Sklep gastronomiczny
Oficjalny portal miasta Lubina
Dziś  13°C
Jutro  19°C
CHF 3.456
-0.06
EUR 4.1838
-0.08
GBP 5.2406
0.4
USD 3.147
0.36
      Środa, 20 sierpnia 2014r.
Imieniny:  Bernard, Samuel, Sobiesław, Sabina
 
Strona główna -

Ogłoszenia - Oferty pracy - Dam pracę

20 sierpnia 2014 godz. 18:38
Firma Finn Job dla swojego klienta magazynu spożywczego z z Trondheim ( Nowegia) poszukuje pracowników na stanowisko: Magazynier/ka - pracownik fizyczny Nr ref.: SRT 244/3/14 NOR Ogloszenie skierowane dla kobiet oraz mężczyzn w wieku 18- 45 lat z doswiadczeniem w branży magazynowej lub spożywczej. Oferta bez znajomosci języka. Do obowiązków pracownika należeć będą prace magazynowe - kompletacja zamówień, pakowanie gotowych potraw, salatek, kanapek oraz ogólne prace magazynowe. Termin rozpoczecia pracy: od zaraz Wymagania: - Doświadczenie w pracy na magazynie (mężczyzni- mile widziane uprawnienia na wózki widłowe) - Wysoka motywacja do podjęcia pracy - Odpowiedzialność i sumienność - Energia i zaangażowanie - Poczucie humoru Oferujemy: - Umowa o pracę tymczasową 3 m-ce ( w perspektywie możliwość zatrudnienia przez naszego Klienta) - Pełen etat + dodatki - Praca w systemie zmianowym (2 zmiany) -System wynagrodzen tygodniowych, stawka godzinowa: 165 NOK -Mozliwość zakwaterowania w hotelu robotniczym ok. 2500 NOK miesięcznie (opłaca pracownik) Kandydatury mozna zglaszac ( w jez.ang) za pomoca formularza na stronie: http://www.finn.no/ lub e-mail finnjob@norway-mail.com. Kontakt telefoniczny w celu aplikacji pon.-pt. 09:00-17:30 pod numerem: 0034 61-129-1792 (PL). Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi jedynie na wybrane oferty. Oferta aktualna do momentu usuniecia.

20 sierpnia 2014 godz. 14:08
Krajowe Biuro Odszkodowań ogłasza od dnia 25 lipca 2014 r. nabór na stanowisko Dyrektora Sprzedaży Usług Odszkodowawczych. Do składania aplikacji zapraszamy wyłącznie osoby z doświadczeniem w budowaniu grupy aktywnych sprzedawców usług odszkodowawczych. Miejsce pracy – Legnica. Zatrudnienie na pełny etat. Wynagrodzenie stałe – w wysokości 3.500 zł. netto oraz prowizja od sprzedaży. Zapewniamy samochód służbowy, telefon, laptop, wyposażenie konferencyjne. Do zadań Dyrektora Sprzedaży U.O. należy budowa grupy sprzedawców, szkolenie, nadzór, sprzedaż bezpośrednia usług odszkodowawczych w zakresie : - wypadki komunikacyjne OC, AC, NNW - szkody wyrządzone przez organy wymiaru sprawiedliwości i organy ścigania, - szkody wyrządzone przez funkcjonariuszy państwowych, - szkody w wyniku błędów medycznych - szkody w wyniku nieszczęśliwych wypadków - szkody powstałe w wyniku poślizgnięć i upadku - szkody przy pracy - szkody na pojeździe ( wykup szkód - cesje ) - szkody w majątku - szkody pożarowe - szkody powodziowe - szkody budowlane - szkody górnicze - szkody w wyniku zniszczenia upraw rolnych - szkody w gospodarstwie rolnym - szkody zimowe Osoby zainteresowane i spełniające wymagania zapraszamy do składania aplikacji pocztą lub elektronicznie na adres kbo@kbo.pl

20 sierpnia 2014 godz. 09:30
MR JOB Agencja Pracy Tymczasowej Sp. z o.o. (5606/1) poszukuje dla swojego Klienta z Lubina kandydatów na stanowisko: OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO Opis stanowiska: - zapewnienie prawidłowego funkcjonowania centrum dystrybucyjnego - przyjmowanie i wydawanie towarów - kompletowanie towaru - obsługa wózka widłowego - miejsce pracy: Lubin Od kandydatów oczekujemy: - wykształcenia minimum zasadniczego zawodowego lub średniego - aktualnych uprawnień oraz doświadczenia w obsłudze wózków widłowych - aktualnej książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznych (lub możliwości jej szybkiego wyrobienia) - gotowości do pracy fizycznej - gotowości do pracy w trybie zmianowym, od poniedziałku do niedzieli - chęci do pracy Wybranemu kandydatowi oferujemy: - umowę o pracę tymczasową - pracę w renomowanej firmie - możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego - atrakcyjne wynagrodzenie - możliwość zatrudnienia u naszego Klienta po upływie 3 miesięcy Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie swojego CV wraz z listem motywacyjnym na adres rekrutacja.legnica@mrjob.pl w tytule maila prosimy o wpisanie MAG-WÓZ/LUB/2014 Więcej informacji oraz ogłoszeń znajdą Państwo na naszej stronie http://www.mrjob.pl/ Prosimy o załączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawa z 2002 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 101 poz. 926, ze zmianami)”.

20 sierpnia 2014 godz. 08:20

20 sierpnia 2014 godz. 07:21

19 sierpnia 2014 godz. 14:56

19 sierpnia 2014 godz. 14:36
OTTO Polska Sp. z o.o. jest jedną z wiodących firm wśród agencji pracy i doradztwa personalnego, która oferuje pracę w Polsce i za granicą. Obecnie poszukujemy dla swojego Klienta, lidera wśród marketów budowlanych, kandydatów na stanowisko: Asystenta/asystentki działu kas. Miejsce pracy: Lubin Ilość wakatów: 3 Opis stanowiska pracy: - obsługa kasy fiskalnej, - przyjmowanie zwrotów, - obsługa działu faktur, - obsługa klienta. Oferujemy: - pracę na umowę zlecenie, w dniach 28.08-31.08.2014 - atrakcyjne wynagrodzenie godzinowe, - pracę w renomowanej firmie, - możliwość pracy na dłuższy okres. Wymagania: - gotowość do podjęcia pracy, - mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, - chęć do pracy zarówno w tygodniu jak i w weekendy- wg grafiku. Zainteresowane osoby zapraszamy do przesyłaniu aplikacji w odpowiedzi na to ogłoszenie. Prosimy o zawarcie w CV następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.) przez OTTO Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu dla celów związanych z rekrutacją pracowników i poszukiwaniem pracy. Wyrażam również zgodę na przekazanie moich danych potencjalnym pracodawcom i ewentualną weryfikację prawdziwości przekazanych przeze mnie dokumentów i zawartych w nich informacji. Oświadczam, że jestem świadom, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, a moja zgoda na ich przetwarzanie jest dobrowolna. Ponadto posiadam informacje o pełnej nazwie oraz adresie siedziby Spółki, celu zbierania danych, znanych oraz przewidywanych odbiorcach i kategoriach odbiorców danych i przysługującym mi prawie dostępu do treści danych oraz ich poprawiania. Zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o Ochronie Danych Osobowych pragniemy poinformować, że administrator danych osobowych ma prawo usunąć Pani/a dane bez Pani/a uprzedniej zgody. Ponadto ma Pani/Pan prawo wglądu do swoich danych i złożenia wniosku o ich sprostowanie, uzupełnienie, uaktualnienie, czasowe lub stałe wstrzymanie przetwarzania kwestionowanych przez Panią/a danych lub całkowite usunięcie Pani/a danych ze zbioru." OTTO Polska jest wpisana do rejestrów podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia nr 2590

19 sierpnia 2014 godz. 14:25

19 sierpnia 2014 godz. 13:50

19 sierpnia 2014 godz. 13:21
Home Broker S.A. poszukuje Doradcy ds. Nieruchomości Jesteśmy największą w Polsce firmą doradczą zajmującą się sprzedażą i wynajmem nieruchomości mieszkaniowych oraz największym brokerem rynku pierwotnego. - Nasza firma liczy ponad 1000 doradców. - Mamy obecnie ponad 70 placówek w całej Polsce. - Obsługujemy ponad 10 000 klientów miesięcznie. - Jako jedyni gwarantujemy bazę klientów, z którymi będziesz pracować! Jeśli: - lubisz sprzedaż i chcesz poszerzać swoje doświadczenie zawodowe w prestiżowej, największej firmie doradczej, - potrafisz budować relacje z Klientami, - interesujesz się rynkiem nieruchomości, - jesteś osobą zaangażowaną i wychodzisz z inicjatywą, - chcesz mieć wysokie zarobki, będące wielokrotnością średniej krajowej, Wartością firmy są ludzie, dlatego wybranym oferujemy: - wysokie zarobki – podstawa (umowa zlecenia) + atrakcyjny system prowizyjny, - pracę dla lidera rynku nieruchomości i finansów, stabilnej i szybko rosnącej firmy, - naukę sprzedaży od najlepszych na rynku doradców nieruchomości, - kompleksowe szkolenie przygotowujące do rozpoczęcia pracy, - pakiety atrakcyjnych szkoleń umożliwiających rozwój osobisty i zawodowy, - możliwość awansu, - świadczenia pozapłacowe: telefon, laptop, baza klientów Od kandydatów oczekujemy: - silnej motywacji do pracy i realizacji celów, - wysokich zdolności interpersonalnych, - umiejętności budowania relacji z klientami, - zainteresowania tematyką nieruchomości, - wykształcenia wyższego lub 4-5 rok studiów w trybie niestacjonarnym, - doświadczenia i zamiłowania do sprzedaży, - przedsiębiorczości, ambicji, list motywacyjny oraz CV (ze zdjęciem) prosimy kierować pod adres mailowy piotr.bezler@homebroker.pl (w tytule wiadomości proszę o dopisanie „Doradca ds. Nieruchomości”) Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Do przesyłanej oferty prosimy dołączyć oświadczenie: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., nr 101 poz. 926 z późn. zm.)". Ponadto informujemy, że podanie danych jest dobrowolne, a każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania.

19 sierpnia 2014 godz. 12:53

19 sierpnia 2014 godz. 12:08

19 sierpnia 2014 godz. 12:05

19 sierpnia 2014 godz. 11:29
Krajowe Biuro Odszkodowań ogłasza od dnia 25 lipca 2014 r. nabór na stanowisko Dyrektora Sprzedaży Usług Odszkodowawczych. Do składania aplikacji zapraszamy wyłącznie osoby z doświadczeniem w budowaniu grupy aktywnych sprzedawców usług odszkodowawczych. Miejsce pracy – Legnica. Zatrudnienie na pełny etat. Wynagrodzenie stałe – w wysokości 3.500 zł. netto oraz prowizja od sprzedaży. Zapewniamy samochód służbowy, telefon, laptop, wyposażenie konferencyjne. Do zadań Dyrektora Sprzedaży U.O. należy budowa grupy sprzedawców, szkolenie, nadzór, sprzedaż bezpośrednia usług odszkodowawczych w zakresie : - wypadki komunikacyjne OC, AC, NNW - szkody wyrządzone przez organy wymiaru sprawiedliwości i organy ścigania, - szkody wyrządzone przez funkcjonariuszy państwowych, - szkody w wyniku błędów medycznych - szkody w wyniku nieszczęśliwych wypadków - szkody powstałe w wyniku poślizgnięć i upadku - szkody przy pracy - szkody na pojeździe ( wykup szkód - cesje ) - szkody w majątku - szkody pożarowe - szkody powodziowe - szkody budowlane - szkody górnicze - szkody w wyniku zniszczenia upraw rolnych - szkody w gospodarstwie rolnym - szkody zimowe Osoby zainteresowane i spełniające wymagania zapraszamy do składania aplikacji pocztą lub elektronicznie na adres kbo@kbo.pl

19 sierpnia 2014 godz. 11:21

19 sierpnia 2014 godz. 10:57

19 sierpnia 2014 godz. 07:26

18 sierpnia 2014 godz. 21:08

18 sierpnia 2014 godz. 15:16

18 sierpnia 2014 godz. 11:48

18 sierpnia 2014 godz. 11:07

18 sierpnia 2014 godz. 10:07

18 sierpnia 2014 godz. 08:51

18 sierpnia 2014 godz. 08:32

17 sierpnia 2014 godz. 21:48

17 sierpnia 2014 godz. 11:41

16 sierpnia 2014 godz. 08:02
Czy w Twoim mieście jest już dostępny Kamień Dekoracyjny produkowany przez naszą sieć ? Czy istnieje tylko możliwość zakupu tylko przez internet a klient nie może dotknąć ani obejrzeć naszego produktu... Pomóż nam to zmienić !!! Jeżeli chcesz zarabiać... Jesteś otwartą osobą na kontakty z ludźmi... Chciałbyś współpracować z jednym z największych producentów Kamienia Dekoracyjnego w naszym kraju o ugruntowanej renomie i coraz częściej rozpoznawalnej marce... Posiadasz doświadczenie w handlu lub chciałbyś się zajmować handlem produktami, które sprzedają się przez 12 miesięcy w roku i na które popyt stale rośnie...a do tego posiadasz lokal lub masz możliwość dzierżawy lokalu pod biuro handlowe... To mamy dla Ciebie ofertę Współpracy i poprowadzeniu Biura Handlowego naszej sieci w Twojej miejscowości... Otrzymujesz materiały do wykonania wystawek w biurze handlowym bezpłatnie !!! Otrzymujesz pomoc przez pierwsze trzy miesiące oprócz wysokiej prowizji od sprzedaży produktów, aż 20% otrzymasz 1000 zł miesięcznie za sprzedaż internetową i promowanie sieci....Zrefundujemy Twoją składkę na ZUS i pomożemy Ci w opłatach za wynajem lokalu....Oczywiście jako nasze Biuro Handlowe otrzymujesz specjalne ceny hurtowe !!! CENY DETALICZNE USTALASZ SAMODZIELNIE !!! Otrzymujesz wyłączność na dystrybucję naszych produktów na daną miejscowość !!! Koszty związane z rozpoczęciem Współpracy tz naszą siecią to 0 złotych !!! TAK to możliwe, możesz rozpocząć prowadzenie własnego biznesu na którym nie można stracić BEZ INWESTOWANIA ŻADNEGO KAPITAŁU !!! TAK !!! To możliwe ale TYLKO z nami !!! W każdym czasie prowadzenia naszego Biura Handlowego służymy profesjonalną pomocą i wsparciem. W razie pytań służymy pomocą i na wszystkie odpowiemy z przyjemnością. Pozostajemy do dyspozycji Więcej informacji pod nr. tel. 510 608 877 lub biuro.sprzedazy@onet.pl

15 sierpnia 2014 godz. 22:35

15 sierpnia 2014 godz. 20:47

15 sierpnia 2014 godz. 20:06

14 sierpnia 2014 godz. 19:02

14 sierpnia 2014 godz. 11:11

14 sierpnia 2014 godz. 10:57

14 sierpnia 2014 godz. 10:50

14 sierpnia 2014 godz. 10:25

14 sierpnia 2014 godz. 09:47
W związku z dynamicznym rozwojem naszej sieci sprzedażowej na terenie Polski poszukujemy osób przedsiębiorczych w celu nawiązania współpracy. Osoby planujące założyć działalność gospodarczą lub prowadzących własny biznes, które chciałby poszerzyć asortyment produktów oferowanych klientom. Od kandydatów oczekujemy: kreatywności, zaangażowania, łatwości nawiązywania kontaktów, doświadczenie w sprzedaży będzie atutem lecz nie jest wymagane... Oferujemy współpracę w oparciu o umowę agencyjną, wysoką prowizję od sprzedaży do 20%, stałą współpracę, kompleksową obsługę klientów, krótkie terminy realizacji nawet największych zamówień, nieodpłatne materiały ekspozycyjne oraz materiały reklamowe, pomoc w rozwinięciu i poprowadzeniu biznesu: przez okres pierwszych trzech miesięcy oprócz wynagrodzenia prowizyjnego ze sprzedaży zapewniamy 1000 zł wynagrodzenia za promowanie sieci i sprzedaż poprzez internet. Osoby rozpoczynające współpracę z naszą siecią otrzymają również zwrot opłat na ZUS, jak również kosztów związanych ze sprzedażą internetową, koszty najmu lokalu również pokrywamy. Zapewniamy nowemu przedsiębiorcy w naszej sieci pełną pomoc w uruchomieniu, prowadzeniu i rozwoju przedsiębiorstwa. Z nami nie możesz stracić !!! Nauczymy Cię wszystkiego !!! Pokażemy Ci wszystko !!! Ponieważ RAZEM TWORZYMY NASZ WSPÓLNY BIZNES !!! Masz Pytania ? Zadzwoń 510 608 877 lub napisz: biuro.sprzedazy@onet.pl Jesteśmy do Twojej Dyspozycji !!! Wieloletnie doświadczenie naszej firmy, wyspecjalizowana kadra pracownicza oraz profesjonalne podejście do każdego klienta sprawia, iż nasza sieć zmierza do stania się LIDEREM w branży materiałów budowlanych. Jesteśmy najdynamiczniej rozwijającym się producentem Kamienia Ozdobnego na terenie Polski.

14 sierpnia 2014 godz. 08:35

13 sierpnia 2014 godz. 13:39
PANEK S.A. - Sieć Wypożyczalni Samochodów Jesteśmy jedną z największych firm w branży krótko jak i długoterminowego wynajmu samochodów osobowych i dostawczych na terenie naszego kraju. Poszukujemy kandydatów ambitnych, zmotywowanych na sukces i rozwój zawodowy, miłośników motoryzacji, ludzi nie bojących się pracy i kontaktów z ludźmi. Kierowca kat.b/Przedstawiciel w wypożyczalni samochodów Miejsce pracy: Lubin Obowiązki: Wynajem samochodów na terenie Lubina i okolicznych miejscowości Dbanie o stan techniczny (zaprowadzanie aut do serwisów, sprzątanie samochodów, tankowanie). Relokacja pojazdów między oddziałami. Praca polega na oczekiwaniu na zlecenia, które jest podawane telefonicznie. Wymagania: Obowiązkowo status studenta/ucznia zaocznego Zamieszkanie w Lubinie Wysoka dyspozycyjność "pod telefonem" Punktualność Uczciwość Odpowiedzialność Doświadczenie w prowadzeniu pojazdów Zamiłowanie do motoryzacji. Oferujemy: Pracę na umowę zlecenie. Wynagrodzenie od około 2000zł netto do około 3000zł netto. Pracę w młodym zespole w największej sieci wypożyczalni samochodów w kraju. Pracowników jest dwóch więc można się podzielić obowiązkami Miłą atmosferę. Praca na nowoczesnej flocie samochodów. Telefon służbowy oraz wszelkie inne narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonej pracy. Pytania proszę zadawać tylko na e-mail. CV proszę przesyłać e-mailem.

13 sierpnia 2014 godz. 11:08
W związku z szeroką ekspansją proponujemy zatrudnienie na stanowisku: REFERENT DS. INWENTARYZACJI Miejsce pracy: Polkowice - gotowość do wyjazdów służbowych OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: ◾ wykonywanie inwentaryzacji towaru w salonach sprzedaży, zgodnie z obowiązującymi procedurami, ◾ terminową i rzetelną realizację zadań, ◾ przestrzeganie regulaminów oraz przepisów wewnętrznych. OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY SPEŁNIENIA NASTEPUJĄCYCH WYMAGAŃ: ◾ znajomość języka angielskiego, bądź niemieckiego umożliwiająca swobodną komunikację, ◾ gotowość do wyjazdów służbowych - wyjazd w poniedziałek, powrót w piątek, ◾ doświadczenie w wykonywaniu inwentaryzacji będzie dodatkowym atutem, ◾ zaangażowanie, uczciwość, dobra organizacja, ◾ umiejętność pracy w zespole. W ZAMIAN OFERUJEMY: ◾ stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w dobrze zorganizowanej, międzynarodowej firmie o wysokich standardach i zdefiniowanych procedurach, ◾ możliwość dalszego rozwoju zawodowego, ◾ zniżki na zakupy w salonach firmowych CCC S.A., ◾ możliwość uczestniczenia w kursie języka angielskiego, ◾ uczestniczenie w dynamicznym rozwoju firmy. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez formularz rekrutacyjny znajdujący się w zakładce praca na stronie: www.ccc.eu bądź skopiowanie poniższego linku, pod którym znajduje się kwestionariusz i wklejenie go do paska adresu w przeglądarce: https://praca.ccc.eu/pr/pr_pub_lp.asp?v=ccc.eu&ip=21&at=1 Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".

13 sierpnia 2014 godz. 09:46
Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny, jedna z najbardziej nowoczesnych i innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce, obsługująca klientów indywidualnych i biznesowych. Aktualnie w związku z dynamicznym rozwojem na rynku lokalnym poszukujemy Kandydatów i Kandydatek do pracy na stanowisko: Opiekun Klienta - Lubin Miejsce pracy: Lubin Opis stanowiska Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: •bieżącą obsługę klientów w oddziale Alior Express •aktywne pozyskiwanie Klientów indywidualnych poprzez rozmowy telefoniczne i spotkania bezpośrednie •analizowanie potrzeb Klientów oraz dostosowywanie produktów i usług do ich wymagań •realizację celów sprzedażowych zgodnie z wewnętrznie określonymi standardami Banku Wymagania: •praca w trybie zmianowym – również w weekendy •doświadczenie w sprzedaży produktów bankowych •znajomość rynku lokalnego •doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu Klientów poparte wymiernymi sukcesami •orientacja na osiąganie wyników i wysoka motywacja do pracy •umiejętność identyfikowania potrzeb i oczekiwań Klienta •umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania długotrwałych relacji z Klientami Wybranym osobom oferujemy: •stabilne zatrudnienie w strukturach najszybciej rozwijającego się Banku w Polsce •atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy i prowizji •realne możliwości rozwoju zawodowego w organizacji oraz możliwość zdobycia doświadczenia pod okiem ekspertów •szeroką ofertę szkoleń wdrażających, miękkich oraz produktowych •bogaty pakiet socjalny (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.) Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

12 sierpnia 2014 godz. 22:34

12 sierpnia 2014 godz. 20:16

12 sierpnia 2014 godz. 16:43

12 sierpnia 2014 godz. 15:46

12 sierpnia 2014 godz. 14:42

12 sierpnia 2014 godz. 14:26

12 sierpnia 2014 godz. 14:00

12 sierpnia 2014 godz. 11:46
- Jako konsultant/ka Oriflame możesz kupować wszystkie produkty z Katalogu,w cenie niższej o 20%, dzięki temu oszczędzisz na własnych zakupach. - Sprzedając kosmetyki po cenach katalogowych zarabiasz właśnie na tej różnicy.Pamiętaj, nie masz obowiązku zamawiania produktów co miesiąc za określoną kwotę. - Przedstaw katalog swoim znajomym, sąsiadom lub współpracownikom, i zbierz od nich zamówienia żeby zarobić pieniądze. - Zacznij budować swoją grupę Konsultantów. Zaproś osoby, które znasz i namów je, aby tak jak Ty zostali Konsultantami.Twoje zyski wynikają z obrotów całej Twojej grupy. - Wśród naszych Konsultantów można spotkać studentów, pracowników etatowych, uczniów, emerytów oraz matki, które opiekują się dziećmi. - Brak minimalnej kwoty zamówienia, brak kar za nie złożenie zamówienia.Odroczony termin płatności za kosmetyki- 14 dni. - Zapisując się u mnie możesz otrzymać wodę toaletową o wartości 89zł oraz tusz Wonder w nagrodę. - Dodatkowy program Bonus Dla Urody z atrakcyjnymi nagrodami dla każdego Konsultanta-nagrody o wartości ok.400 zł. - Atrakcyjne oferty tygodniowe, wyprzedaże do 70% taniej, specjalne oferty tylko dla Konsultantów! INFORMACJE: gg 9052425; biuro@ori-konsultant.pl . http://www.ori-konsultant.pl . tel.606-638-894 Formularz rejestracji > http://www.ori-konsultant.pl/formularz-rejestracji

12 sierpnia 2014 godz. 11:32

12 sierpnia 2014 godz. 10:50

12 sierpnia 2014 godz. 09:59

12 sierpnia 2014 godz. 09:31

12 sierpnia 2014 godz. 08:57

12 sierpnia 2014 godz. 08:57

12 sierpnia 2014 godz. 08:54

12 sierpnia 2014 godz. 08:20

12 sierpnia 2014 godz. 07:52

11 sierpnia 2014 godz. 22:16

11 sierpnia 2014 godz. 21:03

11 sierpnia 2014 godz. 16:29

11 sierpnia 2014 godz. 13:53

11 sierpnia 2014 godz. 09:23

11 sierpnia 2014 godz. 08:41

11 sierpnia 2014 godz. 08:38

11 sierpnia 2014 godz. 08:33

9 sierpnia 2014 godz. 19:19

8 sierpnia 2014 godz. 13:28

8 sierpnia 2014 godz. 11:11

8 sierpnia 2014 godz. 09:47
W związku z szeroką ekspansją proponujemy zatrudnienie na stanowisku: REFERENT DS. KONTROLI ELEMENTÓW KALKULACYJNYCH Miejsce pracy: Polkowice OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: ◾ kontrolę i analizę dokumentów transportowych, ◾ kontrolę prawidłowości zadeklarowanych kosztów, ◾ kontrolę prawidłowości określonej wartości celnej z dokumentami celnymi, ◾ przygotowanie i gromadzenie danych dotyczących optymalizacji rozwiązań transportowych, ◾ wykonywanie podstawowych czynności w zakresie kontroli elementów kalkulacyjnych: ceny nabycia oraz wartości celnej towaru, ◾ współpracę z pionem logistyki oraz zewnętrznymi firmami spedycyjno – przewozowymi i kontrahentami zagranicznymi. OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY SPEŁNIENIA NASTĘPUJĄCYCH WYMAGAŃ: ◾ doświadczenie w firmie transportowo-spedycyjnej, agencji celnej lub dziale celnym, ◾ wykształcenie minimum średnie, ◾ znajomości podstaw przepisów podatkowych i rachunkowości, ◾ znajomości podstaw transportowych, warunków dostaw oraz elementów składowych transportu, ◾ dodatkowym atutem będzie znajomość podstaw prawa celnego, administracyjnego oraz procedur celnych, ◾ znajomość języka angielskiego oraz niemieckiego umożliwiająca swobodną komunikację, ◾ umiejętność analizowania i rozwiązywania problemów, ◾ umiejętność pracy w zespole, ◾ umiejętność działania pod presją czasu i stresu, ◾ dyspozycyjność, ◾ prawo jazdy kat. B. W ZAMIAN OFERUJEMY: ◾ stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w dobrze zorganizowanej firmie o wysokich standardach i zdefiniowanych procedurach, ◾ możliwość uczestniczenia w kursie języka angielskiego na terenie firmy, ◾ możliwość rozwoju zawodowego, ◾ uczestniczenie w dynamicznym rozwoju firmy. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez formularz rekrutacyjny znajdujący się w zakładce praca na stronie: www.ccc.eu bądź skopiowanie poniższego linku, pod którym znajduje się kwestionariusz i wklejenie go do paska adresu w przeglądarce: https://praca.ccc.eu/pr/pr_pub_lp.asp?v=ccc.eu&ip=61&at=1 Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".

8 sierpnia 2014 godz. 07:31

7 sierpnia 2014 godz. 20:01
DSA to międzynarodowa Grupa Kapitałowa powstała w 1999 roku z siedzibą główną we Wrocławiu. Dominującą branżą spółek z Grupy jest rynek usług finansowo-prawnych, od doradztwa inwestycyjnego i emerytalnego, przez obsługę finansową małych i średnich przedsiębiorstw, po obrót i windykację wierzytelności. Klientów przed sądem reprezentują prawnicy z naszej kancelarii adwokatów i radców prawnych. Ważnym obszarem działania jest dla nas pomoc prawna, medyczna i finansowa oferowana poszkodowanym w wypadkach komunikacyjnych. W skład Grupy wchodzą także spółki działające na rynku nieruchomości komercyjnych oraz sklepy internetowe. Poszukujemy pracowników w: Białymstoku, Bielsku Białej, Bydgoszczy, Częstochowie, Głogowie, Kaliszu, Krakowie, Kielcach, Lubinie, Lublinie, Ostrowie Wielkopolskim, Poznaniu, Strumieniu, Wrocławiu, Wałbrzychu, Żorach i okolicach miast Zakres obowiązków • codzienny kontakt z Kadrą Zarządzającą (raporty, analizy, planowanie) • nadzór nad sprawami administracyjnymi • telefoniczny kontakt z Klientami firmy • aktywne wsparcie Działu Sprzedaży • przygotowywanie ofert w zależności od potrzeb Klienta • redagowanie materiałów informacyjnych • długotrwałe utrzymywanie relacji posprzedażowych z Klientami firmy • dbanie o dobry wizerunek firmy Poszukujemy osób: • kreatywnych • przedsiębiorczych • z optymistycznym nastawieniem • posiadających zdolności negocjacyjne • zdyscyplinowanych • chetnych do podnoszenia swoich kwalifikacji Kandydat/ka musi posiadać • biznesowy wizerunek • wykształcenie minimum średnie • prawo jazdy kat B • niekaralność Oferujemy: • bezpłatne i kompleksowe szkolenia rozwijające wiedzę i umiejętności • możliwość rozwoju zawodowego w formie awansów kierowniczych • pracę w młodym i dynamicznym zespole • wysokie wynagrodzenie dostosowane do jakości wykonywanych obowiązków • satysfakcjonującą pracę z Klientami • możliwość odbycia płatnego, dwumiesięcznego stażu w dziale sprzedaży (5000 zł + prowizja) W temacie wiadomości prosimy wpisać miejsce pracy: (nazwę miasta) oraz stanowisko. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

7 sierpnia 2014 godz. 18:51

7 sierpnia 2014 godz. 18:01

7 sierpnia 2014 godz. 14:52
W związku z szeroką ekspansją proponujemy zatrudnienie na stanowisku: SPECJALISTA DS. KOSZTORYSOWANIA Miejsce pracy: Polkowice OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: ◾ przygotowywanie kosztorysów w oparciu o dokumentację techniczną, ◾ sporządzanie kosztów robót budowlanych, instalacyjnych, elektrycznych, ◾ sporządzanie przedmiaru robocizny i materiałów, ◾ raportowanie z wykonania zadań inwestycyjnych i opracowywanie prognoz w odniesieniu do planu, ◾ wsparcie w negocjacjach handlowych, ◾ udział w zespole inwestycyjnym przygotowującym dokumentację wykonawczą i podwykonawczą. ◾ współpraca z Działem Inwestycji i kierownikami budów. OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY SPEŁNIENIA NASTĘPUJACYCH WYMAGAŃ: ◾ umiejętność sporządzania i weryfikowania kosztorysów inwestorskich, ofertowych oraz powykonawczych, ◾ doświadczenie zawodowe na stanowisku kosztorysanta, ◾ znajomość branży budowlanej i elektrycznej, ◾ umiejętność analizy dokumentacji projektowej, ◾ umiejętność samodzielnego przygotowywania obmiarów, ◾ praktyczna znajomość programów: NORMA, MS Office, ◾ dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych, ◾ znajomość języka niemieckiego umożliwiająca swobodną komunikację. W ZAMIAN OFERUJEMY: ◾ stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w dobrze zorganizowanej firmie o wysokich standardach i zdefiniowanych procedurach, ◾ możliwość rozwoju zawodowego i wdrażania własnych pomysłów, ◾ uczestniczenie w dynamicznym rozwoju firmy, ◾ możliwość uczestniczenia w kursie języka angielskiego. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez formularz rekrutacyjny znajdujący się w zakładce praca na stronie: www.ccc.eu bądź skopiowanie poniższego linku, pod którym znajduje się kwestionariusz i wklejenie go do paska adresu w przeglądarce: https://praca.ccc.eu/pr/pr_pub_lp.asp?v=ccc.eu&ip=53&at=1 Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".

7 sierpnia 2014 godz. 14:07

7 sierpnia 2014 godz. 12:59

7 sierpnia 2014 godz. 12:52

7 sierpnia 2014 godz. 09:53
W związku z szeroką ekspansją proponujemy zatrudnienie na stanowisku: MŁODSZY SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW Miejsce pracy: Polkowice OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: ◾ nadzorowanie i kontrolę nad poprawnością złożonych zamówień, ◾ utrzymywanie należytych kontaktów z dostawcą, prowadzenie negocjacji i kontraktów w ramach przypisanych zamówień, ◾ przygotowywanie i archiwizowanie dokumentacji związanej z prowadzonymi transakcjami, ◾ kontrolę zamówień pod kątem terminowości dostaw, ◾ nadzór nad terminowym otrzymywaniem dokumentów oraz ich poprawnością, ◾ nadzorowanie przebiegu płatności, ◾ analizowanie, kontrolowanie i nadzorowanie jakości produktów, ◾ wykonywanie zadań analitycznych na potrzeby działu, ◾ współpracę z innymi działami w ramach organizacji firmy, ◾ nadzór nad wysyłką próbek handlowych „wzorów” od dostawcy. OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY SPEŁNIENIA NASTĘPUJĄCYCH WYMAGAŃ: ◾ wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe, ◾ doskonała znajomość programów MS OFFICE - głównie EXCEL, ◾ mile widziane doświadczenie zawodowe w dziale zakupów, ◾ wysoko rozwinięte umiejętności logicznego myślenia, ◾ umiejętność wyciągania wniosków i reagowania na zmiany, ◾ nastawienie na realizację wyznaczonych celów, ◾ umiejętność pracy zespołowej oraz współpracy z zagranicznymi kontrahentami, ◾ znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację, ◾ odpowiedzialność, obowiązkowość, samodyscyplina oraz umiejętność planowania pracy. W ZAMIAN OFERUJEMY: ◾ stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w dobrze zorganizowanej firmie o wysokich standardach i zdefiniowanych procedurach, ◾ benefity w postaci bonów na zakupy w sieciach CCC, BOTI, Lasocki, ◾ uczestniczenie w dynamicznym rozwoju firmy, ◾ możliwość uczestniczenia w kursie języka angielskiego. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez formularz rekrutacyjny znajdujący się w zakładce praca na stronie: www.ccc.eu bądź skopiowanie poniższego linku, pod którym znajduje się kwestionariusz i wklejenie go do paska adresu w przeglądarce: https://praca.ccc.eu/pr/pr_pub_lp.asp?v=ccc.eu&ip=51&at=1 Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".

7 sierpnia 2014 godz. 09:00


Szukaj ogłoszeń
Dodaj ogłoszenie

Musisz być zalogowany aby móc dodawać ogłoszenia

Nick:
Hasło:


..