Miasto sprzedaje mercedesa

122

Ogłoszenie o publicznym przetargu ofertowym na sprzedaż samochodu

1. Nazwa i siedziba sprzedającego:

Urząd Miejski w Lubinie
ul. Kilińskiego 10, 59-300 Lubin

Osoby do kontaktu:

– w sprawach realizacji umowy: Elżbieta Mamrosz tel. 76 74 68 222

– w sprawach danych technicznych pojazdu: Ryszard Świech tel. 602 298 064

2. Przedmiot przetargu: samochód osobowy marki marki MERCEDES-BENZ VIANO nr rejestracyjny DLU 17797

3. Specyfikacja pojazdu:

Rodzaj samochodu: Samochód osobowy

Marka: MERCEDES-BENZ

Model: VIANO 3.0 CDI MR’11 639

Wersja: Trend

Nr VIN: WDF63981313688890

Rok produkcji: 2011

Nr rejestracyjny: DLU 17797

Pojemność/ Moc silnika: 2987cm/165 kW (224 KM)

Kolor powłoki lak.: Czarny

Rodzaj nadwozia: Van 4 drzwiowy (6 osobowy)

Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna

Paliwo: Diesel

Przebieg: 217 000 km

Pojazd garażowany, pierwszy właściciel: Urząd Miejski w Lubinie, data pierwszej rejestracji 24.10.2011 r. Ponadto samochód posiada:

– ABS+EBV- korektor siły hamowania elektr.

– Antena radiowa w szybie przedniej

– Drzwi boczne prawe przesuwne

– Drzwi tylne podnoszone do góry

– Fotele komfortowe

– Immobilizer

– Kierownica wielofunkcyjna

– Klimatyzacja

– System stabilizacji toru jazdy TSA

– Tarcze kół stalowe 16”

– Lusterka zew. podgrzewane i regul. elektr.

– Poduszki powietrzne kierowcy i pasażera

– Radio Sound 5

– System elektronicznej kontroli toru jazdy ESP

– System p/poślizgowy przy przyśpieszaniu ASR

Konieczne naprawy pojazdu wg opinii rzeczoznawcy samochodowego:

– zderzak przedni, nadkole,

– wyłącznik otwierania szyby przedniej – strona lewa drzwi kierowcy,

– odblask tył strona lewa,

– fotel tylni lewy, uszkodzona mechanicznie obudowa plastikowa fotela.

Badanie techniczne pojazdu ważne do 13.10.2018 r.

3. Cena minimalna samochodu:

Cena minimalna samochodu wynosi 38100 zł (słownie złotych: trzydzieści osiem tysięcy sto 00/100).

4. Wysokość Wadium

Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 10% ceny minimalnej pojazdu w wysokości 3810,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące osiemset dziesięć 00/100). Wadium należy wpłacić na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Lubinie nr 08 1240 3464 1111 0010 2750 7835 do 9 lutego 2018 r. (dowód wpłacenia wadium należy załączyć do oferty).

a/ Wadium wpłacone przez oferentów, których oferty nie zostaną wybrane lub zostaną odrzucone, zostanie zwrócone na wskazany przez oferenta rachunek bankowy niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty.

b/ Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku, gdy uczestnik przetargu, który wygrał przetarg, uchyli się od zawarcia umowy.

c/ Wadium złożone przez Nabywcę zostanie zaliczone na poczet ceny.

5. Termin, miejsce i tryb złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Ogłoszenia
w zamkniętej kopercie adresowanej wg wzoru.

Oferta pisemna powinna być złożona w zaklejonej kopercie z napisem: „Oferta na zakup samochodu marki MERCEDES-BENZ VIANO nr rejestracyjny DLU 17797” w Kancelarii Ogólnej pokój nr 13 w Urzędzie Miejskim w Lubinie w terminie do 9 lutego 2018 r. do godz. 15.00 osobiście lub za pośrednictwem usług pocztowych. W przypadku korzystania z usług pocztowych, Sprzedający uznaje za termin złożenia oferty – termin i godzinę potwierdzenia odbioru przesyłki przez Sprzedającego.

6. Miejsce i termin przeprowadzenia przetargu:

Otwarcia ofert dokona komisja przetargowa 12 lutego 2018 r.  o godz. 9.00, pokój nr 126 w Urzędzie Miejskim w Lubinie.

7. Miejsce i termin, w którym można obejrzeć przedmiot przetargu:

Parking przy Urzędzie Miejskim w Lubinie. Pojazd będzie udostępniany zainteresowanym w dniach od 5 lutego 2018 r. do 9 lutego 2018 r. po uprzednim powiadomieniu telefonicznym.

Osoba do kontaktu: Ryszard Świech 602 298 064, Elżbieta Mamrosz tel. 76 74 68 222

8. Wymagane dokumenty uczestników postępowania:

a/ formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Ogłoszenia,

b/ dowód wpłaty wadium,

c/ dowód osobisty, w przypadku osób prawnych: stosowne pełnomocnictwa, aktualny odpis z Krajowego rejestru Sądowego, kopie dokumentów mają być potwierdzone za zgodność z oryginałem. Należy okazać oryginał dokumentów.

9. Pozostałe informacje:

1. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę w niniejszym postępowaniu,

2. Komisja Przetargowa wybierze oferenta, którego oferta będzie spełniała wymagania określone w Ogłoszeniu i który zaoferuje najwyższą cenę za pojazd będący przedmiotem przetargu,

3. W przypadku złożenia równorzędnych ofert o najwyższej wartości, Komisja Przetargowa zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferty oraz unieważnienia przetargu bez podania przyczyny,

4. Data podpisania umowy kupna-sprzedaży zostanie wyznaczona niezwłocznie po pozytywnym zakończeniu przetargu. Nie później jednak niż 7 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu

5. Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia pojazdu (pomniejszoną o wartość wpłaconego wadium) przed podpisaniem umowy kupna-sprzedaży pod rygorem utraty wadium.

6. Wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy nastąpi niezwłocznie po podpisaniu umowy kupna-sprzedaży.

7. Szczegóły na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Lubinie.

Załączniki:
1. Formularz ofertowy
2. Projekt umowy kupna – sprzedaży


POWIĄZANE ARTYKUŁY