Sklep gastronomiczny
Oficjalny portal miasta Lubina
Dziś  °C
Jutro  °C
 
      Sobota, 4 lipca 2015r.
Imieniny:  Odon, Malwina, Teodor, Elżbieta, Zygfryd, Aurelia
 
Strona główna -

Ogłoszenia - Oferty pracy - Dam pracę

4 lipca 2015 godz. 10:56

4 lipca 2015 godz. 10:37

3 lipca 2015 godz. 20:36

3 lipca 2015 godz. 17:43

3 lipca 2015 godz. 16:49

3 lipca 2015 godz. 16:05

3 lipca 2015 godz. 14:41

3 lipca 2015 godz. 12:58
W związku z dynamicznym rozwojem, działając w największej w kraju sieci partnerskiej Alior Banku SA (wg. Retail Banker International najlepszego banku detalicznego w Europie w 2015 roku) poszukujemy osoby na stanowisko: Doradca Klienta Miejsce pracy: Lubin Region: dolnośląskie Opis stanowiska: pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klientów indywidualnych oraz MiŚP realizacja celów sprzedażowych (produkty kredytowe, konta firmowe i osobiste) inicjowanie działań wspierających sprzedaż produktów i usług Banku kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku dbanie o wysoką jakość sprzedaży i obsługi klienta Wymagania: min 1-roczne doświadczenie w sprzedaży (mile widziane w branży finansowej) samodzielność i inicjatywa w działaniu, odporność na stres umiejętność zadawania trafnych pytań, słuchania i wypowiadania się umiejętność budowania długofalowych relacji z klientem ukierunkowanie na realizację zadań i osiągania założonych celów skuteczność w działaniu, orientacja na wyniki zaangażowanie i nastawienie na sukces dodatkowym atutem będzie znajomość produktów i regulacji bankowych Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę pracę w przyjaznym środowisku nastawionym na współpracę profesjonalny program wdrożenia w zakres obowiązków szeroką gamę szkoleń umożliwiających zdobycie nowych kompetencji możliwość rozwoju zawodowego Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres maciej.czajka@partner-alior.pl wraz załączoną klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, dla potrzeb aktualnych i przyszłych niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania."

2 lipca 2015 godz. 22:34

2 lipca 2015 godz. 16:49
W związku z dynamicznym rozwojem i planami rozwojowymi poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko: Kucharz/Kucharka- oferta skierowana również do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności Wymagania: -entuzjazm i kreatywność w działaniu, -komunikatywność, -punktualność -umiejętność pracy zespołowej -dobra organizacja pracy -łatwość przyswajania wiedzy -przygotowanie potraw zgodnie ze standardami firmy -dbanie o estetyczną ekspozycję potraw ciepłych -utrzymywanie czystości na stanowisku pracy -odpowiednie zabezpieczenie towaru -przyjęcie towaru -aktualna książeczka do celów sanitarno - epidemiologicznych - będzie dodatkowym atutem -doświadczenie na podobnym stanowisku –będzie dodatkowym atutem Oferujemy: -zatrudnienie na umowę o pracę bądź umowę zlecenie -stałe wynagrodzenie oraz premie uzależnione od Twoich wyników -szkolenia , oraz możliwość rozwoju zawodowego -przyjazne środowisko pracy -elastyczność w kwestii sporządzania grafików pracy -wysokie wynagrodzenie -darmowe posiłki pracownicze w dni świadczenia pracy oraz wysokie rabaty w dni poza świadczeniem pracy Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV adres e-mail kasiekgosz@wp.pl Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. W przesyłanej aplikacji prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji /zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97.r. o Ochronie Danych Osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.

2 lipca 2015 godz. 13:13

2 lipca 2015 godz. 12:30

2 lipca 2015 godz. 12:29

2 lipca 2015 godz. 12:24

2 lipca 2015 godz. 12:07

2 lipca 2015 godz. 11:53
T-Mobile Usługi Bankowe to efekt współpracy T-Mobile oraz Alior Banku. W oparciu o innowacyjne rozwiązania bankowości nowej generacji i wspólne doświadczenie, tworzymy najkorzystniejszą ofertę bankową w Polsce. Ty też weź udział w projekcie i dołącz do przedsięwzięcia! Aktualnie poszukujemy osób gotowych do podjęcia pracy w sektorze bankowym na stanowisku: OPIEKUN KLIENTA T-MOBILE USŁUGI BANKOWE Miasto: Lubin OPIS TWOJEGO STANOWISKA: • obsługa Klientów w Salonie Sprzedaży T - mobile • aktywna sprzedaż produktów bankowych (głównie produkty kredytowe) • analiza potrzeb Klientów oraz dostosowywanie produktów i usług do ich wymagań • realizacja celów sprzedażowych zgodnie z wewnętrznie określonymi standardami Banku OCZEKUJEMY OD CIEBIE: • doświadczenia w aktywnej sprzedaży bezpośredniej poparte wymiernymi sukcesami • gotowości do pracy w trybie zmianowym – również w weekendy • umiejętności identyfikowania potrzeb i oczekiwań Klienta • umiejętności nawiązywania kontaktów i budowania długotrwałych relacji z Klientami • realizacji celów sprzedażowych • podstawowej wiedzy z zakresu produktów bankowych • znajomości pakietu MS Office APLIKUJ, JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ: • otwartą na kontakt z ludźmi • optymistycznie nastawioną do życia • podchodzącą do swoich obowiązków z pasją • z wysoką kulturą osobistą • nastawioną na osiąganie najlepszych wyników sprzedażowych WYBRANYM OSOBOM OFERUJEMY: • umowę o pracę • możliwość pracy przy prestiżowym projekcie • elastyczne godziny pracy • bogaty schemat gratyfikacji • stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia • szerokie możliwości rozwoju w strukturach Banku • przyjazne warunki pracy w młodym, energicznym Zespole Aplikuj wysyłając swoje CV na adres mailowy: magdalena.wyra@alior.pl Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”

1 lipca 2015 godz. 17:15
DoDidDone to agencja działająca w obszarze sprzedaży, trade marketingu oraz eventmarketingu 
dla Klientów z branży elektro, w szczególności komputerowej i AGD. Poszukujemy energicznych, otwartych na klienta, odpowiedzialnych, sympatycznych młodych osób do współpracy przy promocji artykułów z branży komputerowej. Zakres obowiązków: - sprzedaż, promocja produktów komputerowych (notebook, tablety, akcesoria) - doradztwo klientom - nawiązywanie i budowanie pozytywnych relacji z klientami indywidualnymi Wymagania: - dyspozycyjność (praca czwartek-niedziela lub sobota-niedziela; czw-pt od 15, sb-nd od 10) - zaangażowanie - komunikatywność - miła aparycja - umiejętność nawiązania kontaktu z Klientem - doświadczenie w sprzedaży mile widziane - obecność na jednodniowym szkoleniu w Warszawie Oferujemy: - pracę dla znanej marki - ciągłość zatrudnienia - formę zatrudnienia: umowę zlecenie - szkolenia produktowe i sprzedażowe - atrakcyjne wynagrodzenie - 13,50 netto za godzinę + system premiowy Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV) na adres praca@dodiddone.pl Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez DoDidDone sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie."

1 lipca 2015 godz. 16:02

1 lipca 2015 godz. 15:51

1 lipca 2015 godz. 15:48

1 lipca 2015 godz. 15:34
W związku z szeroką ekspansją proponujemy zatrudnienie na stanowisku: SPECJALISTA DS. HR Miejsce pracy: Polkowice OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: • samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych (selekcję aplikacji oraz rozmowy rekrutacyjne, tworzenie raportów i rekomendowanie najlepszych kandydatów, komunikację z kandydatami), • nabór i rekrutację osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności, zagadnienia związane z PFRON, • koordynację procesu zatrudnienia oraz wdrożenia nowych pracowników, • udział w organizacji i prowadzeniu assessment centre, • badanie powodów odejścia pracowników - exit interview, • aktywne budowanie bazy kandydatów, • doskonalenie bieżących metod rekrutacyjnych, • tworzenie i rozwój narzędzi rekrutacyjnych, • budowanie wizerunku pracodawcy na rynku pracy (udział w targach pracy, giełdach pracy i innych imprezach promujących firmę, jako pracodawcę), • współudział w tworzeniu gazetki firmowej, • współudział we wdrażaniu standardów CSR, • zaangażowanie w inne projekty w ramach struktur Human Resources. OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY SPEŁNIENIA NASTĘPUJĄCYCH WYMAGAŃ: • doświadczenie na podobnym stanowisku, preferowane w firmie handlowej lub w firmie doradztwa personalnego, consultingowej lub rekrutacyjnej - mile widziane, • biegła znajomość języka angielskiego zarówno w mowie, jak i w piśmie, • doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów rekrutacyjnych, • praktyczna znajomość technik rekrutacji i różnych metod oceny kompetencji, • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Psychologia, Socjologia lub inne z obszaru HR), • wysoki poziom motywacji, zaangażowania i zdolności organizacyjne, • energia do działania, gotowość do współpracy, • samodzielność, sumienność i odpowiedzialność, • umiejętność pracy w trybie wielozadaniowym pod presją czasu, • biegła znajomość pakietu MS Office. OFERUJEMY: • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w dobrze zorganizowanej firmie o wysokich standardach i zdefiniowanych procedurach, • możliwość uczestniczenia w kursie języka angielskiego na terenie firmy, • możliwość rozwoju zawodowego oraz rozwijania pasji, • możliwość wdrażania własnych pomysłów z zakresu HR, • uczestniczenie w nowych i ciekawych projektach. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez formularz rekrutacyjny znajdujący się w zakładce praca na stronie: www.ccc.eu bądź skopiowanie poniższego linku, pod którym znajduje się kwestionariusz i wklejenie go do paska adresu w przeglądarce: https://praca.ccc.eu/pr/pr_pub_lp.asp?at=1&ip=25&v=ccc.eu Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".

1 lipca 2015 godz. 10:16

1 lipca 2015 godz. 08:55

30 czerwca 2015 godz. 17:31

30 czerwca 2015 godz. 16:16

30 czerwca 2015 godz. 14:57
Poszukujesz nowych wyzwań? Chcesz współuczestniczyć w rozwoju firmy będącej liderem na polskim rynku w branży ubezpieczeniowej? PZU daje taką możliwość. W związku z dynamicznym rozwojem Sieci Sprzedaży firma PZU SA poszukuje nowych współpracowników do obsługi klientów indywidualnych oraz małych i średnich podmiotów gospodarczych na terenie powiatów: Lubiński/Polkowicki/Wołowski. Od kandydatów oczekujemy: • wykształcenia min. średniego • komunikatywności i dyspozycyjności • nastawienia na osiągniecie celu • przedsiębiorczości • łatwości w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi • wysokiej kultury osobistej wybranym kandydatom oferujemy: • atrakcyjne warunki wynagrodzenia adekwatne do osiąganych wyników • dodatkowe wsparcie finansowe w pierwszych 24 miesiącach pracy • profesjonalne szkolenia • pracę w renomowanej firmie • indywidualną ścieżkę kariery • możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji • ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę W przypadku zainteresowania Państwa naszą ofertą współpracy proszę o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres rgas@pzu.pl. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm."

30 czerwca 2015 godz. 08:26

29 czerwca 2015 godz. 14:38

29 czerwca 2015 godz. 12:26
InterKadra jest jedną z największych polskich Agencji świadczących usługi na rzecz klientów indywidualnych i firm. Renomowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy obejmującą swoim działaniem rynek krajowy oraz zagraniczny. Posiada Certyfikat Ministra Gospodarki i Pracy nr 3372. Dzięki nam tysiące osób znalazło pracę w kraju i za granicą. Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko: Kasjer/ka w markecie budowlanym (Lubin) Nr. Ref: MB/K/LUB Obowiązki: - obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, - rozliczanie kasy po zakończonej zmianie, - utrzymywanie porządku na stanowisku pracy, - zapewnianie profesjonalnej obsługi klienta zgodnie ze standardami firmy. Od kandydatów oczekujemy: - gotowości i dyspozycyjności do pracy w systemie dwuzmianowym, - nastawienia na wysoki standard obsługi klientów, - umiejętności szybkiego liczenia, - łatwości w nawiązywaniu kontaktów, - rzetelności i dokładności, - umiejętności koncentracji na wykonywanej pracy, - chęci do nauki i przyswajania nowej wiedzy, - doświadczenia w pracy w handlu (mile widziane). Kandydatom spełniającym nasze oczekiwania oferujemy: - umowę o pracę tymczasową - atrakcyjną stawkę godzinową, - szkolenie stanowiskowe przygotowujące do pracy , - możliwość rozwoju zawodowego i osobistego, - możliwość pogodzenia pracy ze studiami zaocznymi. Kontakt: Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV) na adres mailowy praca.dolnyslask@interkadra.pl w tytule wiadomości wpisując numer ref. MB/K/LUB. Dziękujemy serdecznie za wszystkie przysłane aplikacje! Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z późn. zm.)

29 czerwca 2015 godz. 12:25
InterKadra jest jedną z największych polskich Agencji świadczących usługi na rzecz klientów indywidualnych i firm. Renomowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy obejmującą swoim działaniem rynek krajowy oraz zagraniczny. Posiada Certyfikat Ministra Gospodarki i Pracy nr 3372. Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko: Pracownik Hali w Markecie Budowlanym (Lubin) Nr. Ref: MB/H/LUB Obowiązki: -układanie/wykładanie towaru, -załadunek/rozładunek dostaw, -utrzymywanie porządku na terenie magazynu. Wymagania: -wytrzymałość fizyczna, -dyspozycyjność do pracy w systemie dwuzmianowym, -sumienność w wykonywaniu obowiązków, -doświadczenie w pracach magazynowych (mile widziane). Oferujemy: -pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, -umowę cywilno-prawną zawartą z InterKadra Sp. z o.o., -atrakcyjne wynagrodzenie godzinowe, -miłą atmosferę pracy. Kontakt: Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV) na adres mailowy praca.dolnyslask@interkadra.pl w tytule wiadomości wpisując numer ref. MB/H/LUB. Dziękujemy serdecznie za wszystkie przysłane aplikacje! Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. W przesłanych aplikacjach prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą; z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

29 czerwca 2015 godz. 11:02

29 czerwca 2015 godz. 10:33

28 czerwca 2015 godz. 23:28

28 czerwca 2015 godz. 22:24

28 czerwca 2015 godz. 22:09

28 czerwca 2015 godz. 21:03

28 czerwca 2015 godz. 15:28

28 czerwca 2015 godz. 14:59

28 czerwca 2015 godz. 09:26

27 czerwca 2015 godz. 19:12

27 czerwca 2015 godz. 10:39

26 czerwca 2015 godz. 15:25
Tax Care S.A., wiodąca na rynku firma świadcząca usługi w zakresie finansów i księgowości poszukuje stażystów do biura w Lubinie. Płatny staż w biurze finansowym z możliwością nawiązania dalszej współpracy Do Twoich zadań będzie należało: • Pozyskiwanie i bieżąca obsługa operacyjna Klientów, • Budowanie i utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji Klienta, • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy. Wymagamy od Ciebie: • Chęć do pracy i szkolenia się. • Komunikatywność, otwartość i nastawienie na pracę z ludźmi, Oferujemy: • Premie za dobre wyniki na stażu, • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w jednej z największych firm w branży finansowej, • Pracę w młodym i dynamicznym zespole, • Możliwość wdrażania własnych pomysłów, • Możliwość rozwoju zawodowego, • Możliwość kontynuacji współpracy po okresie stażu. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres lukasz.szwed@taxcare.pl obowiązkowo z klauzulą "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania." Dziękujemy za zainteresowanie ofertą. Informujemy, że będziemy się kontaktować tylko z wybranymi osobami.

26 czerwca 2015 godz. 11:56

26 czerwca 2015 godz. 11:54

26 czerwca 2015 godz. 09:25

25 czerwca 2015 godz. 21:31

25 czerwca 2015 godz. 16:43

25 czerwca 2015 godz. 15:25

25 czerwca 2015 godz. 14:13

25 czerwca 2015 godz. 06:46

24 czerwca 2015 godz. 18:07

24 czerwca 2015 godz. 14:47

24 czerwca 2015 godz. 09:08

24 czerwca 2015 godz. 08:11

24 czerwca 2015 godz. 07:50

23 czerwca 2015 godz. 21:33

23 czerwca 2015 godz. 18:54

23 czerwca 2015 godz. 15:51

23 czerwca 2015 godz. 15:28
Mamy dla Ciebie pracę! Zostań Krupierką / Krupierem w kasynie Jesteśmy firmą o wieloletniej i ugruntowanej pozycji na rynku rozrywkowym w Polsce. Jeśli jesteś dynamiczną osobą lubiącą wyzwania i pracę wśród ludzi i dobrej zabawy – zapraszamy Cię do współpracy! Mamy dla Ciebie pracę na stanowisku Krupiera w kasynie. Gwarantujemy Ci: • Profesjonalne, pełnopłatne szkolenie wprowadzające do zawodu krupiera / krupierki • Umowę o pracę (gwarancja płatnego urlopu) • Zmianowy system pracy (praca w porannych / popołudniowych / nocnych) • Terminowe wypłacanie wynagrodzenia • Opiekę najbardziej doświadczonych w tym zawodzie osób • Możliwość rozwoju zawodowego • Ciekawą pracę w zgranym zespole i wyjątkowym miejscu Oczekujemy od Ciebie: • Umiejętności pracy zespołowej • Pozytywnego nastawienia i rzetelnego podejścia do pracy • Łatwości nawiązywania kontaktów • Umiejętność szybkiego liczenia będzie Twoim bardzo dużym atutem Jeśli jesteś zainteresowany pracą w jedynym w swoim rodzaju miejscu i uważasz, że sprawdzisz się w roli krupiera lub krupierki – wyślij nam swoje CV ze zdjęciem. Gdy zainteresuje nas Twoja aplikacja – zadzwonimy do Ciebie i zaprosimy Cię na rozmowę kwalifikacyjną do naszego kasyna. Nie zwlekaj dłużej! To może być przygoda Twojego życia lub początek kariery. Czekamy na Twoją aplikację! Wyślij do nas swoje CV na adres : akrause@zprsa.pl P.S. Nie zapomnij dodać na końcu CV następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn.29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883"

23 czerwca 2015 godz. 14:14

23 czerwca 2015 godz. 13:37
Dom Finansowy Horyzont sp. z o.o., zatrudni specjalistów ds. finansów i odszkodowań. Firma posiada najbogatszy wachlarz usług dostępnych na rynku przez co nasi pracownicy mają znacznie szersze możliwości współpracy z klientem. W naszej ofercie znajdują się między innymi: kredyty, ubezpieczenia, konta maklerskie, likwidacja szkód komunikacyjnych, dochodzenie roszczeń odszkodowawczych, leasingi, doradztwo finansowe i wiele więcej. Zapewniamy pełny pakiet szkoleń produktowych, które odbywają się w Polsce, a dla najlepszych za granicą. Przygotowujemy do procesu sprzedaży produktu, jak również udostępniamy bazę klientów do kontaktu. Do najważniejszych zadań zatrudnionych osób będzie należeć: - obsługa klienta indywidualnego oraz instytucjonalnego; - pozyskiwanie nowych klientów z bazy DF Horyzont jak również z własnej bazy; - współpraca z kontrahentami spółki; - obsługa posprzedażowa klientów; Od idealnych kandydatów oczekujemy: - wykształcenia średniego lub wyższego; - uprzejmości i uśmiechu w kontakcie z klientem; - umiejętności pracy w zespole; - odporności na stresowe sytuacje; - elastyczności w kontaktach z klientem; - zaangażowania w powierzone zadania; Oferujemy: - pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ogólnopolskim zasięgu; - możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy; - narzędzia niezbędne do pracy (laptop, telefon, internet); - atrakcyjne wynagrodzenie. *możliwa również praca dodatkowa dla studentów dziennych i zaocznych. CV prosimy przesyłać na adres mailowy praca@dfhoryzont.pl

23 czerwca 2015 godz. 13:17
Obecnie poszukujemy kandydatów i kandydatek do pracy w sieci Getin Banku na stanowisko: OPIEKUN KLIENTA Miejsce pracy: Lubin Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: • realizację zadań sprzedażowych, • aktywną sprzedaż produktów bankowych w obszarze klientów detalicznych z wykorzystaniem telemarketingu i sprzedaży bezpośredniej, • inicjowanie działań wspierających sprzedaż, • pozyskiwanie i profesjonalną obsługę Klientów, • kształtowanie pozytywnego wizerunku banku, • przestrzeganie procedur i standardów, • obsługę kasowo – dysponencką. Oczekujemy: • wykształcenia minimum średniego maturalnego, • minimum 1 roku doświadczenia w aktywnej sprzedaży w instytucji finansowej lub 1,5 roku doświadczenia w aktywnej sprzedaż produktów lub usług, • umiejętności sprzedażowych, • umiejętności społecznych, • umiejętności przekazywania informacji w sposób dostosowany do odbiorcy, • umiejętności aktywnego słuchania, • umiejętności pracy w zespole, • silnej motywacji do działania, • biegłej obsługi komputera, • praktycznej znajomości MS Office, • mile widziany ukończony kurs kasjera walutowo – złotowego, • statusu osoby niekaranej. Oferujemy: • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, • atrakcyjny system wynagrodzeń (część stała + atrakcyjny system prowizyjny), • prywatną opiekę medyczną, • pakiet sportowo – rekreacyjny, • niezbędne narzędzia pracy, • szerokie możliwości rozwoju, • uczestnictwo w szkoleniach. Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na poniższy adres wraz z klauzulą: „Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnych i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez jednostki z grupy kapitałowej (w rozumieniu przepisów ustawy o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz spółkach publicznych), do której należy Getin Noble Bank SA z siedzibą w Warszawie przy ul. Przyokopowej 33 (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. O Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ustaw z 2002 nr 101 poz. 926- tj z późn. zm.).„ j.tyndyk@getinbank.pl z dopiskiem OK/06/15/LUBIN w tytule wiadomości. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

23 czerwca 2015 godz. 08:48

23 czerwca 2015 godz. 08:37

22 czerwca 2015 godz. 16:23

22 czerwca 2015 godz. 15:59

22 czerwca 2015 godz. 10:55

22 czerwca 2015 godz. 09:13

22 czerwca 2015 godz. 09:13

22 czerwca 2015 godz. 09:12

22 czerwca 2015 godz. 09:11

22 czerwca 2015 godz. 09:10

22 czerwca 2015 godz. 09:06

22 czerwca 2015 godz. 09:05

22 czerwca 2015 godz. 07:50

21 czerwca 2015 godz. 16:11

21 czerwca 2015 godz. 11:24

20 czerwca 2015 godz. 22:55
Firma LPP S.A. lider w zakresie projektowania oraz dystrybucji odzieży w Polsce, właściciel marki House poszukuje pracownika na stanowisko ASYSTENTA KIEROWNIKA do salonu w Lubinie. Oferuję umowę o pracę, mile widziane doświadczenie w branży odzieżowej . Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: • realizacja wyznaczonego planu sprzedaży; • efektywne zarządzanie zespołem; • zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta w salonie; • dbałość o bardzo dobry wizerunek salonu poprzez realizację procedur VM. OFERUJEMY • stabilne zatrudnienie; • niebanalną atmosferę i pracę w dynamicznym zespole; • możliwość rozwoju zawodowego; • pracę opartą o przejrzyste standardy; • zakupy na preferencyjnych warunkach; • pracę w znanej modowej marce. Od kandydatów oczekujemy: • doświadczenia w zarządzaniu zespołem, najchętniej w branży sprzedażowej; • zainteresowania modą i podstaw VM; • samodzielności oraz dobrej organizacji pracy; • kreatywności oraz dynamiki w działaniu; • otwartości na zmiany; • wykształcenia wyższego (mile widziane); • komunikatywnej znajomości języka angielskiego; • znajomości obsługi komputera (MS Office). Osoby zainteresowane dołączeniem do Naszego zespołu proszę o składanie CV w salonie House (C.H Cuprum Arena) lub wysyłanie drogą elektroniczną.


Szukaj ogłoszeń
Dodaj ogłoszenie

Musisz być zalogowany aby móc dodawać ogłoszenia

Nick:
Hasło:


..
zwiększ kontrast dla osób słabowidzących