Sklep gastronomiczny
Oficjalny portal miasta Lubina
Dziś  °C
Jutro  °C
 
      Wtorek, 28 lipca 2015r.
Imieniny:  Ada, Innocenty, Wiktor, Walenty, Marcelia, Wiwiana, Sylwiusz
 
Strona główna -

Ogłoszenia - Oferty pracy - Dam pracę

27 lipca 2015 godz. 21:37

27 lipca 2015 godz. 19:24

27 lipca 2015 godz. 12:19
Miejsce pracy : dolnośląskie / Lubin Producent i sprzedawca układów chłodzenia i wymienników ciepła Opis stanowiska: • Tworzenie i składanie zapytań ofertowych oraz zamówień do dostawców krajowych i zagranicznych • Kontrola terminowej realizacji zamówień, monitorowanie dostaw • Monitorowanie i audytowanie dostawców, dokonywanie analiz cenowych • Przeprowadzanie negocjacji cen i warunków zakupu • Wyszukiwanie i ustalanie warunków współpracy z nowymi dostawcami (także spoza Polski) Wymagania: • Wykształcenie min. średnie (mile widziane techniczne) • Co najmniej dwa lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w Dziale Zakupów • Prawo jazdy kat. B, • Dobra znajomość języka angielskiego i niemieckiego w mowie i piśmie – będzie dodatkowym atutem • Bardzo dobra znajomość programów komputerowych z pakietu MS Office, w szczególności Excel/Word/ Outlook • Umiejętność negocjacji, rzetelność, odpowiedzialność • Umiejętność pracy pod presją czasu • Doskonała organizacja pracy • Komunikatywność Oferujemy: • Stabilne warunki zatrudnienia • Możliwość rozwoju zawodowego • Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy Osoby zainteresowane prosimy o przeslanie swojego CV na adres e-mail: p.chomicz@zrch.pl Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez Z-R-CH s.c. Roman Chomicz Renata Chomicz z siedzibą w Lubinie przy ul. Legnickiej 76, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r.: Dz. U. 2014 r. poz. 1182). Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."

27 lipca 2015 godz. 10:45

27 lipca 2015 godz. 10:37
Oferta: • Agencja Zatrudnienia Euronauka (nr certyfikatu 7947) poszukuje do pracy w Holandii cieśli szalunkowych, posiadających doświadczenie na szalunkach systemowych i tradycyjnych — praca głównie na budowach przemysłowych, drogi • Praca na kontrakty 2,5-letnie. Rodzaj umowy: Umowa o pracę. Wymiar czasu pracy: Praca na cały etat. Możliwe nadgodziny. Oferta pracy tymczasowej. Opis stanowiska: Praca na szalunkach systemowych i tradycyjnych Wymagania i obowiązki: • Wymagana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie pozwalającym na konwersację. W przypadku grupy, język obcy wymagany od 1 os. na każde 2-3 osoby. • Wymagany przynajmniej 1 samochód na 2-3 osoby. • Ubranie robocze — na początek własne, po dwóch przepracowanych tygodniach pracownik otrzymuje ubranie firmowe • Przed rozpoczęciem pracy należy legitymować się uprawnieniami VCA. Możliwe zrobienie w Polsce w języku polskim. Pracodawca deklaruje częściowy zwrot kosztów — do 70% wartości kursu na podstawie okazanej faktury. • Znajomość systemów PERI, DOKA. Pracodawca oferuje: • Wynagrodzenie od 12,40 euro/godz. — możliwe nadgodziny (realnie od 420-450euro netto / 40godzin pracy) • Tygodniowe wypłaty / środy. • Pracodawca oddaje do dyspozycji zakwaterowanie. • Zwrot kosztów przejazdu z miejsca zamieszkania do pracy — 0,15 euro / 1 km. Pozostałe informacje: • Dojazd i wyżywienie na koszt własny. • Własny pas ciesielski, buty (najlepiej S3). • Własna pościel. Rekrutacja: • CV należy przesyłać na adres joanna.staciwo@euronauka.eu • Informacja telefoniczna — 506 380 718 Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku

27 lipca 2015 godz. 10:31

27 lipca 2015 godz. 10:29

27 lipca 2015 godz. 09:54

27 lipca 2015 godz. 09:36

27 lipca 2015 godz. 09:25

27 lipca 2015 godz. 07:28

26 lipca 2015 godz. 22:31

25 lipca 2015 godz. 14:56

24 lipca 2015 godz. 17:16

24 lipca 2015 godz. 12:17
W związku z dynamicznym rozwojem, działając w największej w kraju sieci partnerskiej Alior Banku SA (wg. Retail Banker International najlepszego banku detalicznego w Europie w 2015 roku) poszukujemy osoby na stanowisko: Doradca Klienta Miejsce pracy: Lubin Region: dolnośląskie Opis stanowiska: pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klientów indywidualnych oraz MiŚP realizacja celów sprzedażowych (produkty kredytowe, konta firmowe i osobiste) inicjowanie działań wspierających sprzedaż produktów i usług Banku kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku dbanie o wysoką jakość sprzedaży i obsługi klienta Wymagania: min 1-roczne doświadczenie w sprzedaży (mile widziane w branży finansowej) samodzielność i inicjatywa w działaniu, odporność na stres umiejętność zadawania trafnych pytań, słuchania i wypowiadania się umiejętność budowania długofalowych relacji z klientem ukierunkowanie na realizację zadań i osiągania założonych celów skuteczność w działaniu, orientacja na wyniki zaangażowanie i nastawienie na sukces dodatkowym atutem będzie znajomość produktów i regulacji bankowych Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę pracę w przyjaznym środowisku nastawionym na współpracę profesjonalny program wdrożenia w zakres obowiązków szeroką gamę szkoleń umożliwiających zdobycie nowych kompetencji możliwość rozwoju zawodowego Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego wraz załączoną klauzulą na adres maciej.czajka@partner-alior.pl : "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, dla potrzeb aktualnych i przyszłych niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania."

24 lipca 2015 godz. 11:37

24 lipca 2015 godz. 11:34

24 lipca 2015 godz. 11:06

24 lipca 2015 godz. 10:59
Stokrotka Sp. z o.o. – jesteśmy polską firmą, działającą na rynku od 20 lat. Mamy sieć 250 sklepów spożywczych w całej Polsce oraz własne magazyny logistyczne. Zatrudniamy ponad 7000 osób (w centrali w Lublinie ponad 400) i nadal dynamicznie się rozwijamy. Stawiamy na wartości, które określają nas i naszych pracowników jako zgrany zespół mający wspólny cel. Więcej o nas na www.stokrotka.pl Obecnie do naszego sklepu w Lubinie poszukujemy kandydatów na stanowisko: KASJER-SPRZEDAWCA Miejsce pracy: Lubin Nr Ref. KASJER/Lubin Jako Kasjer-Sprzedawca będziesz odpowiedzialny za: •Obsługę kasy fiskalnej •Stosowanie standardów firmy w zakresie: -Obsługi klienta -Zatowarowania i ekspozycji na sali sprzedaży -Sprawdzanie terminów ważności produktów, -Dbałość o czystość i porządek na stanowisku pracy Oczekujemy od Ciebie: •Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane) •Aktualnych badań sanitarno-epidemiologicznych (lub gotowości do ich wyrobienia) •Dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym •Umiejętności pracy w zespole •Uczciwości i chęci do pracy Oferujemy: •Umowę o pracę (pełny lub część etatu) •Stabilność zatrudnienia •Szkolenie wdrożeniowe •Możliwość awansu wewnętrznego •Atrakcyjny pakiet socjalny: -Paczki Mikołajkowe dla dzieci -Bony zakupowe na Święta Wielkanocne i Bożego Narodzenia -Dofinansowanie imprez integracyjnych, kart sportowych, wyprawek szkolnych -Zapomogi, przyznawane pracownikom mającym trudną sytuację finansową lub rodzinną Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu - prześlij swoje CV na adres praca@stokrotka.pl W temacie wiadomości prosimy wpisać Nr Ref. KASJER/Lubin Informujemy, iż odpowiadamy jedynie na wybrane aplikacje. Uprzejmie informujemy, że administratorem danych osobowych jest "Stokrotka" spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie (ul. Projektowa 1, 20-209 Lublin). Dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym postanowieniami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 1502) oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i następuje na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody. Jednocześnie informujemy, że bez poniższego oświadczenia Pan/Pana aplikacja nie będzie rozpatrywana. "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez "Stokrotka" spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie (adres: ul. Projektowa 1, 20-209 Lublin) w celu wykorzystania ich dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji prowadzonych przez Stokrotka spółka z o.o., zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2014r., poz. 1182)".

23 lipca 2015 godz. 15:54

23 lipca 2015 godz. 15:22

23 lipca 2015 godz. 08:45

23 lipca 2015 godz. 08:43

23 lipca 2015 godz. 08:32

22 lipca 2015 godz. 20:30

22 lipca 2015 godz. 12:22

22 lipca 2015 godz. 10:57

22 lipca 2015 godz. 08:38

21 lipca 2015 godz. 16:31

21 lipca 2015 godz. 12:51

21 lipca 2015 godz. 09:48

21 lipca 2015 godz. 08:43

21 lipca 2015 godz. 08:37

21 lipca 2015 godz. 06:58

21 lipca 2015 godz. 00:16

20 lipca 2015 godz. 21:48

20 lipca 2015 godz. 21:09

20 lipca 2015 godz. 20:28

20 lipca 2015 godz. 14:47
Azymut Agencja Zatrudnienia jest licencjonowanym podmiotem działającym w oparciu o wpis do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 10700. Obecnie dla naszego klienta poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku Specjalista ds. ofertowania (kosztorysant) Miejsce pracy : Lubin NR REF. S/126/15 Wymagania: - wykształcenie minimum średnie techniczne - umiejętność sporządzania przedmiarów i obmiarów robót, zapytań ofertowych, - znajomość programu NORMA, - umiejętność sporządzania ofert przetargowych, - bieżący nadzór zadań inwestycyjnych realizowanych przez firmę, - wsparcie w nadzorowaniu prac, - biegłe czytanie dokumentacji technicznej. Od kandydatów oczekujemy - minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku, - zaangażowania, przedsiębiorczości, komunikatywności i odpowiedzialności, - czynnego prawo jazdy kategorii B. Oferujemy: - umowa o pracę - możliwość rozwoju zawodowego - stabilne warunki zatrudnienia Aplikacja powinna zawierać klauzulę następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r.” Dziękujemy za wszystkie zgłoszenia i jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

20 lipca 2015 godz. 14:02

20 lipca 2015 godz. 11:58

20 lipca 2015 godz. 07:56

20 lipca 2015 godz. 07:41

20 lipca 2015 godz. 07:38

20 lipca 2015 godz. 07:18

19 lipca 2015 godz. 21:03

19 lipca 2015 godz. 20:47

19 lipca 2015 godz. 16:04

19 lipca 2015 godz. 15:54

19 lipca 2015 godz. 14:43
W związku z dynamicznym rozwojem i planami rozwojowymi poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko: Asystent kierownika / Zastępca kierownika oferta skierowana również do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Wymagania: -entuzjazm i kreatywność w działaniu, -komunikatywność, -punktualność - rzetelność -umiejętność pracy zespołowej -dobra organizacja pracy -łatwość przyswajania wiedzy -aktualna książeczka do celów sanitarno - epidemiologicznych - będzie dodatkowym atutem -doświadczenie na podobnym stanowisku- będzie dodatkowym atutem -utrzymanie czystości na stanowisku pracy Oferujemy: -zatrudnienie na umowę o pracę bądź umowę zlecenie -stałe wynagrodzenie oraz premie uzależnione od Twoich wyników -szkolenia , oraz możliwość rozwoju zawodowego -przyjazne środowisko pracy -elastyczność w kwestii sporządzania grafików pracy -wysokie wynagrodzenie -darmowe posiłki pracownicze w dni świadczenia pracy oraz wysokie rabaty w dni poza świadczeniem pracy Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV adres e-mail kasiekgosz@wp.pl Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. W przesyłanej aplikacji prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji /zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97.r. o Ochronie Danych Osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.”

19 lipca 2015 godz. 09:20

19 lipca 2015 godz. 08:40

18 lipca 2015 godz. 10:39

17 lipca 2015 godz. 20:16

17 lipca 2015 godz. 19:54

17 lipca 2015 godz. 12:06

17 lipca 2015 godz. 10:02

17 lipca 2015 godz. 07:44

17 lipca 2015 godz. 06:58

17 lipca 2015 godz. 06:55

16 lipca 2015 godz. 21:54

16 lipca 2015 godz. 17:25

16 lipca 2015 godz. 15:27
Poszukujemy pracownika do pracy w LOMBARDZIE w Lubinie na ul. Jana Pawła II 86C Zainteresowani jesteśmy osobami dyspozycyjnymi, nie mającymi problemów z bezpośrednim kontaktem z klientami, na stanowisku sprzedawcy/pracownika obsługi lombardu. Zakres obowiązków: * Obsługa klienta przychodzącego do punktu sprzedaży, * Skupowanie towarów od klientów oraz ich dalsza sprzedaż * Sprawdzanie działania przyjmowanego sprzętu oraz jego legalności * Wycena towarów przynoszonych przez klientów, * Negocjacje warunków handlowych z klientami, * Podpisywanie umów z klientami, * Ekspozycja towarów na półkach, * Prowadzenie kasy fiskalnej-wystawianie faktur, * Wypłacanie pożyczek, * Monitorowanie terminowości spłat prowizji, * Dbałość o czystość w punkcie. Wymagania: * Zaświadczenie o niekaralności, * Doświadczenie związane z obsługą klienta, * Znajomość branży RTV/AGD, GSM, * Podstawowa znajomość obsługi komputera, * Dobra organizacja pracy, * Dyspozycyjność, systematyczność, uczciwość Oferujemy: * Pracę w oparciu o umowę o pracę, * Pełny etat, * Pracę w trybie zmianowym (punkt jest otwarty 7 dni w tygodniu), * Szkolenia, * Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do wyników pracy. * Przyjazną atmosferę, * Możliwość awansu dla najlepszych. Osoby zainteresowane prosimy o składanie CV mailowo na adres maurycy@lombard66.pl W tytule prosimy wpisać "CV - imię i nazwisko" Firma skontaktuje się tylko z wybranymi osobami.

15 lipca 2015 godz. 21:40

15 lipca 2015 godz. 20:12

15 lipca 2015 godz. 16:20

15 lipca 2015 godz. 16:06

15 lipca 2015 godz. 14:39

15 lipca 2015 godz. 13:33

15 lipca 2015 godz. 13:15

15 lipca 2015 godz. 12:13

15 lipca 2015 godz. 11:59

15 lipca 2015 godz. 09:28

15 lipca 2015 godz. 09:05

15 lipca 2015 godz. 08:48
Firma produkcyjna z kapitałem zagranicznym w Legnicy, w związku z ciągłym rozwojem, satysfakcją wśród klientów oraz potrzebą wzmacniania zespołu pracowniczego, poszukuje do pracy w Legnicy kandydatów na stanowisko: Referent ds. Jakości Miejsce pracy: Legnica Rodzaj umowy: umowa zlecenie Termin rozpoczęcia: do uzgodnienia Co proponujemy? • pomoc w tłumaczeniu dokumentacji z j. niemieckiego / angielskiego na język polski i odwrotnie, • dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji, • udział we wdrażaniu nowych narzędzi jakościowych, • wsparcie w aktualnych zadaniach. Od kandydatów oczekujemy: • dobrej znajomości języka niemieckiego lub angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny, • biegła znajomość MS Office (Excel, Power Point, Office), • samodzielność, • komunikatywność, • zdolność analitycznego myślenia, • mile widziana wiedza z zakresu zagadnień jakościowych. Co oferujemy w zamian? • umowę zlecenie na okres 10 m-cy, • perspektywy rozwoju zawodowego, • ciągły kontakt z nowoczesnymi technologiami. Każdego dnia swojej działalności stale obserwujemy dynamiczny wzrost potencjału firmy a także satysfakcji wśród klientów. Dzięki naszym produktom, doskonałym referencjom i zmotywowanej załodze, codziennie poszerzamy swoje horyzonty. Silna orientacja na klienta, coraz większa efektywność produkcji oraz szeroka odpowiedzialność, to główne priorytety załogi. Jeśli podzielasz nasze poglądy i chcesz zwiększyć swoje umiejętności i potencjał zawodowy - zapraszamy do składania aplikacji. Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o zgłaszanie swoich aplikacji na adres e-mail: p.pracalegnica@wp.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych (Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 833 )."

15 lipca 2015 godz. 08:48
Firma produkcyjna z kapitałem zagranicznym w Legnicy, w związku z ciągłym rozwojem, satysfakcją wśród klientów oraz potrzebą wzmacniania zespołu pracowniczego, poszukuje do pracy w Legnicy kandydatów na stanowisko: Referent ds. Jakości Miejsce pracy: Legnica Rodzaj umowy: umowa zlecenie Termin rozpoczęcia: do uzgodnienia Co proponujemy? • pomoc w tłumaczeniu dokumentacji z j. niemieckiego / angielskiego na język polski i odwrotnie, • dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji, • udział we wdrażaniu nowych narzędzi jakościowych, • wsparcie w aktualnych zadaniach. Od kandydatów oczekujemy: • dobrej znajomości języka niemieckiego lub angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny, • biegła znajomość MS Office (Excel, Power Point, Office), • samodzielność, • komunikatywność, • zdolność analitycznego myślenia, • mile widziana wiedza z zakresu zagadnień jakościowych. Co oferujemy w zamian? • umowę zlecenie na okres 10 m-cy, • perspektywy rozwoju zawodowego, • ciągły kontakt z nowoczesnymi technologiami. Każdego dnia swojej działalności stale obserwujemy dynamiczny wzrost potencjału firmy a także satysfakcji wśród klientów. Dzięki naszym produktom, doskonałym referencjom i zmotywowanej załodze, codziennie poszerzamy swoje horyzonty. Silna orientacja na klienta, coraz większa efektywność produkcji oraz szeroka odpowiedzialność, to główne priorytety załogi. Jeśli podzielasz nasze poglądy i chcesz zwiększyć swoje umiejętności i potencjał zawodowy - zapraszamy do składania aplikacji. Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o zgłaszanie swoich aplikacji na adres e-mail: p.pracalegnica@wp.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych (Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 833 )."

15 lipca 2015 godz. 08:47
Firma produkcyjna z kapitałem zagranicznym w Legnicy, w związku z ciągłym rozwojem, satysfakcją wśród klientów oraz potrzebą wzmacniania zespołu pracowniczego, poszukuje do pracy w Legnicy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. pomiarów Miejsce pracy: Legnica Rodzaj umowy: umowa o pracę Termin rozpoczęcia: do uzgodnienia Co proponujemy? • tworzenie instrukcji stanowiskowych, • analiza pomiarów wykonywanych w laboratorium, • przygotowywanie dokumentacji do PPAPu oraz rekwalifikacji, • nadzór nad częściami dummy, ustawczymi, oraz wzorcami granicznymi , • tworzenie prezentacji pomiarowych. Od kandydatów oczekujemy: • mile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe, jakość, inżyniera produkcji, budowa maszyn, • praktycznej znajomości: planów kontroli, instrukcji, narzędzi jakościowych, • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel), • otwartość na zmiany, dynamizm w działaniu i konsekwencja, pozytywne nastawienie do realizacji celów, • mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, • znajomość rysunku technicznego. Co oferujemy pracownikowi w zamian? • skuteczne szkolenia wdrożeniowe i doszkalające kompetencje stanowiskowe, • możliwość wdrażania podczas pracy własnych pomysłów i usprawnień, • możliwość porozumiewania się i rozwijania znajomości języków obcych: angielski, niemiecki – dofinansowanie do nauki, • wynagrodzenie adekwatne do zajmowanego stanowiska i posiadanych kompetencji, • nagrody uznaniowe, • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, • dofinansowaną stołówkę posiłkową, • plenerowe imprezy integracyjne, • roczne rozmowy pracownicze, • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, • kartę Multisport Benefit, • grupowe ubezpieczenia pracownicze, • bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Każdego dnia swojej działalności stale obserwujemy dynamiczny wzrost potencjału firmy a także satysfakcji wśród klientów. Dzięki naszym produktom, doskonałym referencjom i zmotywowanej załodze, codziennie poszerzamy swoje horyzonty. Silna orientacja na klienta, coraz większa efektywność produkcji oraz szeroka odpowiedzialność, to główne priorytety załogi. Jeśli podzielasz nasze poglądy i chcesz zwiększyć swoje umiejętności i potencjał zawodowy - zapraszamy do składania aplikacji. Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o zgłaszanie swoich aplikacji na adres e-mail: p.pracalegnica@wp.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych (Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 833 )."

14 lipca 2015 godz. 20:34

14 lipca 2015 godz. 20:06

14 lipca 2015 godz. 17:57

14 lipca 2015 godz. 16:25

14 lipca 2015 godz. 16:08

14 lipca 2015 godz. 14:51

14 lipca 2015 godz. 14:42
Azymut Agencja Zatrudnienia jest licencjonowanym podmiotem działającym w oparciu o wpis do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 10700. Obecnie dla naszego klienta poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku Kosztorysant budowlany (branża drogowa) Miejsce pracy : Lubin NR REF. S/126/15 Wymagania: - wykształcenie minimum średnie techniczne lub wyższe inżynierskie o kierunku budownictwo, - umiejętność sporządzania przedmiarów i obmiarów robót, zapytań ofertowych, rozliczenia firm podwykonawczych, - znajomość programu NORMA, - umiejętność sporządzania ofert przetargowych, - bieżący nadzór zadań inwestycyjnych realizowanych przez firmę, - wsparcie w nadzorowaniu prac, - biegłe czytanie dokumentacji technicznej. Od kandydatów oczekujemy - minimum 2 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku, - zaangażowania, przedsiębiorczości, komunikatywności i odpowiedzialności, - czynnego prawo jazdy kategorii B. Oferujemy: - umowa o pracę - możliwość rozwoju zawodowego - stabilne warunki zatrudnienia Aplikacja powinna zawierać klauzulę następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r.” Dziękujemy za wszystkie zgłoszenia i jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

14 lipca 2015 godz. 10:39


Szukaj ogłoszeń
Dodaj ogłoszenie

Musisz być zalogowany aby móc dodawać ogłoszenia

Nick:
Hasło:


..
zwiększ kontrast dla osób słabowidzących