferujemy w zamian? -umowę zlecenie na okres 10 m-cy, -perspektywy rozwoju zawodowego, -ciągły kontakt z nowoczesnymi technologiami. Każdego dnia swojej działalności stale obserwujemy dynamiczny wzrost potencjału firmy a także satysfakcji wśród klientów. Dzięki naszym produktom, doskonałym referencjom i zmotywowanej załodze, codziennie poszerzamy swoje horyzonty. Silna orientacja na klienta, coraz większa efektywność produkcji oraz szeroka odpowiedzialność, to główne priorytety załogi. Jeśli podzielasz nasze poglądy i chcesz zwiększyć swoje umiejętności i potencjał zawodowy - zapraszamy do składania aplikacji. Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o zgłaszanie swoich aplikacji na adres e-mail: p.pracalegnica@wp.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych (Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 833 )."

18 sierpnia 2015 godz. 10:37
Firma produkcyjna z kapitałem zagranicznym w Legnicy, w związku z ciągłym rozwojem, satysfakcją wśród klientów oraz potrzebą wzmacniania zespołu pracowniczego, poszukuje do pracy w Legnicy kandydatów na stanowisko: TOKARZ CNC Miejsce pracy: Legnica Rodzaj umowy: umowa o pracę Termin rozpoczęcia: do uzgodnienia Co proponujemy? -obsługa tokarek numerycznych, -ustawienia parametrów, wprowadzanie korekt, -wykonywanie detali na podstawie powierzonej dokumentacji technicznej, -wymiana narzędzi, -zapewnienie odpowiedniego poziomu jakości według wymagań Klienta. Od kandydatów oczekujemy: -dobra znajomość czytania oraz tworzenia rysunku technicznego, -umiejętność obsługi narzędzi warsztatowych i aparatury pomiarowej, -mile widziana znajomość programowania, -dokładność, samodzielność, kreatywność, -dyspozycyjność do pracy na III zmiany. Co oferujemy pracownikowi w zamian? -stabilne zatrudnienie i atrakcyjne warunki wynagrodzenia, -perspektywy rozwoju i realizacji ambicji zawodowych, -ciągły kontakt z nowoczesnymi technologiami, -skuteczne szkolenia wdrożeniowe i doszkalające kompetencje stanowiskowe, -możliwość używania języków obcych – dofinansowanie do nauki, -możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym, -świadczenia z ZFŚS, -dofinansowaną stołówkę posiłkową, -imprezy integracyjne, -roczne rozmowy pracownicze. Każdego dnia swojej działalności stale obserwujemy dynamiczny wzrost potencjału firmy a także satysfakcji wśród klientów. Dzięki naszym produktom, doskonałym referencjom i zmotywowanej załodze, codziennie poszerzamy swoje horyzonty. Silna orientacja na klienta, coraz większa efektywność produkcji oraz szeroka odpowiedzialność, to główne priorytety załogi. Jeśli podzielasz nasze poglądy i chcesz zwiększyć swoje umiejętności i potencjał zawodowy - zapraszamy do składania aplikacji. Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o zgłaszanie swoich aplikacji na adres e-mail: p.pracalegnica@wp.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych (Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 833 )."

18 sierpnia 2015 godz. 08:52

17 sierpnia 2015 godz. 23:03
Firma LPP S.A. lider w zakresie projektowania oraz dystrybucji odzieży w Polsce, właściciel marki House poszukuje pracownika na stanowisko ASYSTENTA KIEROWNIKA do salonu w Lubinie. Oferuję umowę o pracę, mile widziane doświadczenie w branży odzieżowej . Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: • realizacja wyznaczonego planu sprzedaży; • efektywne zarządzanie zespołem; • zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta w salonie; • dbałość o bardzo dobry wizerunek salonu poprzez realizację procedur VM. OFERUJEMY • stabilne zatrudnienie; • niebanalną atmosferę i pracę w dynamicznym zespole; • możliwość rozwoju zawodowego; • pracę opartą o przejrzyste standardy; • zakupy na preferencyjnych warunkach; • pracę w znanej modowej marce. Od kandydatów oczekujemy: • doświadczenia w zarządzaniu zespołem, najchętniej w branży sprzedażowej; • zainteresowania modą i podstaw VM; • samodzielności oraz dobrej organizacji pracy; • kreatywności oraz dynamiki w działaniu; • otwartości na zmiany; • wykształcenia wyższego (mile widziane); • komunikatywnej znajomości języka angielskiego; • znajomości obsługi komputera (MS Office). Osoby zainteresowane dołączeniem do Naszego zespołu proszę o składanie CV w salonie House (C.H Cuprum Arena) lub wysyłanie drogą elektroniczną.

17 sierpnia 2015 godz. 17:28

17 sierpnia 2015 godz. 13:11

17 sierpnia 2015 godz. 12:08

17 sierpnia 2015 godz. 11:09

17 sierpnia 2015 godz. 08:01

17 sierpnia 2015 godz. 07:45

17 sierpnia 2015 godz. 04:37