Sklep gastronomiczny
Oficjalny portal miasta Lubina
Dziś  0°C
Jutro  -3°C
 
      Piątek, 26 grudnia 2014r.
Imieniny:  Jan, Szczepan, Dionizy, Kaliksta
 
Strona główna -

Ogłoszenia - Oferty pracy - Dam pracę

23 grudnia 2014 godz. 21:59

23 grudnia 2014 godz. 20:45

22 grudnia 2014 godz. 22:47

22 grudnia 2014 godz. 01:18
Firma Oriflame ponad 40 lat na światowym rynku, renomowana firma z doświadczeniem. w swojej ofercie posiada: - naturalne kosmetyki o wysokiej jakości - produkty Wellness odchudzające oraz poprawiające i utrzymujące organizm w dobrym zdrowiu. przetestowane z certyfikatami. powstałe w Laboratorium pod nadzorem światowej sławy lekarzy oraz naukowców Firma daje mozliwość rozwoju oraz budowania kariery bez ponoszenia inwestycji. Działa w ponad 60 krajach świata. Opis stanowiska -sprzedaż bezpośrednia kosmetyków oraz produktów wellness i pro zdrowotnych na podstawie katalogu; -pozyskiwanie nowych Klientów; -utrzymywanie kontaktu z Klientami; -poszukiwaniu osób chętnych do współpracy; -nienormowany czas pracy -praca dodatkowa lub główne źródło dochodów -odroczony termin płatności do 14 dni -możliwość awansu na Lidera, Dyrektora Klubu Oriflame. Wymagania: -ukończone 16 lat; - wytrwałość w dążeniu do postawionych sobie celów; - komunikatywność; - otwartość; - entuzjazm; - pozytywne nastawienie do ludzi i biznesu; - Jeżeli jesteś osobą aktywną, lubiącą kontakt z ludźmi, wychowujesz dziecko, jesteś na emeryturze, rencie, pracujesz lub uczysz się i masz tylko część dnia wolnego od innych zajęć, lubisz niezależność i nienormowany czas pracy, chcesz wreszcie dobrze zarabiać lub jesteś osobą samotną i kontakt z ludźmi jest dla Ciebie rzeczą bardzo istotną, warto zastanowić się nad podjęciem współpracy z naszą firmą . Oferujemy: -zarobki adekwatne do wkładu pracy -bezpłatne szkolenia kosmetyczne i marketingowe; -Elastyczność i niezależność; -możliwość awansu - fachowe wsparcie i szkolenia zarówno w części kosmetycznej jak również wellness i prozdrowotnej jeśli jesteś zainteresowana /zainteresowany współpracą to napisz : zdrowiezwellness@gmail.com w treści wpisując: imię i nazwisko, wiek, miejscowość, nr telefonu

21 grudnia 2014 godz. 00:18
Centrum Językowe Konik w Głogowie poszukuje chętnych do pracy w charakterze opiekunki osób starszych. Proponowane są trzy modele do wyboru: 1. Umowa polska, ZUS niemiecki dla osób z językiem podstawowym, komunikatywnym. Zarobki> Podstawy 780 EURO NETTO podstawy mocne 855 Euro NETTO komunikatywny minus 950 Euro 2. Umowa niemiecka , niemiecka Gewerbe (działalność w Niemczech- wszystkim zajmuje się nasza firma) dla osób z językiem komunikatywnym plus oraz dobrym i bardzo dobrym. Od 900 Euro do 1300E 900/1000 j, komunikatywny 1000/ 1100 j, dobry 1100/1200 j, bardzo dobry 1200/1300 j. bardzo dobry z referencjami Oferta warunki polskie (działalność w Polsce) NAJKORZYSTNIEJSZA!!! 1. Druk A1, karta NFZ 2. Własna działalność (WSZYSTKO ROBI NASZA FIRMA!) 3. Nasza księgowość otwiera kobietom działalność, 4. .Nasza księgowość rozlicza oraz wypisuje druczki dla naszych Pan, dostają gotowe druczki do przelewu. 5. Możemy zawieszać działalność na czas pobytu w PL i dawać ubezpieczenie nasze Polskie aby była ciągłość i zero kosztów dla naszych Pań. 900- 1050 j podstawowy 1150/1200- j. komunikatywny 1400 j. dobry 1500j. bardzo dobry 1550 j. bardzo dobry z referencjami WARUNKI NIEMIECKIE (KORZYŚCI): Już po 5 przepracowanych latach (warunkiem jest odprowadzenie 60 miesięcznych składek i osiągnięcie 67 roku życia) pracownikowi przysługuje niemiecka emerytura. Przy czym nie jest tu wymagana ciągłość pracy, a składki mogą zostać zsumowane. Podsumowując: nawet 1 miesiąc pracy w Niemczech liczy nam się do ogólnego stażu pracy i zostanie zaliczony przy ustalaniu praw emerytalnych w Polsce. Pełne ubezpieczenie zdrowotne w niemieckiej państwowej kasie chorych Ubezpieczenie zdrowotne w Niemczech daje nam możliwość darmowego korzystania z niemieckiej służby zdrowia już od pierwszego dnia pracy. Posiadając niemiecką kartą ubezpieczeniową nabywamy takie same prawa, jak każdy obywatel Niemiec. Kindergeld (świadczenia rodzinne) Kindergeld, czyli świadczenia rodzinne przysługujące rodzicom (opiekunom prawnym) dzieci do 25 roku życia. Świadczenia należą się dzieciom przedszkolnym, w wieku szkolnym oraz takim, które studiują. Na pierwszą dwójkę dzieci należą się świadczenia w wysokości 184 €, na trzecie dziecko - 190 €, z kolei na czwarte - 215 € miesięcznie Prawo do zasiłku dla bezrobotnych w Polsce Jeśli przepracujemy 12 miesiecy (w ciągu ostatnich 18 miesięcy kalendarzowych), przysługuje nam prawo do niemieckiego zasiłku dla bezrobotnych z możliwością jego wypłaty w Polsce

19 grudnia 2014 godz. 17:02
Konsultant Sprzedaży – Pure Jatomi Cuprum Arena Lubin 
Oferujemy: • atrakcyjną podstawę wynagrodzenia + wysoką prowizję • dodatkowe bonusy za osiągnięcie targetów sprzedażowych • niepowtarzalną atmosferę pracy w dynamicznym środowisku branży sportowej • rozwój umiejętności poprzez zapewnienie systemu szkoleń sprzedażowych • darmową kartę członkowską do wszystkich klubów Pure Jatomi Fitness 
Wymagania: • doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej – mile widziane na stanowisku Konsultanta Sprzedaży lub przedstawiciela handlowego • doświadczenie w obsłudze Klienta • sukcesy w dotychczasowych działaniach sprzedażowych • doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu klientów oraz pracy z uwzględnieniem targetów sprzedażowych • znajomość technik i metod sprzedaży • motywacja do pracy oraz wysoka orientacja na realizację wyznaczonych celów • bardzo dobra organizacja pracy • komunikatywność • kreatywność Jeśli fitness jest Twoją pasją i chcesz promować korzyści płynące z członkostwa w naszych Klubach, pomagając tym samym pozyskiwać nowych klientów, prześlij swoje CV na adres: katarzyna.bobowska@jatomi.com Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883).

19 grudnia 2014 godz. 13:07
Obecnie poszukujemy kandydatów i kandydatek do pracy w sieci Getin Banku na stanowisko: OPIEKUN KLIENTA MIEJSCE PRACY: Lubin, Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:•realizację zadań sprzedażowych,•aktywną sprzedaż produktów bankowych w obszarze klientów detalicznych z wykorzystaniem telemarketingu i sprzedaży bezpośredniej, •inicjowanie działań wspierających sprzedaż, •pozyskiwanie i profesjonalną obsługę Klientów, •kształtowanie pozytywnego wizerunku banku, •przestrzeganie procedur i standardów, •obsługę kasowo – dysponencką. Oczekujemy:•wykształcenia minimum średniego maturalnego, •minimum 1 roku doświadczenia w aktywnej sprzedaży w instytucji finansowej lub 1,5 roku doświadczenia w aktywnej sprzedaż produktów lub usług, •umiejętności sprzedażowych,•umiejętności społecznych,•umiejętności przekazywania informacji w sposób dostosowany do odbiorcy,•umiejętność aktywnego słuchania,•umiejętność pracy w zespole,•silnej motywacji do działania, •biegłej obsługi komputera,•praktycznej znajomości MS Office,•mile widziany ukończony kurs kasjera walutowo – złotowego,•statusu osoby niekaranej. Oferujemy:•zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, •atrakcyjny system wynagrodzeń (część stała + atrakcyjny system prowizyjny), •prywatną opiekę medyczną, •pakiet sportowo – rekreacyjny, •niezbędne narzędzia pracy, •szerokie możliwości rozwoju, •uczestnictwo w szkoleniach. Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na poniższy adres wraz z klauzulą: „Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnych i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez jednostki z grupy kapitałowej (w rozumieniu przepisów ustawy o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz spółkach publicznych), do której należy Getin Noble Bank SA z siedzibą w Warszawie przy ul. Przyokopowej 33 (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. O Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ustaw z 2002 nr 101 poz. 926- tj z późn. zm.).„ praca@getinbank.pl z dopiskiem w tytule wiadomości: OK/12/14/LUBIN Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

19 grudnia 2014 godz. 11:43

19 grudnia 2014 godz. 11:42

19 grudnia 2014 godz. 10:50

19 grudnia 2014 godz. 10:41

18 grudnia 2014 godz. 10:47
Agencja Personalna HR Support to młody, lecz zgrany zespół specjalistów z kilkuletnim doświadczeniem, który działa w kilku obszarach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi. Rekrutujemy z pasją i zaangażowaniem. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, a nasi kandydaci to najlepsi z najlepszych, którzy swoim zaangażowaniem i osobowością wyróżniają się na tle innych pracowników. Obecnie dla jednego z naszych klientów, firmy specjalizującej się w sprzedaży produktów edukacyjnych do Instytucji Publicznych takich jak Gminy, Urzędy Miasta, Placówki Edukacyjne poszukujemy kandydatów na stanowisko: REGIONALNY PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY DO OBOWIĄZKÓW OSOBY ZATRUDNIONEJ NALEŻEĆ BĘDZIE: - Rozwój Ogólnopolskiego Programu Edukacyjnego -Pozyskiwanie nowych Odbiorców, -Budowanie pozytywnego wizerunku Programu, -Organizacja i uczestnictwo w spotkaniach handlowych z Odbiorcami, -Raportowanie wyników sprzedaży, -Praca w tzw. systemie "home-office" WYMAGANIA WZGLĘDEM KANDYDATA: -Prawo jazdy oraz własny samochód - warunek konieczny, -Osobisty komputer (z dostępem do internetu) oraz telefon - warunek konieczny, -Duża orientacja na cel oraz motywacja do pracy, -Mile widziane doświadczenie w pracy z Instytucjami Publicznymi. -Umiejętności planowania i organizacji własnej pracy, -Samodzielność, dyspozycyjność i zaangażowanie, -Otwartość i duże zdolności komunikacyjne, -Umiejętności analityczne NASZ KLIENT OFERUJE: - wynagrodzenie składające się z podstawy plus prowizja od sprzedaży, -Zwrot kosztów (tj. benzyna, telefon), -Szkolenia produktowe, -Wsparcie merytoryczne. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem wraz z klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

18 grudnia 2014 godz. 10:46
Agencja Personalna HR Support to młody, lecz zgrany zespół specjalistów z kilkuletnim doświadczeniem, który działa w kilku obszarach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi. Rekrutujemy z pasją i zaangażowaniem. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, a nasi kandydaci to najlepsi z najlepszych, którzy swoim zaangażowaniem i osobowością wyróżniają się na tle innych pracowników. Obecnie dla jednego z naszych klientów, firmy specjalizującej się w edukacji informatycznej oraz dostarczaniu rozwiązań IT dla biznesu poszukujemy kandydata na stanowisko: JAVA DEVELOPER DO OBOWIĄZKÓW OSOBY ZATRUDNIONEJ NALEŻEĆ BĘDZIE: - Projektowanie i programowanie obiektowe. - Implementację warstwy interfejsu użytkownika i logiki aplikacji biznesowych. WYMAGANIA WZGLĘDEM KANDYDATA: - Wykształcenie wyższe. - Minimum 1 rok doświadczenia w programowaniu. - Umiejętność programowania i projektowania w języku Java >=6. - Praktycznej znajomości Hibernate, Spring, Spring MVC, jQuery. - Praktycznej znajomości języka SQL, szczególnie Oracle PL/SQL. DODATKOWYM ATTUTEM BĘDĄ: - Znajomość zasad umożliwiających tworzenie dobrego kodu (SOLID, DRY, Clean Code). - Doświadczenie w projektowaniu aplikacji JEE. - Umiejętność tworzenia testowalnego kodu (znajomość TDD mile widziana), - znajomość języka angielskiego. NASZ KLIENT OFERUJE: - Dobre warunki pracy i atrakcyjne warunki finansowe - Prywatna opieka medyczna - Dofinansowanie do nauki języka angielskiego - Kartę Multisport - Możliwość rozwoju i podnoszenia kompetencji zawodowych poprzez liczne szkolenia - Pracę w złożonych i międzynarodowych projektach - Pracę w miłej atmosferze wśród ciekawych ludzi. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem wraz z klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

18 grudnia 2014 godz. 10:45
Agencja Personalna HR Support to młody, lecz zgrany zespół specjalistów z kilkuletnim doświadczeniem, który działa w kilku obszarach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi. Rekrutujemy z pasją i zaangażowaniem. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, a nasi kandydaci to najlepsi z najlepszych, którzy swoim zaangażowaniem i osobowością wyróżniają się na tle innych pracowników. Obecnie dla jednego z naszych klientów, firmy specjalizującej się w edukacji informatycznej oraz dostarczaniu rozwiązań IT dla biznesu poszukujemy kandydata na stanowisko: DEVELOPER MICROSOFT .NET DO OBOWIĄZKÓW OSOBY ZATRUDNIONEJ NALEŻEĆ BĘDZIE: - Rozwijanie i utrzymywanie kodu aplikacji. - Testowanie i uruchamianie stworzonego kodu. - Utrzymywanie i rozwój strategicznych systemów działających u klientów. - Wsparcie klientów w rozwiązywaniu problemów, likwidacja błędów. WYMAGANIA WZGLĘDEM KANDYDATA: - Minimum 2-letnie doświadczenie w projektowaniu i programowaniu obiektowym- preferowane doświadczenia po stronie dostawcy dedykowanych systemów IT; - Znajomość praktycznych zasad programowania i projektowania obiektowego, w tym: - Znajomość Microsoft .NET Framework 3.5 (minium 3.0), w szczególności bibliotek: o Wzorców projektowych (EAA, EAI) w tym praktycznej znajomości frameworków IoC/ DI oraz SOA o Testów jednostkowych o WCF o WPF (Prism) lub WinForms o ASP.NET MVC o NHibernate -Wiedza praktycznej notacji UML, - Umiejętność pracy grupowej z użyciem Microsoft Team Foundation Server - Znajomość języka angielskiego - Dodatkowym atutem będzie znajomość frameworków do tworzenia aplikacji. NASZ KLIENT OFERUJE: - Dobre warunki pracy i atrakcyjne warunki finansowe - Prywatna opieka medyczna - Dofinansowanie do nauki języka angielskiego - Kartę Multisport - Możliwość rozwoju i podnoszenia kompetencji zawodowych poprzez liczne szkolenia - Pracę w złożonych i międzynarodowych projektach - Pracę w miłej atmosferze wśród ciekawych ludzi. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem wraz z klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

18 grudnia 2014 godz. 09:41

17 grudnia 2014 godz. 21:19

17 grudnia 2014 godz. 14:50

17 grudnia 2014 godz. 14:48

17 grudnia 2014 godz. 10:54

17 grudnia 2014 godz. 08:57

16 grudnia 2014 godz. 23:37
Centrum Językowe Konik w Głogowie poszukuje chętnych do pracy w charakterze opiekunki osób starszych. Proponowane są trzy modele do wyboru: 1. Umowa polska, ZUS niemiecki dla osób z językiem podstawowym, komunikatywnym. Zarobki> Podstawy 780 EURO NETTO podstawy mocne 855 Euro NETTO komunikatywny minus 950 Euro 2. Umowa niemiecka , niemiecka Gewerbe (działalność w Niemczech- wszystkim zajmuje się nasza firma) dla osób z językiem komunikatywnym plus oraz dobrym i bardzo dobrym. Od 900 Euro do 1300E 900/1000 j, komunikatywny 1000/ 1100 j, dobry 1100/1200 j, bardzo dobry 1200/1300 j. bardzo dobry z referencjami Oferta warunki polskie (działalność w Polsce) NAJKORZYSTNIEJSZA!!! 1. Druk A1, karta NFZ 2. Własna działalność (WSZYSTKO ROBI NASZA FIRMA!) 3. Nasza księgowość otwiera kobietom działalność, 4. .Nasza księgowość rozlicza oraz wypisuje druczki dla naszych Pan, dostają gotowe druczki do przelewu. 5. Możemy zawieszać działalność na czas pobytu w PL i dawać ubezpieczenie nasze Polskie aby była ciągłość i zero kosztów dla naszych Pań. 900- 1050 j podstawowy 1150/1200- j. komunikatywny 1400 j. dobry 1500j. bardzo dobry 1550 j. bardzo dobry z referencjami WARUNKI NIEMIECKIE (KORZYŚCI): Już po 5 przepracowanych latach (warunkiem jest odprowadzenie 60 miesięcznych składek i osiągnięcie 67 roku życia) pracownikowi przysługuje niemiecka emerytura. Przy czym nie jest tu wymagana ciągłość pracy, a składki mogą zostać zsumowane. Podsumowując: nawet 1 miesiąc pracy w Niemczech liczy nam się do ogólnego stażu pracy i zostanie zaliczony przy ustalaniu praw emerytalnych w Polsce. Pełne ubezpieczenie zdrowotne w niemieckiej państwowej kasie chorych Ubezpieczenie zdrowotne w Niemczech daje nam możliwość darmowego korzystania z niemieckiej służby zdrowia już od pierwszego dnia pracy. Posiadając niemiecką kartą ubezpieczeniową nabywamy takie same prawa, jak każdy obywatel Niemiec. Kindergeld (świadczenia rodzinne) Kindergeld, czyli świadczenia rodzinne przysługujące rodzicom (opiekunom prawnym) dzieci do 25 roku życia. Świadczenia należą się dzieciom przedszkolnym, w wieku szkolnym oraz takim, które studiują. Na pierwszą dwójkę dzieci należą się świadczenia w wysokości 184 €, na trzecie dziecko - 190 €, z kolei na czwarte - 215 € miesięcznie Prawo do zasiłku dla bezrobotnych w Polsce Jeśli przepracujemy 12 miesiecy (w ciągu ostatnich 18 miesięcy kalendarzowych), przysługuje nam prawo do niemieckiego zasiłku dla bezrobotnych z możliwością jego wypłaty w Polsce

16 grudnia 2014 godz. 19:26

16 grudnia 2014 godz. 14:43

16 grudnia 2014 godz. 11:46
Stokrotka Sp. z o.o. - jesteśmy polską firmą, działającą na rynku od 20 lat. Mamy sieć 250 sklepów spożywczych na terenie całej Polski oraz własne magazyny logistyczne. Zatrudniamy ponad 7200 osób, z czego w samej Centrali w Lublinie jest nas ponad 400. Nadal dynamicznie się rozwijamy. Stawiamy na wartości, które określają nas i naszych pracowników jako zgrany zespół mający wspólny cel. Dołącz do nas i sprawdź nas w praktyce! Więcej informacji na: www.stokrotka.pl Posiadasz doświadczenie w handlu? Dobrze czujesz się w obsłudze klienta? W swoim sklepie pełnisz dodatkowe funkcje? …Aplikuj na stanowisko: LIDER ZMIANY do nowego marketu w Lubinie Do Twoich obowiązków będzie należało: - Dbanie o ekspozycję towarów - Prawidłowe stosowanie oznaczeń cenowych i promocyjnych - Delegowanie zadań na sali sprzedaży - Wspieranie pracowników w ich zadaniach i obowiązkach - Budowanie pozytywnego wizerunku firmy Nasze oczekiwania: - Min. rok doświadczenia w handlu (mile widziane osoby funkcyjne) - Predyspozycje kierownicze - Umiejętność obsługi kasy fiskalnej - Dobra organizacja pracy - Gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym - Wysoka kultura osobista w kontakcie z klientem - Książeczka sanitarno – epidemiologiczna (lub gotowość do jej wyrobienia) Oferujemy: - Umowę o pracę (pełny etat) - Zatrudnienie w polskiej firmie - Szkolenie wdrożeniowe - Atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. karty sportowe, bony świąteczne, dofinansowania wyprawek szkolnych) - Możliwość rozwoju zawodowego i awansu Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na adres: praca@stokrotka.pl W temacie wiadomości prosimy wpisać Nr Ref. „Lider/Lubin” Informujemy, iż odpowiadamy jedynie na wybrane aplikacje. Prosimy o umieszczenie w ofercie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.)

16 grudnia 2014 godz. 11:43
Stokrotka Sp. z o.o. – jesteśmy polską firmą, działającą na rynku od 20 lat. Mamy sieć ponad 240 sklepów spożywczych w całej Polsce oraz własne magazyny logistyczne. Zatrudniamy ponad 7200 osób (w centrali w Lublinie ponad 400) i nadal dynamicznie się rozwijamy. Stawiamy na wartości, które określają nas i naszych pracowników jako zgrany zespół mający wspólny cel. Więcej o nas na www.stokrotka.pl. W związku z otwarciem nowego sklepu w Lubinie poszukujemy kandydatów na stanowisko: ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU Jako Zastępca Kierownika Sklepu będziesz: - prowadził zmianę zgodnie ze standardami sieci - dbał o zapewnienie wysokich standardów obsługi klienta - zarządzał salą sprzedaży: motywował, delegował i weryfikował zadania - aktywnie wspierał pracowników w ich zadaniach - budował pozytywny wizerunek firmy Oczekujemy od Ciebie: - wykształcenia minimum średniego - predyspozycji kierowniczych - zorientowania na klienta - dobrej organizacji pracy - zaangażowania - dyspozycyjności do pracy w systemie 2-zmianowym - obsługi komputera - dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy o podobnym charakterze Oferujemy: - zatrudnienie w polskiej firmie - umowę o pracę na pełny etat - szkolenie wdrożeniowe - możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia, programy wewnętrzne) - motywujące wynagrodzenie uzależnione od wyników - atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. bony świąteczne, karty sportowe) Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu - prześlij swoje CV na adres: praca@stokrotka.pl (w tytule maila wpisz "ZCA/Lubin") Gwarantujemy poufność. Odpowiadamy jedynie na wybrane aplikacje. Prosimy o umieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.)"

16 grudnia 2014 godz. 11:40
Stokrotka Sp. z o.o. – jesteśmy polską firmą, działającą na rynku od 20 lat. Mamy sieć ponad 250 sklepów spożywczych w całej Polsce oraz własne magazyny logistyczne. Zatrudniamy ponad 7200 osób (w centrali w Lublinie ponad 400) i nadal dynamicznie się rozwijamy. Stawiamy na wartości, które określają nas i naszych pracowników jako zgrany zespół mający wspólny cel. W związku z otwarciem nowego sklepu, poszukujemy kandydatów na stanowisko KIEROWNIK SKLEPU Jako Kierownik będziesz: - zarządzał sklepem zgodnie ze standardami sieci - dbał o zatowarowanie sklepu - odpowiadał za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta - kierował zespołem pracowników - budował pozytywny wizerunek firmy Oczekujemy od Ciebie: - doświadczenia w pracy o podobnym charakterze – najchętniej w branży FMCG - wykształcenia minimum średniego - predyspozycji kierowniczych - zorientowania na klienta - dobrej organizacji pracy - zaangażowania - dyspozycyjności do pracy zmianowej - obsługi komputera W zamian oferujemy: - zatrudnienie w polskiej firmie - umowę o pracę na pełny etat - szkolenie wdrożeniowe - możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia, programy wewnętrzne) - motywujące wynagrodzenie uzależnione od wyników - atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. bony świąteczne, karty sportowe) Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu - prześlij swoje CV na adres: praca@stokrotka.pl (w tytule maila wpisz "KS/Lubin"). Gwarantujemy poufność. Odpowiadamy jedynie na wybrane aplikacje. Prosimy o umieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.)"

16 grudnia 2014 godz. 10:25

16 grudnia 2014 godz. 09:43
SANHA Polska Sp. z o.o. wiodące niemieckie przedsiębiorstwo, produkujące części do rurociągów oraz złączki z zakresu branży sanitarnej i klimatyzacyjnej, poszukuje do pracy w Legnicy kandydatów na stanowisko: TECHNOLOG KONSTRUKTOR UMOWA O PRACĘ Miejsce: SANHA Polska Sp. z o.o., Legnica, ul. Poznańska 49 Termin rozpoczęcia: do ustalenia Co proponujemy? •analiza konstrukcji wyrobów z opracowaniem technologii oraz konstrukcji narzędzi i niezbędnego wyposażenia •projektowanie nowych rozwiązań konstrukcyjnych •wspieranie projektów doskonalenia procesów produkcyjnych pod względem technicznym i jakościowym •rozwiązywanie bieżących problemów technologicznych •wdrażanie nowych detali do produkcji •nadzór technologiczny przy wdrażaniu nowych technologii obróbki detali Od kandydatów oczekujemy: •przynajmniej 2-letniego doświadczenia na stanowisku związanym z projektowaniem procesu technologicznego na automaty wrzecionowe krzywkowe (Gildemeister , Schutte) •wykształcenie wyższe techniczne •bardzo dobra obsługa programu Auto-CAD Mechanical i Inventor •znajomość rysunku technicznego i podstaw konstrukcji maszyn •znajomość pakietu MS Office •analityczne myślenie •komunikatywność •kreatywność •zaangażowanie w wykonywaną pracę •dobra organizacja czasu pracy •umiejętność pracy w zespole •podstawową znajomością norm branżowych i dyrektyw unijnych Oferujemy: •bardzo atrakcyjne wynagrodzenie •zatrudnienie w ramach umowy o pracę lub umowy o dzieło •ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie •możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji •przyjazną atmosferę SANHA rozrasta się - chciałbyś rosnąć z nami? Z przyjemnością pragniemy poinformować, iż od początku swojej działalności stale obserwujemy dynamiczny wzrost potencjału firmy, dochodów, a także satysfakcji klientów. Dzięki naszym produktom, doskonałym referencjom i zmotywowanej załodze, codziennie poszerzamy swoje horyzonty: jeszcze większe zorientowanie na klienta, większa efektywność produkcji, więcej odpowiedzialności. Jeśli podzielasz nasze poglądy i chcesz zwiększyć swoje umiejętności i potencjał - zapraszamy do składania aplikacji. Sposób aplikowania: Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o zgłaszanie swoich aplikacji na siedziby: SANHA Polska Sp. z o.o., Legnica, ul. Poznańska 49 Więcej informacji na temat SANHA Polska sp. z o.o.: www.sanha.com.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych (Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 833 )."

16 grudnia 2014 godz. 08:25

15 grudnia 2014 godz. 20:12

15 grudnia 2014 godz. 16:39

15 grudnia 2014 godz. 13:42

15 grudnia 2014 godz. 12:08

15 grudnia 2014 godz. 11:00

15 grudnia 2014 godz. 09:16

15 grudnia 2014 godz. 08:59

15 grudnia 2014 godz. 06:44

14 grudnia 2014 godz. 22:18

14 grudnia 2014 godz. 22:03

14 grudnia 2014 godz. 21:50

14 grudnia 2014 godz. 19:27

14 grudnia 2014 godz. 13:23
Tax Care S.A., wiodąca na rynku firma świadcząca usługi w zakresie finansów i księgowości poszukuje pracowników do oddziału w Lubinie stanowisko: Asystentka w biurze (pół etatu) Opis stanowiska: • Aktywne pozyskiwanie i bieżąca obsługa operacyjna Klientów, • Pomoc przy pracach biurowych Eksperta Biznesowego • Budowanie, utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji Klienta, • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy. Wymagania: • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta – mile widziane, • Komunikatywność, otwartość i nastawienie na pracę z ludźmi, • Bardzo dobra organizacja pracy oraz dokładność i rzetelność, • Wysoka motywacja do pracy, • Zainteresowanie tematyką finansową. Oferujemy: • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego, • Pracę w młodym i dynamicznym zespole, • Możliwość wdrażania własnych pomysłów, • Możliwość rozwoju zawodowego. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres podany w ogłoszeniu obowiązkowo z klauzulą : "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania." Dziękujemy za zainteresowanie ofertą. Informujemy, że będziemy się kontaktować tylko z wybranymi osobami.

13 grudnia 2014 godz. 21:29

13 grudnia 2014 godz. 21:23

13 grudnia 2014 godz. 14:47
Poszukujemy opiekunki do dziecka. Praca od stycznia 2015, w Lubinie, na osiedlu Zalesie (ulica Krzemieniecka). Z uwagi na pracę obojga rodziców poza Lubinem, wymiar czasu pracy opiekunki wynosi 10 godzin dziennie (6:00-16:00) od poniedziałku do piątku. Podopieczni: Początkowo opieka dotyczyć będzie 21 miesięcznego chłopca (do około 10 lutego). Przez okres urlopu macierzyńskiego (od około 10 lutego przez 6-8 miesięcy) wspólnie z nianią i starszym dzieckiem, w domu przebywać będzie mama z noworodkiem. Następnie w okolicach września (kiedy mama wróci do pracy) starszy chłopiec będzie odprowadzany przez opiekunkę do przedszkola, a zakres opieki niani skupi się na młodszym, wtedy około 7 miesięcznym dziecku. Zakres pracy: opieka, pielęgnacja, zabawy edukacyjne, spacery, przygotowywanie posiłków i karmienie (śniadania, przekąski i około 2 razy w tygodniu obiady dla dziecka), utrzymywanie czystości - sprzątanie po sobie i dziecku. Docelowo odprowadzanie starszego dziecka do przedszkola i zajmowanie się młodszym synem. Zdecydowaliśmy się nie podejmować współpracy z osobami: - palącymi, - bez doświadczenia, - chcącymi równolegle opiekować się własnym dzieckiem, - mieszkającymi poza Lubinem lub Osiekiem. Przewidywany okres pracy: około 33 miesięcy (wiek 2,5 roku młodszego syna) Osoby zainteresowane prosimy o kontakt mailowy na adres maciejjaneczek1@wp.pl do 15 grudnia 2014. W treści wiadomości prosimy zawrzeć informacje na temat: - doświadczenia (wiek dzieci, okres opieki), - referencji (możliwość weryfikacji), - wieku, - oczekiwań finasowych (w wymiarze miesięcznym lub godzinowym), - wszystkich kwalifikacji i umiejętności, które Państwa zdaniem mogą być przydatne w opiece nad dzieckiem. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt e-mailowy: maciejjaneczek1@wp.pl lub telefoniczny 660-740-704 (w godzinach od 9:00 do 19:00).

13 grudnia 2014 godz. 14:01


Szukaj ogłoszeń
Dodaj ogłoszenie

Musisz być zalogowany aby móc dodawać ogłoszenia

Nick:
Hasło:


..